Mitä Adidaksella ajateltiin... mainoksena kuvakollaasi tisseistä
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008604073.html
Ei tule mieleen urheiluvaatteita myyvä yritys...
Kommentit (14)
Alin vasemmalla aika hyvät tissit. Kanelinväriset eivätkä riipu liikaa. Eivät liian isot tai pienet.
Enemmän pitäisi julkisuudessa olla tavallisia tissejä. Itse teininä luulin, että kaikilla on sellaiset puolipallot.
Tarkoitus on hallita seksin avulla mieltä. Kun vedotaan ihmisen karnaaliin koko ajan ihminen pidetään spirituaalisesti hyvin matalla tasolla.
Adidaksella ajateltiin, että näin saa mahdollisimman paljon huomiota ja reaktioita ihmisistä. Tissit tiskiin, maaiman helpoin huominkerjuutemppu.
Tuon nyt tajua tyhmempikin. Ei niitä kiinnosta todellisuudessa mikään "inklusiivisuus", ne vaan markkinoida uusia rintaliivejään eli haluavat mahdollisimman paljon somehuomiota.
Voi olla ihan hyväkin juttu, että näytetään tavallisia tissejä.
Tosin ne, jotka ovat pinnallisia, niin yököttelevät riippurinnoille ja tekevät kaikkensa ettei itsellä tai kumppanilla sellaisia ole.
Toki tuo on lohdullista epävarmoille naisille, jotka aiemmin eivät ole asiaa ymmärtäneet.
Olen nainen mutta alan olla täynnä tätä tissien tuputusta. Jättäkää meidän utareet jo rauhaan!
Kellään ei ole niin "kamalat" kuin esim minulla. Tuohon on kuitenkin valittu kauniita rintoja. Jos mennään näyttämään "todellisuus", niin olkaa hyvä ja näyttäkää.
Kolme raitaa tohon nännien päälle niin avot
Voimaantumista tietty! Ja sitten sitä että pääsee eukot valittamaan kun sitä kuvaa joku katsoo..
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei ole niin "kamalat" kuin esim minulla. Tuohon on kuitenkin valittu kauniita rintoja. Jos mennään näyttämään "todellisuus", niin olkaa hyvä ja näyttäkää.
Haettinko tuolla sitä, että kaikenlaiset rinnat ovat ok? Nuo kaikki rinnat olivat kuitenkin sitä keskitietä.
Ylin rivi vasemmanpuolimmaiset parhaat
Adidas halusi näyttää tavallisen naisen tyypilliset rinnat?
Eli ne tavalliset naiset ostavat adidasta, kuten aiemmininkin.
Olihan tuossa kollaasissa ihan hyviäkin tissejä useampi pari.
En kyllä oikein ymmärrä näiden femakoiden hinkua asettaa miehen ja naisen alaston yläkroppa samalle viivalle. Tissit nyt vaan on seksualisoitu ja ne on jatkossakin seksuaalisten mielikuvien ja halujen kohde.
Eli joo, olkaa vaan yläosattomissa, mutta sitten kyllä aika moni varmaan kuolaa jo kilometrin päästä paljaita tissejä.
Todennäköisesti ajateltiin urheiluliivien inklusiivisuutta, eli oli rintasi minkälaiset hyvänsä, meiltä löytyy sopivan tuen tarjoavat urheiluliivit lajiin kun lajiin?
Musta on hämmästyttävää, että Suomessa vuonna 2022 jaksettaisiin nostaa joku kohu tavallisista tisseistä. Joista on nännit sensuroitu. Enemmän tuo varmaankin kohahduttaa konservatiivisemmissa jenkkien osavaltioissa tai katolisissa maissa, joissa tissin ajatteleminenkin on syntiä, hyihyi.