UJOT miehet & metsästysvietti
Onko ujoilla miehillä yleensä metsästysviettiä? Jos oletetaan että on, niin miten hänen voi antaa metsästää minut? En ole myöskään kovin rohkea, mutta olen kiinnostunut ujosta miehestä, joka myös pitkien katseiden perusteella minusta. Haluan tulla metsästetyksi ja että mies ottaa ohjat ja antaa miehelle sen kokemuksen. Ajatuksia? Entä mitä mieltä ujot miehet itse ovat? :)
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:40"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:51"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:19"]
Oikeastaan kaikilla miehillä on metsästysvietti.
Valitettavasti et saa ujoa miestä metsästämään kovin helposti. Ujoimpia et lainkaan. Ujo mies on vähän kuin se masain hidas pikkuveli siellä savannilla: tietää periaatteessa mitä pitäisi tehdä, mutta kun seepra on piiritetty, keihäs ei vaan lähde kädestä.
[/quote]
Kerropa mulle minkälainen se miesten metsästysvietti on kun en ole vielä koskaan sitä kokenut? Olen kyllä tehnyt aloitteita naisille, mutta en minkään vietin vuoksi, vaan siksi, että mitään ei tule tapahtumaan jos ei niin itse tee, sillä naisilta on yleensä turha mitään aloitteita odotella. Pari kertaa on kyllä joku nainen lähestynyt ja ovat jääneet mieleen positiivisina kokemuksina. Tätä tapahtuu kuitenkin niin harvoin, että yhtä hyvin voi jäädä odottamaan arpajaisvoittoa. Niin että mikä se metsästysvietti siis oli kun en sitä itsessäni tunnista?
[/quote]
No vietti on mm. sitä, että saat mielihyvää onnistuneista aloitteista ja tunnet itsesi mieheksi.
[/quote]
Mistä onnistuneista aloitteista?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:39"] Jos ei pelaa, ei voita. [/quote] Jos pelaat, niin sinut leimataan pervoksi ahdistelijaksi. [/quote] Ööh, voi sitä hienovaraisestikin ottaa peliin osaa!
[/quote]
Niin ja sitten haukutaan ujoksi nössöksi...
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:57"]
Kait se jonkinlainen on, mutta taitaa ujous ym. asiat viedä voiton. Näin omakohtaisesti arveltuna. Ja tietty ikäkin nostaa kynnystä, joten vaikeammaksi käy.
m41
[/quote]
Pillun saamisesta tulee vähemmän tärkeää kun on oppinut pärjäilemään ilmankin. Pitäkööt tunkkinsa.
Eikö iän pitäisi laskea kynnystä? Yleensä itsevarmuus kohenee vanhemmiten.
[/quote]
Ymmärtäkää nyt jo että ne ujot on selviytyijiä. Ne ei pelaa peliä joissa häviää joka kerta jostain syystä mikä aiheuttaa naiselle reaktion "toi on outo". Sisin jää sitten selvittämättä. Nainen lähtee aina sen väkivaltarikollisen mukaan kun se on mukava ja sen seurassa tulee turvallinen olo.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:51"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:19"] Oikeastaan kaikilla miehillä on metsästysvietti. Valitettavasti et saa ujoa miestä metsästämään kovin helposti. Ujoimpia et lainkaan. Ujo mies on vähän kuin se masain hidas pikkuveli siellä savannilla: tietää periaatteessa mitä pitäisi tehdä, mutta kun seepra on piiritetty, keihäs ei vaan lähde kädestä. [/quote] Kerropa mulle minkälainen se miesten metsästysvietti on kun en ole vielä koskaan sitä kokenut? Olen kyllä tehnyt aloitteita naisille, mutta en minkään vietin vuoksi, vaan siksi, että mitään ei tule tapahtumaan jos ei niin itse tee, sillä naisilta on yleensä turha mitään aloitteita odotella. Pari kertaa on kyllä joku nainen lähestynyt ja ovat jääneet mieleen positiivisina kokemuksina. Tätä tapahtuu kuitenkin niin harvoin, että yhtä hyvin voi jäädä odottamaan arpajaisvoittoa. Niin että mikä se metsästysvietti siis oli kun en sitä itsessäni tunnista? [/quote] No vietti on mm. sitä, että saat mielihyvää onnistuneista aloitteista ja tunnet itsesi mieheksi.
[/quote]
Jos tämä on miehisyyden kriiteeri, niin en varmaankaan ole koskaan tuntenut itseäni mieheksi.
