Mieheni ei ikinä osta lahjaa!!!???
Mieheni tienaa hyvin ja ja tekee kotityöt kunnolla ja on urheilullinen. Ainoa ärsyttävä piirre hänessä on, ettei hän ikinä osta lahjaa minulle merkki/vuosipäivänä, eikä koskaan jouluna. Hän sanoo, että minulla on jo kaikkea!!!????!? No ei prkl ole sitä miehen antamaa lahjaa!!!!! Onko teillä muilla miehiä, jotka eivät tuo kukkapuskaa tai synttärilahjaa kotiin? Ite lopetin lahjojen ostin, ku en saanut vastakaikua ollenkaan. Ja ostin miehelleni aina sellaista mitä hän oikeasti tarvitsi esim. uudet bibsit tai kellon, rikkoutuneen tilalle yms.
Kommentit (36)
Meidän perheessä mies ei osta kukkia eikä lahjoja. Kompensoi sen sillä että tekee kaikki matkajärjestelyt ja maksaa suurimman osan kuluista. Olisi mukava edes joskus tulla muistetuksi eikä pidettäisi aina itsestäänselvyytenä.
Jotkut ihmiset,eivät ole niin materian perään. Ovat onnellisia ilman puskia ja lahjoja.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:03"]Eikös tämä ole yleistä parisuhteissa ettei mies puhu eikä pussaa eikä tuo lahjaa tai osta kukkia ;)
[/quote]
Tämä oli ilmeisesti sarkasmia,
Tuolla joku aiemmin jo mainitsi etteivät osta lahjoja toisille. Me olemme myös päätyneet samaan, mutta kukkia mies ostelee ja tuo joskus pullon lempiviiniäni kauppareissulla jos erikseen pyydän. Meillä on hyvä näin, mutta salaa sisimmissäni toivon, että joskus yllättäisi minut kauniilla sormuksella tai kaulaketjulla.
Meidän suhteessa mies puolestaan lopetti lahjojen ostin, kun näki pettyneen ilmeeni. Oli ressukka ostanut kaupasta pörrösukat mulle, ku olin valitellut että on kylmä jaloista. Ei todellakaan romanttista, mutta ajattelevainen hän toki oli.
Kihlattuni ostaa lahjoja, mutta ne ovat aina käytännöllisiä. Haluaisin itsekin korun tms. Viimeksi sain kaulimen, kun en suostunut leipomaan korvapuusteja ilman sitä. Mieheni ostaa kerran vuodessa kukan ja se on joulutähti. Heillä on kotona aina sellainen ollut. Muuten ei kukista välitä, mutta menee suorastaan paniikkiin kaupassa jos ei löydä monilatvaista punaista joulutähteä. Ite aina naureskelen sille touhulle, ku mies sekoaa joulutähdestä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:45"]Mitä on bibsit?
[/quote]
Ruokalappu
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:45"]Mitä on bibsit?
[/quote]
Ruokalappu
[/quote
Eihän ole.
Kukaan ei ole kyseenalaistanut, eli onko todella naisille tuollainen tärkeää?? Itse ajattelisin, jos suhteessa olisin, että tuollainen jatkuva lahjominen johtaa vain jätetyksi tulemiseen. Siinähän tekisin itsestäni itsestäänselvän. Ja vielä oudonpaa on ajatus siitä, että nainen ostelisi miehelle lahjoja. Vähän tulee sellainen fiilis, että saippuoita on nyt katsottu vähän liikaa, tai sitten ihmisillä on vain liikaa rahaa.
Surullista, jos onnellisuus ja omanarvontunto on kiinni siitä kuinka paljon täysin hyödytöntä materiaa mies jalkojen juureen työpäivän päätteeksi laskee.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:09"]Meidän perheessä mies ei osta kukkia eikä lahjoja. Kompensoi sen sillä että tekee kaikki matkajärjestelyt ja maksaa suurimman osan kuluista. Olisi mukava edes joskus tulla muistetuksi eikä pidettäisi aina itsestäänselvyytenä.
[/quote]
No ei sua pidetä itsestäänselvyytenä, jos mies kerran tarjoaa sinulle matkoja ja vielä hoitaa kaikki järjestelytkin. Itse ilmeisesti osallistut kuluihin nimellisesti. Kaikenlaisia prinsessoja, joille mikään ei riitä!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 03:40"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:45"]Mitä on bibsit?
[/quote]
Ruokalappu
[/quote
Eihän ole.
[/quote]
https://www.google.fi/search?q=bibs&oe=utf-8&gws_rd=cr&hl=fi&sa=X&oi=image_result_group&ei=iYmHVZyyO-XXywOHhaZo&ved=0CBIQsAQ&tbm=isch
Miksi ei saisi haluta puolisolta jonkinlaista lahjaa merkkipäivänä? Edes sitä kukkapuskaa? Ei kaiken tarvitse olla niin arkista. Mikä siinä miehelle muka olisi niin ylitsepääsemättömän vaikeaa käydä ne kukat tms hakemassa sille omalle rakkaalle? Itse tykkään ostaa omalle puolisolleni lahjoja tai järjestää jonkun reissun yllätykseksi ja saan niitä myös itsekin. Se, että haluaa tulla muistetuksi välillä muutenkin kuin sanallisesti, ei tee mielestäni kenestäkään pinnallista tai lahjojen ja rahan perässä juoksijaa. Mielestäni taas eri asia on sitten se, jos aletaan vaatia että sen lahjan pitäisi olla jotain todella kallista ja tajunnanräjäyttävää.
Ei anna lahjoja eikä seksiä, muuten huomaava ja mukava mies. Kaikkea ei voi saada.
Repeilen täällä noille bibseille :D Käytännöllinen lahja tosiaan ruokalappu miehelle :D
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:03"]Eikös tämä ole yleistä parisuhteissa ettei mies puhu eikä pussaa eikä tuo lahjaa tai osta kukkia ;)
[/quote]
Surkeissa suhteissa joo