Tulkaa rauhoittelemaan mua (paniikkihäiriö)
Koko ajan paniikki tulossa, huomenna pitkästä aikaa tuttuun työpaikkaan, olen pitkästä aikaa myöskin pois kotoa (töiden takia).Johan lyö paniikki taas päälle :( Alan olla sitä mieltä, että tää paniikkihäiriö pilaa mun elämän :(
Kommentit (29)
Ikkunan aukasua, elämän ääniä ja rauhottavasta lääkkeestä kysellyt jatkaa: mulla aikanna, paniikkien ollessa pahimpia, auttoi ns. hyväksy mutta älä alistu -tekniikka. Mulla oli mantra, jota toistelin rauhallisesti itelleni: "Tää tunne on inhottava, mutta se on vaan tunne. Pahaa ei tapahdu, elämä jatkuu." Joskus toistelin tätä puoliääneenkin, se autto hitaasti hengittämisessä. Tän mantran olin kehittänyt ite, kun olin ensin pohtinut, mitä paniikkikohtauksessa pelkään (pelkäsin, että tunne jää päälle ja menetän lopullisesti mielenterveyteni ja siten elämäni).
Tsemppiä sulle, missä ikinä oletkaan :)
Kiitos 19 ♡ Näköjään tällä palstalla on vielä ihaniakin ihmisiä olemassa. :) Koitan nyt saada unta. Kiitos vielä teille ♡
Turha yrittää väkisin maata sängyssä jos tulee niitä "henki ei kulje"-hetkiä. Mun vinkit: Kuuntele äänikirjaa, esim.youtubesta löytyy monia! Tai kato telkkaria kunnes nukahdat
Terkuin toinen paniikkihäiriöinen
Tämä biisi helpotti aikanaan omaa paniikkihäröilyä ja yleistä ahdistusta paljonkin ja vielä nykyäänkin kun on töissä erityisen stressaavaa niin palautuu jotenkin mieleen.
Ihan hyvin meni päivä onneksi, tulin juuri kotiin iltavuorosta :) Täytyy toivoa, että saisi tänä yönä nukuttua paremmin. Kiitos kun välitätte ♡ Miten teidän päivä on mennyt? :)
Oi, onpa ihanaaöukea, että täällä on näin ihania, ymmärtäväisiä ja auttavaisia ihmisiä :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:06"]Suutu sille paniikille oikein kunnolla. Sano sille, että turpa kiinni. Nyt päätän minä!
[/quote]
Ap tuskin on lapsi