Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsen, mutta mies ei....

17.04.2013 |

Ajattelin nyt tänne kirjoittaa josko löytyis joku kohtalotoveri ja vinkkejä... Miehelläni ja minulla on yksi lapsi 6v. ja olen jo viimeisen vuoden haaveillut toisesta. Mieheni ei todellakaan halua enää toista lasta! Lapsemme on ihana ja kiltti ja vauvana oli todella rauhallinen, joten ei hänestäkään ole voinut tulla mitään"pelkoja"vauvoista. Mieheni mielestä vauvat ei ole söpöjä, eikä odottavat äidit kauniita! Mutta itse haluaisin, koska kohta alkaa jo ikäkin olemaan esteenä/hidasteena... Harmittaa kun ympärillä olevat ystäväni ovat noin vain päättäneet raskaudesta ja saaneet nyt ympärilläni yhden tai kaksi lasta... Nyt on tuntunutkin että kaikki ympärilläni ovat raskaana tms... Meillä olisi "kaikki"muuten niin että voisi tehdä perheenlisäystä, työt ja koti jne... Huomaan itsessäni piirteitä että välttelen jo ihmisiä ketkä ovat raskaana tai kenellä on pieni vauva. Vaikka olenkin toisaalta Maailman ONNELLISIN kun minulla on mitä ihanin lapsi jo olemassa, hän on minulle kaikki kaikessa! :) Mutta onko mitään mitä voisin tehdä niin että saisimme yrittää tehdä lapsellemme siskon tai veljen?! Pitääkö minun erota, kun minun haaveeni ei toteudu tässä avioliitossa vai tyytyä kohtalooni?

Kommentit (1)

1/1 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin kovasti lasta toivon, mutta mies ei ole vielä valmis. Mies sanoo, että kyllä se lapsi hankitaan kun on sen aika, mutta en jaksaisi odottaa. Lapsi on ollut suurin haaveni jo monen monta vuotta. Mutta sinun tilanteessa jossa mies ei enää ollenkaan halua on eri juttu. Sinuna keskustelisin miehesi kanssa asiasta ja jos hän ei ota sinun toiveitasi huomioon ja lapsi olisi sinnulle se haave minkä haluaisit vielä saada miettisin suhdetta uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla