Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin tuntuu surulliselta, kun tuttaperheessä äiti on teini-ikäisiä tyttäriään nätimpi

Vierailija
10.02.2022 |

Käsitelläänköhän sitä usein perheen kesken sisäisesti?. mietin...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Demi Moorekin tyttäriään kauniimpi. 

Vierailija
22/26 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas pitäisi nuorten ja lasten takia uhrata kaikki. Vanhemmat ihmiset ei saa saada ainakaan enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on perheessä olennainen asia, niin ehkä äidin olisi kannattanut valita isäehdokasta tarkemmalla silmällä.

Niin. Meillä oli juuri tällainen tilanne. Vanhemmat oli selvästi pettyneitä ja vihaisia. En kuitenkaan voi sille mitään, että olen syntynyt toisen vanhemmista näköisenä. Päinvastoin, vanhemmathan sen tilanteen ovat yksin valinneet ja luoneet. Se, että lapsi näyttää vanhemmaltaan on niin odotettavaa, että turha siitä on kiukutella ja sitä lapseen purkaa. Jos asia on tärkeä, pitää valita lapsen isä sen mukaan.

Muutenkin ihmettelen suomalaisia miehiä, jotka haukkuvat oikein antaumuksella omia geenejään tytöillä ja naisilla, ja seuraavaksi puuhataan lasta. Ei se lapsi voi olla mitään muuta kuin mitä sille geeneinä annetaan. Jos sellaisia naisia ei pidä olla, älkää tehkö niitä.

Vierailija
24/26 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että joku edes miettii tuollaista.

Tämä pitää varmaan lukea niin, että tuttavaperhe on ap:n oma perhe ap tytöilleen kateellinen kotka. Valitettavasti tiedän tällaisia tapauksia, omakin äitini on kommentoinut todella asiattomasti ulkonäköäni kun kasvoin naiseksi.

Vierailija
25/26 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin teininä niin hirveän näköinen, että äitini oli kyllä minua paljon kauniimpi. Hän oli (ja on edelleen) hoikka, nuorekas kasvoiltaan, hoitanut aina ihonsa ja kauneutensa hyvin, pitkät vaaleat hiukset ja naisellinen tyyli. Edelleen lähes 60-vuotiaana häntä luullaan paljon nuoremmaksi.

Silloin 15 vuotta sitten kun olin teini, niin äiti oli ihan kauneimillaan ja minä puolestani olin lähes 100 kg eli reilusti ylipainoinen, en jaksanut huolehtia kunnolla hygieniasta (oli masennusta, olin koulukiusattu ym) joten tukka oli aina rasvainen ja takkuinen ja iho kukki finnejä, en meikannut ja kuljin ihan kaameissa rytkyissä jotka saattoi olla ihan mitä tahansa ja jopa reikäisiä. Pahimpina aikoina pistin päälle hameen ja isän kalsarit + hupparin ja ties mitä kirpparikengät. Teiniajan kuvat on jotain niin hirveää, että en halua kestä katsoa niitä. Hävettää ajatellakin, että kaikilla luokkakavereillani on varmaan tallessa koulukuvat, joissa minä näytän joltain roskiksesta vedetyltä rölliltä. :(

Ja ennen kuin joku sanoo että miksei äitini puuttunut asiaan, kyllä hän todellakin yritti. Yleensä siitä syntyi riita, kun hän yritti huolissaan puhua minulle ja saada minua syömään terveellisemmin, pitämään huolta itsestäni tai edes pukeutumaan puhtaisiin vaatteisiin. Raivostuin aina "ulkonäköni arvostelusta" ja uhriuduin että äiti ei hyväksy minua vaan pitää minua rumana läskinä. Joo, olin todella raskas teini. Tajuan itsekin näin jälkikäteen aikuisen näkökulmasta ajatellen, ja monet kerrat olen äidille sanonutkin että ei sulla oo ollut helppoo minun kanssa ja että kiitos kun silti jaksoit rakastaa etkä ikinä lakannut välittämästä.

Vierailija
26/26 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on perheessä olennainen asia, niin ehkä äidin olisi kannattanut valita isäehdokasta tarkemmalla silmällä.

No ei se hyvä ulkonäkö aina periydy, vaikka molemmat vanhemmat olisivatkin ihan kauniita/komeita.