Uskomaton plussa!!!!
Ihan pakko päästä purkamaan tätä tunnetta, sekä samalla toivottavasti antaa toivoa pitempään yrittäneille.
Meillä esikoinen sai alkunsa suht helposti. Toista ei sitten kuulunutkaan. Yritimme ensin vuoden aktiivisesti, sitten menimme tutkimuksiin. Selkeää syytä ei koskaan löytynyt. Tehtiin 6 clomifen-hoitoa, 4 pistoshoidoin tuettua inseminaatiota, ja ehdimme jo käydä IVF-suunnittelukäynnilläkin helmikuussa. Nyt sitten kovasti odottelin tämän kuun menkkoja, jotta koeputkihoito voidaan aloittaa. Ja miten kävikään.... luomuplussa pamahti tänään testiin, kun menkat 4 päivää myöhässä! Tämä on ihan uskomatonta, ei voi käsittää ollenkaan. Nyt vaan sitten toivotaan parasta, mutta en aio stressata liikaa. Näinkin voi siis käydä. Meillä yritystä takana jo melkein 3 vuotta, siihen on mahtunut aivan liikaa pettymyksiä ja negatiivisia testejä toinen toisensa jälkeen. Uskomaton tunne :-) Tsemppiä kaikille kuumeileville, etenkin niille pitempään yrittäneille, muistakaa että toivoa on vaikka epätoivoiselta välillä tuntuisikin!
Kommentit (5)
Onnea paljon :) Meillä yritystä myös kolme vuotta, aloitimme hoidot tai oikeastaan olisimme aloittaneet kun olen saanut omat verikoe vastaukset, mutta tulinkin raskaaksi sitten ihan luomuna ! :) Nyt jännitellään eka ultraa, koska viime syksynä kohdunulkoinen :/
Kiitos teille onnitteluista ja Laurdalle onnea odotukseen, toivotaan että kaikki on tällä kertaa hyvin ja eiköhän ole! :) Menettekö siis varhaisultraan? Itse haluan ehdottomasti mennä sinne heti kun vaan mahdollista, koska se jo helpottaa paljon jos siellä kaikki niin kuin pitää.
Kiitos, Ollaan menossa ihan tähän normaaliin ekaan ultraan. Se kyllä ihmetytti vähän että minulla on se jo niin ajoissa eli silloin olisi 8+3, mutta parempi niin! Olisiko se neuvolantäti sitten aatellut, että kun on ollut kohdunulkoinen vähän aikaa sitten.. Mutta ihan huisin jännää ja välillä niin kovin masentavaa ja sitten sitä liihotellaankin jo pilvissä ^_^
Täälläkin samantyyppinen tarina.Yritystä lähes kolme vuotta takana, oli tarkoitus aloittaa hoidot kunnes tänään plussasin :) ei voi vieläkään ymmärtää.
lämpimät onnittelut! :)) toivon teille kaikkea hyvää ja lapselle onnelista elämää! <3