Ilmeisesti siis tämän myyttisen metsästysvietin mukana tulee raaka naiivius, sillä itse haluaisin ennemmin tuntea itseni halutuksi, tärkeäksi ja välitetyksi. Ja myöskin näitä tunteita toiseen suuntaan välittää.
Ehkä pitäisi käydä tarkastamassa testosteronitasot.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:08"]
Ymmärtäkää nyt jo että ne ujot on selviytyijiä. Ne ei pelaa peliä joissa häviää joka kerta jostain syystä mikä aiheuttaa naiselle reaktion "toi on outo". Sisin jää sitten selvittämättä. Nainen lähtee aina sen väkivaltarikollisen mukaan kun se on mukava ja sen seurassa tulee turvallinen olo.
[/quote]
Ok, sä oot selviytyjä. Hienoa. Nyt kun kaikki naiset on lähteneet niiden väkivaltarikollisten mukaan, sä voit ihan rauhassa ja hyvillä mielin jatkaa mukavaa oloasi äitimuorin helmoissa. Vai lähtikö sekin jonkun tatuoidun bodarin matkaan? Siitäkö tässä kiikastaa, kun tuota kitinää vain riittää ja riittää?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:08"]
[/quote]
Ok, sä oot selviytyjä. Hienoa. Nyt kun kaikki naiset on lähteneet niiden väkivaltarikollisten mukaan, sä voit ihan rauhassa ja hyvillä mielin jatkaa mukavaa oloasi äitimuorin helmoissa. Vai lähtikö sekin jonkun tatuoidun bodarin matkaan? Siitäkö tässä kiikastaa, kun tuota kitinää vain riittää ja riittää?
[/quote]
Ei mua kiikasta mikään koska en keskity naisiin. Yhtä järkevää on lyödä päätä betoniseinään ja odottaa sen murtumista. Olen sinut asian kanssa mutta siitä en pidä että joillain on outoja käsityksiä ujojen miehien metsästysvieteistä ja kuinka niitä ei ole koskaan muka ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:28"] No vietti on mm. sitä, että saat mielihyvää onnistuneista aloitteista ja tunnet itsesi mieheksi.
[/quote]
Jos tämä on miehisyyden kriiteeri, niin en varmaankaan ole koskaan tuntenut itseäni mieheksi.
Ilmeisesti siis tämän myyttisen metsästysvietin mukana tulee raaka naiivius, sillä itse haluaisin ennemmin tuntea itseni halutuksi, tärkeäksi ja välitetyksi. Ja myöskin näitä tunteita toiseen suuntaan välittää.
Ehkä pitäisi käydä tarkastamassa testosteronitasot.
[/quote]
Vilpittömästi kommentoin, että oletpas ihana! :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:08"]Ymmärtäkää nyt jo että ne ujot on selviytyijiä. Ne ei pelaa peliä joissa häviää joka kerta jostain syystä mikä aiheuttaa naiselle reaktion "toi on outo". Sisin jää sitten selvittämättä. Nainen lähtee aina sen väkivaltarikollisen mukaan kun se on mukava ja sen seurassa tulee turvallinen olo.
[/quote]
Ap ei ainakaan ole rikollisen matkaan lähtemässä enkä mä, ihme lässytystä taas.
Voi teitä lassukat, aina stereotyyppejänne viljelemässä. Säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:51"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:19"]
Oikeastaan kaikilla miehillä on metsästysvietti.
Valitettavasti et saa ujoa miestä metsästämään kovin helposti. Ujoimpia et lainkaan. Ujo mies on vähän kuin se masain hidas pikkuveli siellä savannilla: tietää periaatteessa mitä pitäisi tehdä, mutta kun seepra on piiritetty, keihäs ei vaan lähde kädestä.
[/quote]
Kerropa mulle minkälainen se miesten metsästysvietti on kun en ole vielä koskaan sitä kokenut? Olen kyllä tehnyt aloitteita naisille, mutta en minkään vietin vuoksi, vaan siksi, että mitään ei tule tapahtumaan jos ei niin itse tee, sillä naisilta on yleensä turha mitään aloitteita odotella. Pari kertaa on kyllä joku nainen lähestynyt ja ovat jääneet mieleen positiivisina kokemuksina. Tätä tapahtuu kuitenkin niin harvoin, että yhtä hyvin voi jäädä odottamaan arpajaisvoittoa. Niin että mikä se metsästysvietti siis oli kun en sitä itsessäni tunnista?
[/quote]
No vietti on mm. sitä, että saat mielihyvää onnistuneista aloitteista ja tunnet itsesi mieheksi.