Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi vilkaiset ohi kävelevän neidon pyllyä vaivihkaa?

Vierailija
10.02.2022 |

Tuntuu että jos minä käännän pääni yllättäen "testimielessä", aika monen miehen katse tuntuu olleen suunnattuna ihan muualle kuin eteenpäin kävelysuuntaan! :D

P.S. Varokaa niitä lyhtypylväitä!

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekkako se siellä kirjoittelee?

Vierailija
2/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki peput tsekataan, niistä tulee hyvälle mielelle.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on biologinen refleksi. Ilman sitä ei syntyisi uutta elämää. Mietipä sitä.

Vierailija
4/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että huomasit. Kohta tulee aurinkolasikelit onneksi

Vierailija
5/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaampaa vaivihkaa kuin tuijottaa ihan pervosti.

Vierailija
6/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku miesten tapa vaan.

Olen huomannut, että jos kävelen vaikka kauppaan ja siinä kaupan edessä on miehiä, niin jokainen katselee muualle, puhelintaan tms.

Ja kun olen mennyt heidän ohitse ja katson kaupan ikkunoiden heijastuksesta niin näen, että kaikki katsovat perääni, eli kohdatessa katselevat muualle, ja sitten kääntyvät katsomaan perään.

Minulla ei ole mitenkään hyvä peppu, joten joku miesten tapa vaan.

Vierailija
7/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nauttia huomiosta vielä kun sitä on tarjolla, kohtapuolin kukaan ei katso perääsi vaikka kuinka pyllistelisit.

Vierailija
8/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki peput tsekataan, niistä tulee hyvälle mielelle.

M

Olisiko tämä yksi syy, miksi teini-ikäiset tytöt masentuu ja pojat yleensä päinvastoin alkaa siinä vaiheessa päästä parempaan kuntoon, yhteiskunta vielä vahvistaa monella tavalla epäsuhtaa. Tytöt ahdistuvat ja masentuvat teini iässä poikia voimakkaammin.

Vierailija
9/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joku miesten tapa vaan.

Olen huomannut, että jos kävelen vaikka kauppaan ja siinä kaupan edessä on miehiä, niin jokainen katselee muualle, puhelintaan tms.

Ja kun olen mennyt heidän ohitse ja katson kaupan ikkunoiden heijastuksesta niin näen, että kaikki katsovat perääni, eli kohdatessa katselevat muualle, ja sitten kääntyvät katsomaan perään.

Minulla ei ole mitenkään hyvä peppu, joten joku miesten tapa vaan.

No ei sitä takapuolesi hyvyyttä tiedä jos ei vilkaise!

Vierailija
10/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kiusallani tehnyt niin kuin ap, mutta ne voi olla kuumottavia tilanteita, jos mukana kulkee yrmeä vaimo, joka tulkitsee eleeni flirttailuksi!

Vierailija
11/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus biologinen reaktio. Kokeile jotain hurjaa jos uskallat. Mene saliin tms. jossa joukko miehiä hälisee ja huuda "Tissit!" lupaan että kaikki hiljenee ja kääntyy kattoon salaman nopeasti. Voit kokeilla muita sanoja ja ei toimi yhtä hyvin.

Vierailija
12/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina katson jos hyvä perä

Vierailija
13/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nauttia huomiosta vielä kun sitä on tarjolla, kohtapuolin kukaan ei katso perääsi vaikka kuinka pyllistelisit.

”Nauttia”. Niinkö tosiaan.

Vierailija
14/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt sitten vilkuilematta kun yhä useampi nuoren neidon takapuoli on vaatetettu makkarankuorella. Ilmeisesti vaatteiden käyttäminen on vanhentunut muoti.

Vierailija
15/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsominen ei ole kiellettyä.

Jos et pidä siitä, pukeudu säkkiin.

Vierailija
16/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, kokeeko nainen uhkaavana/loukkaavana, jos lauritähkämäisen sivuhymyn kera osoittaa, ettei katse suinkaan osunut pakarapariin vahingossa? Vai kiihottavana? Ja sovitaan vaikka, että tosi komea mies.

Vierailija
17/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja myönnän tsekkailevani joskus naisten peräpäitä. Enemmän minä kyllä tosin tsekkailen miehiä jotka tsekkailevat naisten peräpäitä. On aina yhtä hauskaa huomata miten aikuismaisesti pukeutuva teinityttö tulee näköpiiriin ja samassa tilassa on myös läpsyjä joiden päät kääntyvät tuon teinitytön perään. Itse tuijottelen näitä läpsyjä.. sillä silmällä.

Vierailija
18/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vislaan perään ja katselen muualle kun nainen kääntyy katsomaan.

Vierailija
19/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole biologinen reaktio, vaan yhteiskunnassa opittu ja hyväksytty tapa arvioida naista. On naista kohtaan hyvin alentavaa. Teinityttöihin kohdistunut töllöttäminen ja muu ahdistelu järkyttävästi lisääntynyt. Tytöt/naiset eivät saa olla tuijotuksilta rauhassa juuri missään.

Vierailija
20/76 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites, kokeeko nainen uhkaavana/loukkaavana, jos lauritähkämäisen sivuhymyn kera osoittaa, ettei katse suinkaan osunut pakarapariin vahingossa? Vai kiihottavana? Ja sovitaan vaikka, että tosi komea mies.

Yhtäkkiä keskellä päivää? Tai ehkä vielä pahempi, yöllä hiljaisella kävelytiellä. 😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän