Oliko 1994 syntynyt poikasi himoksella juhannuksena?
Jos oli, mene facebookiin Himos Juhannus 2015 ja toivo ettei oman poikasi kuvas löydy postauksesta jossa varastettu laukku :)
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:22"]Onko se edellinen ketju vielä tästä jossain? Oli otsikolla Jonnet laasivat kuvan itsestään varastetun tabletin omisajan instaan tms.
[/quote]
Ei kinosta
Oli siinä kuvassa yksi tuttu. :/ Kaverin kaveri.
Kaikista eniten mua ihmetytti lakiopiskelijoiden, tai ainakin sellaisiksi itseään väittävien kommentit siellä kuvassa. Kuvankaappaukset on hyvässä tallessa vaikkka kommentit poistettiinkin. OMIEN SANOJENSA MUKAAN se yksi tyttö esimerkiksi tunsi syylliset mutta ei aio kertoa niitä poliisille - koska ne kaverit oli kännissä ja kännissä mokaillaan. Way to go!
Mitenköhän tulevat työnantajat suhtautuvat tuollaiseen asenteeseen? Asianajofirmassa. Tai no jos sitä pidetään vaan bonuksena että on valmis pimittämään kavereiden nimiä poliisilta vaikka ne olis tehneet rikoksen. :D
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:14"]
Kaikista eniten mua ihmetytti lakiopiskelijoiden, tai ainakin sellaisiksi itseään väittävien kommentit siellä kuvassa. Kuvankaappaukset on hyvässä tallessa vaikkka kommentit poistettiinkin. OMIEN SANOJENSA MUKAAN se yksi tyttö esimerkiksi tunsi syylliset mutta ei aio kertoa niitä poliisille - koska ne kaverit oli kännissä ja kännissä mokaillaan. Way to go!
Mitenköhän tulevat työnantajat suhtautuvat tuollaiseen asenteeseen? Asianajofirmassa. Tai no jos sitä pidetään vaan bonuksena että on valmis pimittämään kavereiden nimiä poliisilta vaikka ne olis tehneet rikoksen. :D
[/quote]
No niillä kommenteilla ei todellakaan olla edes päästy oikiksen pääsykokeista sisään. Perustuslakiin vetoamassa tuollaisessa... Ja vielä neljänteen kohtaan pykälässä, jossa ei ole sellaista.
No mut se yks muija (jonka isän lakifirman oli joku sen kuvan kommentteihin liittänyt) oli päivittänyt oman facebookkinsa aikajanalle aiemmin että on päässyt opiskelemaan oikikseen, siitä sen bongasin.
Muija vielä kommenteissa tunnusti että se jonka lakifirma on linkitetty, on sen isä. Kommentoi että "mun iskää ei varmaan kiinnosta paskaakan mitä jotkut idiootit on kännissä pölliny" ja seuraavassa kommentissa sanoi ettei aio kertoa laukun omistajalle eikä poliisille varkaiden nimiä vaikka tietää ne. Taisi itse tajuta mitä on tullut kirjoiteltua kun on kaikki kommenttinsa poistanut. Tosin screenshottejahan siitä on.
Onko se edellinen ketju vielä tästä jossain? Oli otsikolla Jonnet laasivat kuvan itsestään varastetun tabletin omisajan instaan tms.