Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako matkailun eettisyys tai ympäristövaikutukset?

Vierailija
21.06.2015 |

Lomailetko hyvillä mielin rannalla ai-hotellissa jos tiedät paikallisten elävän kehitysmaan oloissa, ikuisessa köyhyydessä? Lomailusi toki tuo työpaikkoja paikallisille, isot rahat menevät kuitenkin ihan muihin taskuihin paikallisten yritysten jäädessä nuolemaan näppejään?
Jääkö uimapatjat ja pyyhkeet rannalle kun ei mahdu matkalaukkuun?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään. Minulla ei ole pahinta ympäristösaastetta eli lapsia, joten voin matkailla hyvällä omallatunnolla. Isioa rahoja reissaamisestani ei jää kenellekään, koska matkustan aina mahdollisimman halvalla enkä osta muuta kuin ruokaa ja olutta ja sitäkin aina mahdollisimman edullisesti.

Vierailija
2/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tää asia mietityttää, ja olen sitä mieltä, että nykyään monet matkailevat ulkomaille ihan liikaa ja turhaan. Mun mielestä matka muutaman vuoden välein on ihan riittävästi, ei tarvi päästä joka vuosi saati monta kertaa vuodessa, kun kotimaassakin voi matkailla. Meidän perhettä matkailu ei niin hirveästi kiinnostakaan, toki se on kivaa mutta säilyy hohdokkuuskin kun ei liian usein käy. Viime vuonna oltiin Saksassa, tänä vuonna ainakin ollaan vaan kotimaassa. Lapsuudenperheessäkin matkailtiin parin-kolmen vuoden välein ja se oli ihan riittävästi, hienot muistot on niistä matkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei huolettanut yhtään, mutta nykyään kyllä. Tänäkin vuonna lomailen kotona tai kotimaassa. Teinit tosin ovat tottuneet reissuihin, mutta menevät sitten, kun itse voivat taas mennä. Vielä jos reissuja teen, käytän muita välineitä kuin lentokonetta. Lentokone on hyvä, jos on akuutti tarve, pakko.

Vierailija
4/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:18"]Ei kiinnosta yhtään. Minulla ei ole pahinta ympäristösaastetta eli lapsia, joten voin matkailla hyvällä omallatunnolla. Isioa rahoja reissaamisestani ei jää kenellekään, koska matkustan aina mahdollisimman halvalla enkä osta muuta kuin ruokaa ja olutta ja sitäkin aina mahdollisimman edullisesti.
[/quote]

Tarkoitatko että olet oikeastaan vanhempiesi ympäristösaastetta etkä näin ollen vastuussa omista valinnoistasi? Näppärää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän