Nelikymppisen lapsellinen ihastuminen
Puhukaa mulle järkeä. Olen suhteessa, asutaan erillään. Mutta, mun mielessä pyörii usein eräs toinen mies. Asuin joskus samassa rappukäytävässä hänen kanssaan. Silloin ei koskaan juteltu. Pari vuotta sitten tämä tyyppi tuli kahvilassa juttelemaan. Ja on siitä asti pyörinyt mun mielessä. Sanokaa, että mun tulee lopettaa tällainen haaveilu.
Kommentit (9)
Miksi pitäisi lopettaa. Kerran täällä eletään, ota ennemmin selvää voisiko teillä olla jotain. Tuskin hän ihan ilman syytä mielessäsi pyörii.
Miksi muka lapsellista? Ihminen pysyy pääpiirteissään samana vaikka kuolemaansa saakka; ei oo mitään 37 ikärajaa, minkä jälkeen elämä olis kontrollissa ja "aikuismaisia". Millainen nykyinen suhteesi on? Haluaisitko vaihtaa? Jos, niin ota yhteyttä ihastukseesi.
Miksi sitten olet ihastunut häneen? Jokin syy kai siihen on.
Vähän jäi mietityttämään, miksi hän tuli juttelemaan silloin kahvilassa.
Jätä ne molemmat! ne on sikoja! SIKOJA! Varsinkin se himassa makaava kanttura vasta kamala onkin. Osta diesel käyttöinen satisfryer pro vitonen ja veivaa sillä menemään ni loppuu toi ihmettely.
Sun tulee lopettaa tällainen haaveilu.
Jokainen tarvii päiväunelmia.
Itse kyllä uneksin kaukaisista maista, mutta moni jos ei enemmistö naisista haaveilee harlekiinimaisia juonenkäänteitä.
Up