Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelimessa exien numerot

Vierailija
22.06.2015 |

Hän antoi vanhan puhelimensa minulle ja numerot oli tallennettu vahingossa myös puhelimen muistiin. Mitä pitäisi ajatella? Nyt saa tulla suoraa kommenttia. Kysyin mieheltä pitääkö yhteyttä niin kertoi ettei. Silti minusta väärin. Tiedän että läppä lähtee helposti väärille linjoille exän kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu ne on vaan puhelinnumeroita!

Vierailija
2/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää olla vastaamatta kun se horatsu soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei olen mustasukkainen. Mietin että miksi niitä pitää säilyttää? Jos jonain kauniina päivänä tulisi vielä asiaa ja vanha suola janottaakin?

Vierailija
4/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutaman jotka aina kännissä soittaa. Tiedän olla vastaamatta.

Vierailija
5/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain niiden eksien numerot, joiden kanssa ero sujui hyvin ja joita en ole jälkeenpäin kaivannut tai ikävöinyt sillä mielellä. Niiden eksien numerot olen poistanut, ketä olen ikävöinyt. Poistin kotootani myös kaiken muun, mikä muistuttaa heistä. Pois silmistä, pois mielestä...
Ja jos olenkin ollut yhteydessä eksiini, on asiani olleet ihan asiallisia, eikä mieheni tarvitsisi niistä olla mitenkään mustasukkainen.

Vierailija
6/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän jopa yhteyttä mun eksään. Hui, oon varmaan ihan kamala horo ap:n mielestä.

Vierailija
7/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:27"]

Tietää olla vastaamatta kun se horatsu soittaa.

[/quote]

Just tästä syystä mullakin on ex-miehen numero tallennettuna.

Vierailija
8/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki numerot tallessa vuodesta -98! Osa jopa kolmeen kertaan! 

Vierailija
9/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä heitä horoina millään tavoin. Olen vain mustasukkainen, minun ongelma ei heidän eikä mieheni. Karsea tunne, miten tästä irti?

Vierailija
10/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huoh*

Mistä näitä mustasukkaisia sikiää. Varmaan oot facebookin tarkistanu kanssa ja kaikki muut mahdolliset asiat?

Kuule, jos mies haluaa exältään jotain, sillä on keinonsa vaikka puhelinnumerot ja kaikki mahdolline muu eliminoitaisiinkin.

Toinen vaihtoehto on vaan luottaa. Mutta se lienee mahdotonta tietynlaisille ihmisille.

Vierailija
11/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että hankin uuden puhelimen, jonne tietty piti saada siirrettyä vanhat numerot.

Tämä tuntui onnistuvan kamalan kätevästi pilvipalvelun kautta, joka oli tallentanut kaikki yhteystiedot. Ällistyksekseni pilvipalvelu löysi entiset työkaverit viiden vuoden takaa, joitain rekryfirmojen yhteystietoja ja lasten luokkakaverien vanhempia.

Meni ilta niitä poistellessa, enkä tiedä edes lähtikö kaikki turhat pois.

Vierailija
12/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko nyt tosissasi? Miksi ihmeessä ei puhelimessa saisi olla exien numeroita, mitä ihmeen haittaa siitä on sinulle?

Paljon naurettavampana pidän sitä, että eron jälkeen poistetaan numerot ja pyyhitään suhde elämästä ja leikitään, ettei sitä koskaan ole ollutkaan. Ymmärrätkö ollenkaan, että jokainen suhde ja tapahtuma kasvattaa meitä, tekee meistä sen mitä olemme. Ihmisen pitää hyväksyä oma menneisyytensä, jotta voi elää tässä ja nyt.

Huoh näitä teinialoituksia.

Vierailija
13/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:25"]Voi vittu ne on vaan puhelinnumeroita!
[/quote]
Homo
[/quote]
itseasiassa bi, mutten nyt ymmärrä miten se tähän liittyy.

Vierailija
14/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:27"]Tietää olla vastaamatta kun se horatsu soittaa.
[/quote]
Tämä ja juurikin vain tämä, tänään vahingossa vastasin, soitti jostain uudesta numerosta.

Vierailija
15/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:28"]Mulla on muutaman jotka aina kännissä soittaa. Tiedän olla vastaamatta.
[/quote]
vahinko alapeukku, sori :D

Vierailija
16/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mustqsukkaisuudelleni mitään se on 100% minun ongelma ja vika. Olisiko keinoja millä sen selättäisin? En tarkastele mitta nämä lävähti suoraan eteeni pyytämättä. Olen niin tyhmä. Mieheltä kysyin asiallisesti ja asiallisesti vastasi. Kärsin tästä salaa.

Vierailija
17/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no mulla on kans exien numerot puhelimessa. On siellä monta muutakin turhaa nroo. En oo vaan jaksanut poistaa, ja joittenkin kans on tullut pidettyä ihan asiallisesti yhteyttä eron jälkeen, hui kauhistus.

Vierailija
18/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Se on vain hienoasia että pystyy olemaan exä kanssa kaveri/ystävä. Jos tuosta nostat metelin tai alat vaatia muuta kaivat suhteellenne loppua. Ole aikuinen.

Vierailija
19/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista ne, jospa se helppais?

Vierailija
20/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap! Ei mulla ole mitään syytä säilyttää entisten numeroita ja en tykkäisi jos puolisollanikaan olisi entistensä numeroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä