Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpöpussi turvakaukaloon?

24.09.2006 |

Kyselisin kokemuksia turvakaukaloiden lämpöpusseista. Mikä olisi hyvä merkki/malli talvivauvalle (la marraskuussa)? Tiedättekö/muistatteko mitä maksaa ja mistä saa hankittua? Lyhyen käyttöajan vuoksi en ole valmis pussista älyttömän paljoa maksamaan, tuollainen 30-40 euroa on maksimi. Oon katsellut ainakin Eisbärchenin lämpöpusseja, ovatko hyviä? Fleecepussi vaikuttaa ihanan pehmoiselta, mutta onko se talvivauvalle liian kylmä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä me ei pujotettavaa lämpöpussia hankittu. Tuo multipurpose baby wrap on paljon kätevämpi, vauvan voi peittoineen kaikkineen siirtää kaukalosta ostoskärryyn tai syöttötuoliin isompana. Peitto siis seuraa vauvan mukana. Melkoista akrobatiaa ja hien vuodatusta olisi se lämpöpussin siirteleminen ja aina niiden remeleiden pujottolu halkioiden läpi autossa.

Vierailija
22/28 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä löysin kesällä kirpparilta yhden tädin joka suositteli marraskuun vauvalle sellasta toppapukua jonka saa muutettua pussiksi. se toimii neppareilla. turvakaukaloon saa muotoiltua haalarin malliseksi ja vaikka sit ihan vaunuissa voi pitää pussina tai haalarina. pääsin halvalla, 6e. tuulenkestävä se pinta ja sisältä fleecekankaan tyyppistä, vaikuttaa tosi lämpöseltä ja kätevältä. hupussa kiristysnauhat. HEMA lukee lapussa. vissiin merkkiä tarkottaa. koko oli sopivasti 62-68 eli ens talveksi ei tarviikkaan vissiin muuta. on sit tietty äippäpaketin puku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri se pussi mitä olet katsonut. mutta ei ole siitä viel kokemusta muuta kun rattaissa. tuossa nyt odottaa kaukalossa vauvaa syntyväksi. rattaissa ollut ainakin hyvä ja mielestäni senkin takia että se menee kaukaloon ja myös rattaisiin. itse en sellaiseen pussiin lämmennyt mikä käy vain kaukaloon.

T:Hexu ja masukki 39+1

Vierailija
24/28 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menette kauppaan? Eikö kaukalonne mahdu " kaukalokärryn" kaukalon päälle? Korkeahan siitä hässäkästä tulee, mutta eipä tarvitse vauvaa herätellä ja nostella kaukalosta pois ja takaisin. Itse en pöhkö tuota heti esikoisen kanssa tajunnut vaan eräs ystävällinen äiti-ihminen minulle asiasta vinkkasi, kun mies keräsi toisiin kärryihin ruokia ja minulla oli toisten kärryjen pohjalla vaavi kaukaloineen. =)

Vierailija
25/28 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään Eisbärchenin pienen lämpöpussin helmikuussa syntyvälle esikoisellemme ja uskon, että se tulee ajamaan asiansa täysin. Kuolasin pussia semmoiset pari viikkoa ja nyt oli pakko sitten ostaa. :) Ihanan pehmeä se on. Todella vaikea löytää käytettynä.

Jolanda + koukkis rv 19+3

Vierailija
26/28 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synnytykseen on vielä puoli vuotta, olet aika luottavainen, että tavarat todella pääsevät käyttöön. Taidan olla ilonpilaaja, mutta koskaan ei tiedä. Meillä tarvikkeet hankitaan vasta sitten, kun vauva on olemassa, ties vaikka syntyisi keskosena ja viettäisi aikansa kaapissa.

Vierailija
27/28 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta kovin turvalliselta, siellä kaupassa liikkuu muitakin ja joskus arvaamattomia tapauksia. Esim. meillä esikoinen törmäilee silloin tällöin kaupassa kärryjen kanssa muihin kärryihin. Miten mahtaa kaukalo siellä toisen kaukalon päällä pysyä, jos tällainen vipeltäjä tärayttää niihin kärryihin. Eri asia on, jos sen kaukalon laskee sinne häkkiin mihin tavaroita on tarkoitus laittaa, ei pääse putoamaan maahan.

Vierailija
28/28 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevätlaulu: Kyllä meille isoimmat tarvikkeet hankitaan jo ennen vauvan syntymää + nyt sitten tämä pussi, kun oli niin ihana. On selvää, että jokin voi mennä vielä pieleen, mutta ikäviä asioita voi tapahtua myös synnytyksessä tai vauvan syntymän jälkeen. Kalleimmat tavarat on ostettu palautusoikeudella (esim. vaunut), jos käyttöä ei sitten olisikaan ja osa saadaan lainaksi (esim. pinnasänky). Ei elämäänsä voi elää jatkuvassa pelossa (edes raskauden aikana) ja olisi todella surullista, jos jotain ikävää kävisi, mutta sekin on sitten vain osa elämää. Ei se ole mielestäni syy hankkia tavaroita vasta synnytyksen jälkeen. En ole taikauskoinen.