Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin pitkästä aikaa siskoni ja järkytyin

Vierailija
21.06.2015 |

Sisko oli lihonut ja vanhentunut kuin yhtäkkiä tosi paljon. Oli jotenkin surullista nähdä se. Sisko on mua vanhempi ja olen aina pitänyt häntä vähän kuin esikuvana. Etenkin nuorena se oli tosi muodikas ja sellainen ihailun kohde. Nyt viimeistään oli se kaikki varissut pois... Eikä siitä ole kuin puoli vuotta kun viimeksi nähtiin. Miten puolessa vuodessa voi lihoakin niin paljon? Varmaan 10kg ja enemmänkin. Lihottaako joku sairaus? Alkoi huolettaa onko kaikki hyvin, kun niin oli muuttunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen?

Vierailija
2/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olis ryhtynyt huoraksi? Se on kuluttava ammatti ja hiukankaan varttuneemmat ammatinharjoittajat usein sen näköisiä (nimim. kokemuksen äänellä). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:23"]

Ettei olis ryhtynyt huoraksi? Se on kuluttava ammatti ja hiukankaan varttuneemmat ammatinharjoittajat usein sen näköisiä (nimim. kokemuksen äänellä). 

[/quote]

Eikö ole hieman törkeää ehdotella jollekin henkilölle, että hänen siskonsa olisi huora? Tiedän, että olemme netissä ja kaikkea mutta voisi vähän miettiä mitä sieltä suustaan päästää.

Itse veikkaan että siskollasi on jotain henkisiä ongelmia joita paennut ylisyömällä ja ahmimalla TAI aloittanut masennuslääkkeet. Lääkkeet turvottaa ja lisää ruokahalua aivan älyttömästi ja sitten lihoo.

Luulen, että siskollasi ei ole kaikki kunnossa, ja voisit varmasti olla siskollesi avuksi esimerkiksi kuuntelemalla. Sano vaikka että olet ollut viime aikoina huolissasi hänestä, jos hän vaikka uskaltautuisi avautumaan sinulle.

Kaikkea hyvää sinulle ja siskollesi!

Vierailija
4/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen nolona.

-4-

Vierailija
5/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy. Miksi muuten tein tismalleen samanlaisen aloituksen, joka löytyy jo av:lta?

Vierailija
6/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku näkee minut nyt niin ajattelee varmaan, että olen ihan plösähtänyt ja vanhentunut. Rankkoja aikoja takana.

Vierailija
7/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:29"]

Hormonaalinen ehkäisy. Miksi muuten tein tismalleen samanlaisen aloituksen, joka löytyy jo av:lta?

[/quote]

Ai tein vai teit? Minä en ainakaan tehnyt.

Vaikea ottaa puheeksi toisen terveyttä, mutta ehkä täytyy yrittää.. Jospa on vain sitä iän tuomaa muutosta. Sisko täyttää pian 40v.