Onko sinulla Polar ingnite rannekello? Oletko tyytyväinen?
Ko kello olisi nyt tarjouksessa 149 €. Kiinnostaisi ostaa tämä, mutta haluaisin kuulla ko kellosta mielipiteitä. Tätä kalliimpaa en halua hankkia. Kerro käyttökokemuksista? Oletko tyytyväinen kelloon? Plussat ja miinukset? Kaikki mahdollinen tieto tervetullutta.
Kommentit (12)
Ihan hyvä tällaiselle taviskuntoilijalle.
Tämä Ignite 2 on. GPS paikannin. Ihan kiva on.
Mulle riittää liikunnan dokumentointiin. Periaatteessa unen seuranta on kiva mutta kun tiedän nukkuvani miten nukun niin en sitä itse enää tarvitse. Positiivista on useamman päivän akunkesto vaikka liikkuisikin ja gps. Eikä ainakaan oman ranteen kanssa ole ongelmia mittauksissa (ei tatuointeja).
Lisäksi siinä on kello. Tuo ruutuvalikko on vähän kankea mutta eipä sitä paljoa tarvitse selailla paitsi kun on lähdössä liikkumaan.
Joo, ihan tavis kuntoilija olen. Olisi mielenkiintoista seurata askelmäärää, matkaa, kaloreita, unta yms. Ap
Olen ollut tyytyväinen. Peruskuntoilija minäkin. Tykkään myös uniseurannasta, etenkin ans-tilaa seuraan, kun on stressaava työ.
Mulla on ignite 2 ja siihen oon tyytyväinen. Se on mun eka urheilukello. Siinä on muutama uusi ominaisuus ignite 1 verrattuna.
Minulla myös Ignite 2. Olen tyytyväinen! Olen aiemmin käyttänyt kahta muuta urheilukelloa, ja tämä on ehdottomasti paras. Seuraan aktiviteettia (askelia, treenien tehoa), unta ja sykettä. Aiemmissa kelloissa ei ollut valittavissa treenin lajiksi esim. murtomaahiihtoa, joka minulle tärkeä, tässä siis sekin.
Onko askelmittari tarkka? Minulla ollut joskus joku halpis kello missä tuli askelaita vaikka olin jo pysähtynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko askelmittari tarkka? Minulla ollut joskus joku halpis kello missä tuli askelaita vaikka olin jo pysähtynyt. Ap
Ingniten käyttäjänä sinun ei tarvitse piitata askelista. Siinä on jatkuva sykemittaus ja se pystyy havaitsemaan kun vaikka vedät leukaa jolloin saavutat aktiivisuustavoitteesi nopeammin.
Mulla on ignite 1, ihan ok peruskello hintaansa nähden. Unen mittaushan on kaikissa kelloissa vähän arvio. Askelmittaamisesta en osaa sanoa kun itse en sitä seuraa. GPS on mulla toiminut hyvin ja polarin kännykkäsovellus on musta kans hyvä. Miinuksina sitten sykkeen mittaus on joskus epätarkkaa (käsi hionnut läpimäräksi tai iho talvella todella kylmä, perusoloissa toimii hyvin) ja kello kadottaa ainakin mulla joskus yhteyden kännykkään, jolloin käynnistän kellon uudelleen ja puran ja muodostan bluetooth-yhdeyden uudelleen. Voi toki olla, että kello alkaa olla jo vanha enkä aina muista päivittää sovellusta.
Näkeehän tästä matkan paljon on esim työpäivän aikana kävellyt? Ap
.