Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ottaa voimille tää eheytyminen!!!

Vierailija
22.06.2015 |

Elämä..on ollu vähän kaman lopetusta, on ollu interferonii, on ollu terapiaa, on ollu väkivaltaa, on ollu oikeudenkäyntii, on ollu aika tosi yksin, ja nyt ku alkanu kääntyyn uus lehti, niin kauhee miten raskaalta voi tuntuu se, kun alkaa ihan vaan tuntemaan taas tunteita. Mutta tuntuuhan se hyvältäkin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia. :)

Vierailija
2/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:57"]Jaksamisia. :)
[/quote]kiitos! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattikos se kaman veto sitten? Itse olet soppasi keittänyt ja itse saat sen myös selvittää (kunhan et tee sitä minun verorahoillani)

Vierailija
4/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Kuinka pienistä palasista sitä itseään lähtee kokoamaan kun on ensin lyönyt itsensä niin syvälle katuun. Yllättävän mielenkiintoistakin tämä uuden identiteetin rakentaminen ja muokkaaminen.

Vierailija
5/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askel kerrallaan, siunausta!

Vierailija
6/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:08"]Kannattikos se kaman veto sitten? Itse olet soppasi keittänyt ja itse saat sen myös selvittää (kunhan et tee sitä minun verorahoillani)
[/quote]

Mitäpä jos menisit vaikka tuonne paras kirja mitä olet koskaan lukenut-ketjuun. Tai ihan sama oikeastaan, kunhan vaan tästä ketjusta häivyt.

Vierailija
7/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olon, täällä kohtalotoveri. Pikkuhiljaa pääsee ylös, mutta vaikeaa tulee olemaan. 7v itse sekoilin, nyt 1v 4kk rakennettu uutta minää. Tunteet on vaikeinta kohdata. Helppoa ei ole vieläkään, mutta helpompaa kuin 1 tai 2v sitten. Jaksamisia <3.

Vierailija
8/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Brita

Vierailija
9/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sääli tai häpeä sekoilujani, pahaa oloani, itsekkyyttäni ja sitä miten pihalla olin. Enemmänkin symppaan sitä minää mikä silloin olin. Mielenterveys järkkynyt ja minulla oli syyni miksi toimin niinkuin toimin, sellaista on elämä. Tämä asenne on auttanut huomattavasti uuden elämän rakentamisessa. -55

Vierailija
10/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:08"]Kannattikos se kaman veto sitten? Itse olet soppasi keittänyt ja itse saat sen myös selvittää (kunhan et tee sitä minun verorahoillani) [/quote] Mitäpä jos menisit vaikka tuonne paras kirja mitä olet koskaan lukenut-ketjuun. Tai ihan sama oikeastaan, kunhan vaan tästä ketjusta häivyt.

[/quote]

Sä voisit mennä mun puolesta töihin ja eklää kuin ihmiset. Arvostan jopa pedofiilejä ja neekereitä enemmän kuin nistejä. Heikkoutta se sellainen on jos ei voi todellisuutta kohdata selvinpäin.

Vierailija
11/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:08"]Kannattikos se kaman veto sitten? Itse olet soppasi keittänyt ja itse saat sen myös selvittää (kunhan et tee sitä minun verorahoillani) [/quote] Mitäpä jos menisit vaikka tuonne paras kirja mitä olet koskaan lukenut-ketjuun. Tai ihan sama oikeastaan, kunhan vaan tästä ketjusta häivyt.

[/quote]

Sä voisit mennä mun puolesta töihin ja eklää kuin ihmiset. Arvostan jopa pedofiilejä ja neekereitä enemmän kuin nistejä. Heikkoutta se sellainen on jos ei voi todellisuutta kohdata selvinpäin.
[/quote]voi kun sinä pääsisit hoitoon niillä yhteisillä verorahoilla, tiiäppä sitten meniskö kuitenki ihan hukkaan.

Vierailija
12/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:13"]

[/quote]

[/quote]

Nisti en ole, vaan raitistunut alkoholisti. Minä itse arvostan ihmisiä jotka pääsevät ylös siitä helvetistä missä olen käynyt. Ja heikko ihminen minä olenkin, luoja että olen. (Käyn muuten töissä ja kuten asian ilmaisit, "eklän" niinkuin ihmiset.)

Vierailija
13/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eklän".. aaahhahaa! Tsemiä ap jatka hyvällä tiellä ja säilytä huumorintaju. Turvaa Jumalaan, oikeesti!

Vierailija
15/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä

Vierailija
16/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:05"]

"Eklän".. aaahhahaa! Tsemiä ap jatka hyvällä tiellä ja säilytä huumorintaju. Turvaa Jumalaan, oikeesti!

[/quote]

"Tsemiä"...aaahhahaa! Jos et huomannut niin l ja k kirjain sattuvat olemaan vierekkäin ja noin kello kahden aikaan yöllä pimeässä kirjoitettu teksti ei aina ole sitä lähinnä oikeaa. Puolestani voit uskoa mihin jumalaan vaan, mutta ei se tee siitä humalaa kummempaa. Aatteen varassa on hyvä elää ja uskotella itselleen jostain korkeammasta todellisuudesta. Kuka tarvitsee uskontoa muutenkaan määräämään mikä on oikein tai väärin? Aivot meillä on päässä, käyttäkää niitä.

Vierailija
17/17 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:05"]

[/quote]

"Tsemiä"...aaahhahaa! Jos et huomannut niin l ja k kirjain sattuvat olemaan vierekkäin ja noin kello kahden aikaan yöllä pimeässä kirjoitettu teksti ei aina ole sitä lähinnä oikeaa. Puolestani voit uskoa mihin jumalaan vaan, mutta ei se tee siitä humalaa kummempaa. Aatteen varassa on hyvä elää ja uskotella itselleen jostain korkeammasta todellisuudesta. Kuka tarvitsee uskontoa muutenkaan määräämään mikä on oikein tai väärin? Aivot meillä on päässä, käyttäkää niitä.
[/quote]

Sinä voisit käyttää päässäsi olevia aivoja ja laittaa valot päälle, niin näkisit kirjoittaa oikein.