Ihmiset ei pidä minusta
Kyllähän se vituttaa kun ihmiset kohtelee huonosti ja välinpitämättömästi. Jos ois pitkä ja oikeenlainen naama ja puheääni sais varmaa kunnioitusta ja ihmiset tykkäis. Mutta ei ku on ruma ja lyhyt ja natiseva puheääni, nii tälläsillä paskoilla geeneillä ei pitkälle pötkitä. :D Muita kohtalontovereita?
Kommentit (11)
En usko että ulkonäölläsi on tekemistä asian kanssa. Yritä parantaa itsetuntoasi. Ei kukaan viihdy seurassasi jos et itsekään pidä itsestäsi
Ei ole pituudesta, äänestä eikä naamasta kiinni. Se on jokin asennejuttu, sekä miten puhuu muille ihmisille.
Toivottavasti löyty helpotus ja oivallus, ei ole mukava tuo fiilis että on hyljeksitty.
Nimim. pitkä, vihattu muija
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:57"]
En usko että ulkonäölläsi on tekemistä asian kanssa. Yritä parantaa itsetuntoasi. Ei kukaan viihdy seurassasi jos et itsekään pidä itsestäsi
[/quote]
Miksi ihmiset jaksaa lässyttää itsetunnosta. Oikeasti se hyvä itsetunto ei tee ihmisenä yhtään parempaa. Osa meistä on sellaisia, joista ei vaan voi pitää vaikka olisi kuinka hyvä itsetunto.
Niimpä. Jos naama ei vain miellytä, niin ei ole paskaakaan väliä millainen itsetunto henkilöllä on. Hänen kanssaan ei haluta olla.
Minustakaan ei järin pidetä vaikka oon ihan ok näkönen nainen. Lauon vaan tällä hunajaisella äänelläni liikaa sammakoita suustani.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:53"]Minustakaan ei järin pidetä vaikka oon ihan ok näkönen nainen. Lauon vaan tällä hunajaisella äänelläni liikaa sammakoita suustani.
[/quote]
Joo ei se ulkonäöstä oo kiinni. Muakin monet ihmiset inhoaa ensisilmäyksestä lähtien vaikken kovin ruma ees oo.
Miten tuo pitämiseen vaikuttaa? Minäkin olen niin ruma, ettei kukaan mies edes vilkaise siinä mielessä, mutta kyllä minulle silti ystäviä on.
Toivot hyväksyntää tyypeiltä jotka ovat ilmiselvästi paskiaisia? Älä, älä..
Musta taas ihmiset pääsääntöisesti pitää ja oikeasti olen ihan paska tyyppi enkä yritä edes peitellä sitä. Ärsyttävää.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:53"]Minustakaan ei järin pidetä vaikka oon ihan ok näkönen nainen. Lauon vaan tällä hunajaisella äänelläni liikaa sammakoita suustani. [/quote] Joo ei se ulkonäöstä oo kiinni. Muakin monet ihmiset inhoaa ensisilmäyksestä lähtien vaikken kovin ruma ees oo.
[/quote]
Mä saan vain kehuja ulkonäöstä, ihmiset alkavat inhoamaan vasta tutustumisen jälkeen.
Ei se lyhyys liity tuohon. T. N150cm