Meandi froteehousut kerran jalassa ja heti rikki : (
Niin, pojalla oli nuo housut ensimmäistä kertaa eilen jalassa ja nyt ne ovat samantien rikki. Reiden kohdalta toisesta jalasta purkautuu langat monesta kohtaa. Tuosta ne lähtee vaan leviämään. Jotenkin ajattelin, wttä kun maksoin housuista 24.50e niin ne sais jonkun aikaa kestää.Onko mitään tehtävissä? Nää on kyllä muuten ihanat housut kun on kerrankin meidän kapealle ja pitkälle pojalle sopivat!Kalamami
Kommentit (7)
Meillä nimittäin 5v pojalla kahdet pitkät froteiset ja nytkin juoksee tuossa ne jalassa. On myös ihan lempihousut hänellä kotona, koska ovat niin pehmeät ja ihanat jalassa. Tytöllä 1v2kk on ne polvihousut ja itselläni on se vihreä tunika ja valkoiset polvihousut. Olen pessyt omaa settiäni varmaan 10 krt ja ovat kuin uudet, siis tosiaan pelkäsin että millaista laatua ovat, kun hinta oli kuitenkin senkin verran, mutta olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Aivan siistinä on tuo frotee pysynyt, ei yhtäkään nyppyä missään.
Eli sinuna tosiaan ottaisin heti yhteyttä myyjään! Tosin näissä tuntuu olevan aika sekalaista laatua, meillä on vain erittäin hyviä kokemuksia Me&I:n vaatteista, mutta monella tuntuu olevan ihan jotain susiakin vaatekappaleita :-)
Todennäköisesti saat uudet housut tilalle, tai rahat takaisin. Minullakin kävi niin yhden meandi paidan kanssa, että alkoi saumat purkautumaan. Myyjä tarjosi, että voin palauttaa paidan ja saan rahat, kun paitoja ei enää sesongin lopulla ollut antaa uutta tilalle. Eli ihan hyvin toimi ja hyvä mieli jäi, vaikka aluksi purkautuvat saumat harmittikin.
Selvä virhe, varmasti saat rahat takaisin/uudet housut tilalle.
Itselläni on huonoja kokemuksia meandi vaatteiden laadusta, itse en enää osta sieltä mitään.
Meilläkin on nuo housut ja ihan lempihousut ja pesussa ja kielletysti kuivurissakin ovat ehtineet varmaan olla 20-30 kertaa, kun ovat melkein joka päivä päällä (ja puklussa).
Kannattaa siis palauttaa vaan. Ilmeisen epätasalaatuisia nuo meandit, kun puolella porukasta hyvälaatuisia ja toisella huonolaatuista.
Minkä kokoiselle olette ostaneet 110/116 cm kokoisia? Entäs 122/128 cm?
mutta ovathan nuo aika hintavia, joten kyllä niiltä odottaakin laatua. Minusta pussimalliset froteehousut ovat aika reilua mitoitusta, 116-senttiselle tytölleni koko 110/116 on vielä vähän väljä.
Itse himoitsisin tuota jonkun aikaisemmin mainitsemaa froteetunikaa. Onkohan se malliltaan telttamainen?
Meillä myöskin noita Me&In froteehousuja pojilla ja ei oo mennyt käytössä ja pesuissa miksikään. On meillä ihan lempparihousuja, kun on niin mukavan pehmoiset ja ohuet.Sun kannattaa ehdottomasti ottaa myyjään yhteyttä ja palauttaa selvästi vialliset housut. Uskoisin, että saat uudet tilalle.