Mies! Miksi vilkaiset ohi kävelevän neidon pyllyä vaivihkaa?
Tuntuu että jos minä käännän pääni yllättäen "testimielessä", aika monen miehen katse tuntuu olleen suunnattuna ihan muualle kuin eteenpäin kävelysuuntaan! :D
P.S. Varokaa niitä lyhtypylväitä!
Kommentit (76)
Koska mehevä naisen takapuoli on yksi maailman kauneimmista ja kiihottavimmista asioista❤
Jos sieltä leimahtaa vieno pieruntuoksu, niin silloin pää kääntyy ja annan nenälleni mahdollisuuden hakea kaikki hajupartikkelit.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihmeellistä kuitata asia "refleksinä", ikään kuin mies ei muka valitsisi katsoa. Olen mies ja kyllä hyvä perse ihan proaktiivisesti tulee rekisteröityä, enkä todellakaan usko olevani poikkeus. Tietysti teoriassa katse voi vahingossakin herkkupepussa viivähtää, koska jossain sen katseen on aina oltava ellei silmät ummessa kulje.
Juuri näin. Se on tietoinen teko arvioida ja alistaa nainen objektiksi.
Joo, kyllä siitä tulee mies itsekin huonolle tuulelle, jos näkee naisella sellaiset nukahtaneet, surulliset pakarat. Sellaiset ylhäältä leveämmät, surkeat putkipakarat, jotka kertovat vuosien liikkumattomuudesta ja surkeista elintavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on joku miesten tapa vaan.
Olen huomannut, että jos kävelen vaikka kauppaan ja siinä kaupan edessä on miehiä, niin jokainen katselee muualle, puhelintaan tms.
Ja kun olen mennyt heidän ohitse ja katson kaupan ikkunoiden heijastuksesta niin näen, että kaikki katsovat perääni, eli kohdatessa katselevat muualle, ja sitten kääntyvät katsomaan perään.
Minulla ei ole mitenkään hyvä peppu, joten joku miesten tapa vaan.
No ei sitä takapuolesi hyvyyttä tiedä jos ei vilkaise!
Joo kannattaa jo ohimennessä sanoa että ei ole hyvä perse. Säästyy miehen vaiva siinä.
On muuten aika vaikeaa estää itseään tarkastamasta ohi kävelevää neidonpyllyä. En varmasti ole ainut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihmeellistä kuitata asia "refleksinä", ikään kuin mies ei muka valitsisi katsoa. Olen mies ja kyllä hyvä perse ihan proaktiivisesti tulee rekisteröityä, enkä todellakaan usko olevani poikkeus. Tietysti teoriassa katse voi vahingossakin herkkupepussa viivähtää, koska jossain sen katseen on aina oltava ellei silmät ummessa kulje.
Juuri näin. Se on tietoinen teko arvioida ja alistaa nainen objektiksi.
Naiset taitaa olla itse itsensä pahimpia objektiksi alistajia, kun ovat näkevinään sitä kaikkialla. Tiesitkö, että se mihin keskityt, lisääntyy elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on joku miesten tapa vaan.
Olen huomannut, että jos kävelen vaikka kauppaan ja siinä kaupan edessä on miehiä, niin jokainen katselee muualle, puhelintaan tms.
Ja kun olen mennyt heidän ohitse ja katson kaupan ikkunoiden heijastuksesta niin näen, että kaikki katsovat perääni, eli kohdatessa katselevat muualle, ja sitten kääntyvät katsomaan perään.
Minulla ei ole mitenkään hyvä peppu, joten joku miesten tapa vaan.
No ei sitä takapuolesi hyvyyttä tiedä jos ei vilkaise!
Joo kannattaa jo ohimennessä sanoa että ei ole hyvä perse. Säästyy miehen vaiva siinä.
Jos olla joku merkki päähineessä tms signaali mistä näkisi perseen tilan jo kaukaa, kaikista suunnista.
Vastaus kysymykseen: koska neitojen peput on yleensä aika kaunista katsottavaa, enkä nyt kehtaa avoimestikaan toljottaa.
Tykkää mielikuvamallailla penistäni kaikkien näkemieni pakaroiden väliin. Piristää päivää kuvitella patukkaa uppoamassa kuumaan peppureikään. So?
Miksi naiset laittaa perän ja tissit esille, jos niitä ei ole lupa katsoa? Löysät housut päälle, niin tuskin kukaan vilkaisee perään.
Muna käskee vilkaista. Pakko totella.
Haluan porautua sinne. Siksi miehet niitä katselee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset laittaa perän ja tissit esille, jos niitä ei ole lupa katsoa? Löysät housut päälle, niin tuskin kukaan vilkaisee perään.
Jos on hyvä peräsin, löysissä housuissakin on katsottavaa.
Lasken, montako voipakettia siinä on ja sen perusteella arvioin, kuinka etuoikeutetussa asemassa hän on.
Mä tsekkaan typyjen tarkat ja pöllöt aina, ihan sama huomaako kohde vai ei.
Nimimerkillä: katsoa saa
Miehet haluvat anaaliseksiä kanssasi. Siksi tuijottavat peppua.
Tiukat pepunmyötäiset housut ovat signaali halukkuudesta peppuseksiin.
Minä katson usein hyvin avoimesti ja seikkaperäisesti mojovaperseisen naisen persettä. Se on koodattu dnahan ja lisääntymisviettiin. Jos on laiha perse tai mies niin ei sellaiset herätä mitään reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole oikeastaan ikinä mitään pepun esille laittavia housuja jalassa, käytän muutenkin pääosin mekkoja ja hameita, ja talvella on pepun peittävä takki.
Silti miehet katsovat perään, joten joku refleksi se on.
Tosin itseäni ei katseet haittaa, siitäkö katsokoot.
En ollut edes huomannut koko miesten katseita ennen kuin useampi ystävä siitä sanoi, että kanssani on outoa kulkea kun ”kaikki katsovat”, ja aloin tietoisesti kiinnittää asiaan huomiota.
Se on paljolti juuri tuollaista ”salaa” katselua jonka huomaa just jostain kaupan ikkunoiden heijasteista ja muista, ei niinkään mitään suoraa tuijotusta.
T: tuo etusivun ”minulla ei ole mitenkään hyvä peppu, mutta olen huomannut miesten katsovan perään”-tyyppi