Miksi haiset niin pahalta?
Suurin osa ihmisistä haisee enemmän tai vähemmän. Miksi et välitä asiasta?
Kommentit (26)
Mielestäni suurin osa ihmisistä ei haise nenääni miltään. Ehkä sinä haiset, tai hajuaistisi on erityisen herkkä, kumpikampionki, ni ei kiinosta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni suurin osa ihmisistä ei haise nenääni miltään. Ehkä sinä haiset, tai hajuaistisi on erityisen herkkä, kumpikampionki, ni ei kiinosta.
Minullq on herkkä hajuaisti. Kaikki eivät haise pahalta, mutta suurin osa.
Haistappa kuule sitä omaa perääsi, sieltä se lemu tulee.
Haisen, koska olen!
- tuntematon filosofi-
Vierailija kirjoitti:
Haisen, koska olen!
- tuntematon filosofi-
Olen, koska pieren!
-Tunnettu hajun perusteella
Ei se haju täältä tule. Itse löyhkäät!
Minä en haise, koska osaan peseytyä ja vaihtaa vaatteet. Haistan kyllä usein ihmiset, joilta ei nuo asiat taida onnistua. Tänään viimeksi hienhajua ja jotain hammasmätää.
Olen pieraissut jokaisen aloituksen yhden sanan kohdalla, kuten palstalla on pyydetty. Siinä syy.
olen Milla Jaffa siis luontaishajuni
broot tykkää
Treenaan pianoa. Istuessaa pyllyhiki haisee. Eivät ole helppoja teoksia.
Ruokavalio rappiolla. Monilla myös "juomavalio". Tämä tihkuu armotta ulos ihosta ja näkyy habituksesta. Siihen päälle huono hygienia, niin avot.
Lisäksi ihmiset alkavat vanhemmiten haista enemmän. Vuosikymmenten aikana kerätty kuona kumuloituu huokuu ihmisestä.
Ja tiedän tämän, koska olen itsekin kohta ns. "vanha".
Kahvi ja tupakka riittävät useimpien kohdalla kammottavaan ominaishajuun.
Tädit ja setämiehet alkavat haista vanhalle. Syystä että ei vaan jaksa joka viikko enää uusia vaatekaappia ja joskus suihkussa käyminenkään ei vaan huvita joka päivä. Karmeaa, mutta totta.
Sen sijaan nuorissa ihmettelen haisuleita. Ehkä tuo ylipaino saa nuoret ihmiset haisemaan hormonihien ja lisääntyvän talinerityksen ohella.
Koska en jynssää hysteerisesti itseäni kaksi tai kolme kertaa päivässä päästä varpaisiin erilaisilla kemikaaleilla. Tuoksu: ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Koska en jynssää hysteerisesti itseäni kaksi tai kolme kertaa päivässä päästä varpaisiin erilaisilla kemikaaleilla. Tuoksu: ihminen.
Hautunut pakaravakohuuru ei ole ihmisen luontainen aromi. Tiedoksi sinulle.
Odotapa kun taas kevät ja kesä koittavat. Sitten vasta hiki haisee, kun koronalylleröt jalkautuvat hellepukineissa kylän raitille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautunut pakaravakohuuru ei ole ihmisen luontainen aromi. Tiedoksi sinulle.
Kuinka monella eri kemikaalilla ja kuinka monta kertaa päivässä itse huuhtelet pershikesi pois? Mulle riittää Lux-palasaippua iltaisin.
Käykääpä joskus kyykkysuihkussa. Saatatte yllättyä mitkä katkut leijailevat slaavikyykyssä avautuvasta jalkovälistänne
Pieren koska olen.