Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksais puolustella ja yrittää tuoda aina kaikkia puolia esiin

Vierailija
22.06.2015 |

Mä olen tosi tosi kyllästynyt siihen, että omille lapsille saan " puolustella" heidän isänsä toimintaa ja "vieraille" lapsille heidän vanhempiensa toimintaa, kun oikeasti tosi usein olen sitä mieltä, että ovat ihan kusipäitä kaikki ja lapset ovat oikeassa.
---------
Mutta vielä enemmän mua ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa katsoa asioita vähintään kahdelta suunnalta, ja vanhemmat jotka haukkuu lapsensa isää/äitiä lapsellensa, joten kai mä vaan jatkan noiden "puolustamista", vaikka ne eivät tiedäkään koskaan kuinka paljon niiden lapset inhois niitä jos mä en olis mitään sanonut.
---------
Tää nyt oli turha valitus, kun en kuitenkaan aio edes toimintaani muuttaa... Olen mä joskus samaa mieltä, mutta siihenkin koitan aina keksiä lieventävän asianhaaran mistä voisi johtua vanhemman käytös...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lasten isä käyttäytyy oikeasti huonosti lapsia kohtaan ja sinä vaan pyörittelet asiaa parhain päin, sekin saattaa tuntua lapsista tosi pahalta. Heidän kokemustaanhan siinä vähätellään.

Enkä nyt tarkoita, et pitäisi lähteä mollaamaan, mutta joskus on hyvä sanoa myös, että olet oikeassa, isän olisi kuulunut toimia toisin.

Vierailija
2/2 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:02"]Mutta jos lasten isä käyttäytyy oikeasti huonosti lapsia kohtaan ja sinä vaan pyörittelet asiaa parhain päin, sekin saattaa tuntua lapsista tosi pahalta. Heidän kokemustaanhan siinä vähätellään.

Enkä nyt tarkoita, et pitäisi lähteä mollaamaan, mutta joskus on hyvä sanoa myös, että olet oikeassa, isän olisi kuulunut toimia toisin.
[/quote]

Enemmän siis keksin syitä miksi vanhempi on tehnyt/sanonut niin tai mitä se vanhempi on tarkoittanut sillä, mutta ei ole osannut sanoa oikein. Mä onneksi tunnen nämä vanhemmat aika hyvin, tiedän historiaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi