Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies töksäyttelee rumasti kaikesta "saavutuksestani". Ei onnittele.

Vierailija
10.02.2022 |

Uusi työpaikka, johon halusin paljon. Sain pestin mutta eipä mies mitään siihen sanonut.
Seuraavana päivänä kuitenkin nauroi, että menetkö tiskaamaan vai kuorimaan perunoita ja naurua päälle. Kyseessä on oikeasti paikasta, jossa pyritään laatuun ja minussa on potentiaalia.
Tämän lisäksi palkkakysymus, eli 14€/h. Vastauksena "ihan paska palkka."

Ei sitten voi vaan olla onnellinen tai edes toivottaa hyvää onnea.
Alituiseen vain on negatiivinen kiusaaja ja myöhemmin kertoo, että enkö kestä huumoria tai pyytää ehkä anteeksi. Kun itse sanon takaisin tokaisee, että pitääkö taas haastaa riitaa.
Vastaavia juttuja riittää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kateellinen sinulle.

Jokin sinussa ärsyttää miestä, että hän haluaa veetuilla sulle, ja pilkata kaikkea.

Jos todella välittää toisesta, on hyvillään toisen uudesta työpaikasta ja kannustaa.

Välinne eivät ole niin kunnossa, kuin ne voisivat olla.

Vierailija
2/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Aina käytös ollut tuollaista miehellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
4/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa lukemaan Narsistin keskustelutyyli -ketjusta vertaiskokemuksia!

Vierailija
5/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin sinussa ärsyttää miestä, että hän haluaa veetuilla sulle, ja pilkata kaikkea.

Jos todella välittää toisesta, on hyvillään toisen uudesta työpaikasta ja kannustaa.

Voi olla noinkin.   Voi olla niinkin, että mies haluaa vain hillitä ap:n loputonta vouhotusta ja intoa työpaikastaan.

Eihän kukaan etukäteen tiedä, miten siellä työssä alkaa lopulta sujua.   Vaikka osais sen työnsä ja pärjäisi siinä,  voi olla kinkkiset ja kateelliset työkaverit, jotka eivät uutta työnekijää joukkoonsa hyväksy.

Ehkä mies on yli realistinen, eikä innostu eikä hehkuta asioita etukäteen,  vaan haluaa katella ja nähdä, että miten hommat alkaa mennä.

Vierailija
6/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeää. Älä anna itseäsi kohdella noin huonosti.

Vierailija
7/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex oli tuollainen. Mitä enemmän kouluttauduin ja etenenin, sen enemmän yritti painaa minua alas

Lopulta en enää jaksanut vaan erosin 20v suhteesta

8/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa häijyltä juntilta, ota parempi mies.

Vierailija
9/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla noinkin.   Voi olla niinkin, että mies haluaa vain hillitä ap:n loputonta vouhotusta ja intoa työpaikastaan.

Eihän kukaan etukäteen tiedä, miten siellä työssä alkaa lopulta sujua.   Vaikka osais sen työnsä ja pärjäisi siinä,  voi olla kinkkiset ja kateelliset työkaverit, jotka eivät uutta työnekijää joukkoonsa hyväksy.

Ehkä mies on yli realistinen, eikä innostu eikä hehkuta asioita etukäteen,  vaan haluaa katella ja nähdä, että miten hommat alkaa mennä.

En ole edes mitenkään hehkuttanut. Kerroin aikaisemmin haluavani tehdä alan töitä.

Hain töitä, pääsin yllättäen haastatteluin yhteen todella mielenkiintoiseen paikkaan.

Kerroin sen verran, että pääsin haastatteluun.

Tämän jälkeen kerroin, että sain paikan.

Kolme mainintaa ja pelkkää veetuilua.

Huokaisi jo tuosta haastatteluun pääsystä, että: "mitähän siitäkin tulee....johan on nähty sunkin yritykset."

No joo, olen yrittäväinen. Korona vei työt, joten olen ollut aktiivinen sekä saanut paljon aikaan. Nyt pääsen jatkamaan sitä mitä haluan tehdä mutta ei tuhahdustakaan siitä, että olisi iloinen puolestani. Haluaa vaan lannistaa ja sanoa epäsuoraan, että olen huono enkä kuitenkaan pärjää.

Se on valetta. Minä selviän kyllä ja aion tehdä työni tunnollisesti ja hyvin.

Tekisi mieli ihan huutaa tuolle mutta en koskaan alennu haukkumaan tai loukkaamaan noustakseni toisen varpaille.

Olen vain kylmänviileästi asiallisesti kertonut vastalauseita ja miestä hävettänyt.

En kuitenkaan halua mitään valtapeliä. Tämä on tylsää ja aion katsoa uusia tuulia miestenkin suhteen kun ensin pääsen tuosta eroon.

AP

Vierailija
10/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä? Aina käytös ollut tuollaista miehellä?

Reilu kolme vuotta.

Alkuun oli tosi mahtava. Hiljalleen kuoriutunut aivan kusipääksi ja monet itkut itketty. Enää en edes itke, ärsyttää vain.

On minussa muutos tapahtunut mutta en voi sanoa, että hyvään suuntaan.

Onneksi olen kuitenkin pohjimmiltani hyvä ihminen ja tiedän sen. Mies on jotenkin osannut kuitenkin tehdä minusta kylmemmän ja tunteettoman. Ennen olin kuitenkin todella iloinen ja sellainen hyvät energiat päällä kulkeva tyyppi, en välinpitämätön ja "ihan sama" - asenteinen. Tuo siis siviilielämässä.

Työelämässä olen edelleen minä oma ihana itseni.

AP

Vierailija
11/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti väkivaltainen mies, joka yrittää pilata itsetuntosi lyttäämällä.

Vierailija
12/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex oli tuollainen. Mitä enemmän kouluttauduin ja etenenin, sen enemmän yritti painaa minua alas

Lopulta en enää jaksanut vaan erosin 20v suhteesta

Hyvä kun lähdit!!! Hienoa kun etenit, jatkoit kaikesta lyttäämisestä huolimatta.

Itse en jaksa enempää. Tämä on niin lannistavaa jatkuvasti yrittää paikkailla toisen sanoja. Oli se sitten itseäni kohtaan tai muita.

Koko ajan pitää todistella ja muistutella hyvistä käytöstavoista.

Nelikymppiseksi ihan pentu ja on kuitenkin ihan töissäkäyvä ihminen ollut aina eli jotain pitäisi jo sisäistää lähiympäristöönsä suhtautumisesta. (tuntuu pahalta haukkua tällain vauva-palstalla selän takana mutta purkaudun edes johonkin).

AP

Vierailija
13/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytös siis muuttunut.. Eli tiputtanut naamion kasvoiltaan ja luonne alkaa paljastua naamion takaa, kenties. En katsoisi moista.

Vierailija
14/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, olin tulossa kirjoittamaan tätä samaa neuvoa, mutta joku toinen oli ennättänyt ensin.

Vierailija
15/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mieshän on ihan puhdas kiusaaja ja mitätöijä. Onko sinulla yhtään syytä olla tuossa suhteessa enää päivääkään ap?

Vierailija
16/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, olin tulossa kirjoittamaan tätä samaa neuvoa, mutta joku toinen oli ennättänyt ensin.

Joo kiitos, pitää lukea.

Kyllähän tuo tosi narsistinen osaa olla.

Tietäisitte miten puhuu kanssaihmisistä ja etenkin itsestään. Ihan idiootti, kunnon juntti oikeasti. Saanpahan purkautua, anteeksi tästä.

Muissa on aina ihan kamalasti vikoja ja vinoilee kaikesta mitä keksii. Itse on mahtava, nopein ja mitälie. Jatkuvaa uhoamista ja itsensä esille tuomista.

Itse vain rauhoittelen, puolustelen näitä haukkumiaan kohteita ja yritän saada näkemään asioita toisista näkökulmista.

Joskus en jaksa sanoa mitään. Olen vain hiljaa ja ajattelen, miten kapeakatseinen ihminen voi ollakaan.

Siis mitä ihmettä edes teen tässä? En ole yhtään oikea tyyppi tuolle ja joudun usein vain laskemaan keskustelujeni sisältöä. Kaikki on niin mustavalkoista hänen maailmassaan ja itse vain hengitän syvään. Haluan vain tästä eroon, on ihan outo tyyppi kun katselen näin kauempaa tätä juttua.

AP

Vierailija
17/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi täydellinen oppikirjan mukainen narsistin keino saada ihminen alistumaan puolelleen ja voimaan huonosti.

Vierailija
19/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin kirjoittamaan Narsistin keskustelutyyli -ketjusta ja patistelemaan sianjättöön. 

Ap, sun elämänlaatu paranee heittämällä, kun erkaannut tuosta miehen irvikuvasta. 

Vierailija
20/25 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulin kirjoittamaan Narsistin keskustelutyyli -ketjusta ja patistelemaan sianjättöön. 

Ap, sun elämänlaatu paranee heittämällä, kun erkaannut tuosta miehen irvikuvasta. 

Uskon näin. Luin tuota ketjua ja täytyy sanoa, että kivuliaan tutulta kuulostaa.

Mieleni yrittää selittää, että ei kai se noin paha ole ja samalla vyöryy useita tapahtumia mieleen, jotka kertovat kaiken oleellisen.

Mies on todella ilkeä halutessaan eikä edes kadu. Vaan enneminkin rehvastelee.

Hän on k-a-m-a-l-a-!

En käsitä miksi ihmeessä olen kuunnellut joki paskaa niin pitkään. Sääliksi käy lapsiaan ja vanhempiaan. Puhuu niin rumasti kaikesta ja taas samaan aikaan pahoittelee. Halaa lastaan ja samalla hylkää emotionaalisesti.

Missään ei ole järkeä tai logiikkaa. Kaikki me olemme sekaisin siitä mitä miehen mielessä liikkuu.

Minusta hän on hirviö, pelottava ja manipuloiva, laskelmoiva mutta niin suotuisa ja "rehellinen", reilu kaveri. Kaikkea osaa olla ja hetkessä muuttua kylmäksi.

Todella raskasta lähipiirille, etenkin kun on niin iso egoinen, vallasta kiinnipitävä ja jälleen hyvin ristiriitainen ja "kiva". Pelkkää nousua ja laskua.

Hän on hirviö ja vasta nyt uskallan sanoa sen ääneen.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä