Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!! Miten estää ihon alle kasvavat säärikarvat?

Vierailija
22.06.2015 |

Nyt kaivattaisiin kipeästi apua! Miten ihmeessä estätte säärikarvoja kasvamassa ihon alle?! Olen jo reilusti yli 30 vuotias enkä vieläkään ole päässyt tästä ikävästä vaivasta eroon! :( 

Sääret ovat olleet koko elämäni ajan täynnä ihon alle kasvavia karvoja!  Ne saattavat poisnyppiessä olla ihan järkyttävän pitkiä, kun ovat kiemurrelleet sykkyrälle ihon alle! Useimmiten sheivaan sääreni, joskus myös vahaan. Epilaattoria en voi valitettavasti käyttää koska mun ihokarvat on niin paksua laatua, että olen kärsinyt aiemmin karvatupentulehduksista aina kun olen epiloinut.

Rasvaan sääret AINA suihkun jälkeen, kuorinkin säärien ihoa silloin tällöin. Mielestäni en tee mitään väärin, mutta silti ne karvat kasvavat ihon alle säärissä (ja välillä myös takareisissä). Miten te estätte tämän? Tosi ruman näköistä, kun sääret on täynnä punaisia näppylöitä ja paukamia.

Miten teillä muilla on tasaiset, sileät sääret?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi sisäänpäin vain kun epiloin, joten lopetin sen. Nykyään höylään niillä halvoilla terillä, esim. bic-merkkisillä, joita myydään 10 kpl pusseissa, ne on ihan parhaita! Ei kasva sisään karvat. Mulla on paksut mustat säärikarvat ja tuo ongelma oli paha kun epiloin. Olin kans ihan kauhuissani kun puristaessa näppyä, sieltä tuli pitkä sykkyräinen karva! :( Mä en rasvaa (vaikka pitäisi kun kuiva iho) enkä kuori sääriäni. Suosittelen myös että kokeile olla kuorimatta. Ootko kovin tumma ihminen? Mä oon ja valitettavasti tummilla tää karvaongelma on ihan toista luokkaa kuin vaaleilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla