**Suviseurat 2015, kuka menossa**
Kommentit (186)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:21"]
Luin juuri Pauliina Rauhalan Taivaslaulun ja ihmettelen, että tuollainen mafia saa edelleen Suomessa toimia! Suosittelen!
[/quote]
Osaat kirjoittaa,mutta et erota fiktiota todellisesta maailmasta? Voi veljet.
Mikä se nettilinkki suviseuraradioon on? En löytänyt Suviseurasivuilta.
Menkää te lestadiolaisten haukkujat vaikka ostamaan niitä ehkäisy pillereitä, kun se on teille niin älyttömän tärkeätä, että saatte niitä käyttää!!!! T."aivopesty"
Oulun rauhanyhdistyksen nettisivuilta ainakin voi kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:22"]
Menkää te lestadiolaisten haukkujat vaikka ostamaan niitä ehkäisy pillereitä, kun se on teille niin älyttömän tärkeätä, että saatte niitä käyttää!!!! T."aivopesty"
[/quote]Ei minulle ole älyttömän tärkeää käyttää e-pillereitä. Minulla on vapaus valita, käytänkö vai en. Siinä on ero.
Ne teidän asuntoautot vajoaa neljän päivän aikana Söderfjärdenin savisiin peltoihin ja jokaisen perheen 15 kakaran vaatteet on läpimärät. Tervemenoa Vaasan suurimmalle suolle. Vaasassa ei nimittäin koskaan ole satanut niin paljon vettä kuin nyt parin päivän aikana ja lisää tulee viikonloppuna. Että semmoiset seurat tulossa. Sinne vajoaa uretaaninopat mudan sekaan....
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:22"]
[/quote]Ei minulle ole älyttömän tärkeää käyttää e-pillereitä. Minulla on vapaus valita, käytänkö vai en. Siinä on ero.
[/quote]
Jos se ei ole teille tärkeää niin miksi näissä keskusteluissa aina nostetaan esille se että me ei ehkäisyä käytetä ja se on niin järisyttävän kamalaa kun halutaan ottaa kaikki lapset vastaan.
Mene hyvä ihminen suviseuroihin päivittämään tietosi!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:07"]
Jos se ei ole teille tärkeää niin miksi näissä keskusteluissa aina nostetaan esille se että me ei ehkäisyä käytetä ja se on niin järisyttävän kamalaa kun halutaan ottaa kaikki lapset vastaan.
[/quote]Kyse ei ole siitä, että haluaisitte ottaa kaikki lapset vastaan. Vaan siitä, että olette pakotettuja siihen, ettette menettäisi taivaspaikkaanne.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:41"]Tulen soittamaan hevimusiikkia sinne
[/quote]
Kunhan hyvää soitat. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:07"]
[/quote]Kyse ei ole siitä, että haluaisitte ottaa kaikki lapset vastaan. Vaan siitä, että olette pakotettuja siihen, ettette menettäisi taivaspaikkaanne.
[/quote]
Jännä juttu kun minua ei ole kukaan pakottanut tähän uskontoon tai siihen että käytäntö ehkäisyä vai en. Minä myöskin haluan niitä lapsia enkä tee niitä uskonnon vuoksi. Mutta et hän sinä sitä ymmärrä kun paljon lapsia on sinulle merkki pakotuksesta.
Nyt ei eletä enään keskiajalla. Tervetuloa nykyaikaan jossa lapsi voi olla toivottu.
Ihmettelin aamulla, kun rekkoja tuli niin paljon vastaan, mutta sehän johtuu siitä, että Vaasan väkimäärä tuplaantuu, joten tavaraakin tarvitaan. No osa varmaan tulee Vaasastakin, mutta ei siellä paljn ole. Ajoin kasitietä pohjoiseen. Vaunuja pikkubussien perässä tuli kanssa. Onneksi en jättänyt lähtöä huomiselle.
Se alue kyllä - toivottavasti on rakennettu näitä kelejä ajatellen. Sehän on ihan pelkkää multapeltoa täysin. Miten se kestänee noin paljon ihmisiä, vaikka iso alue toki onkin.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:02"]Oi että, odotan! Huippua nähä kavereitakin, jotka on lähteny kesäksi muualle :) tosiaankaan kukaan ei kiinnitä huomiota jos siellä on värjättyjä hiuksia tai lakattuja kynsiä. Siellä on n. 100 000 ihmistä, ja aika paljon mahtuu niitäkin joukkoon.
N19
[/quote]
Ei ole kuin noin 70 000, 100 000 on ihan liioittelua.
[/quote] ainakin 80 000
[/quote]
Joista 40 000 aikuisia ja loput heidän lapsiaan...
Aika älykästä porukkaa siellä suviseuroilla. Kuuntelin pienen hetken radiota sieltä. Puhuivat sisäänkäynnistä että monesti se muistetaan seuroista kun on eri teemoilla, linnut, kädet jne. Niin jäbä joka oli suunnitellut tään vuotisen sisäänkäynnin, sanoi suunnitelleensa portin josta kuljetaan sisään ja ulos :D Lessut varmaan ylistää herraa kun kun joku on ollut niin älykäs. Hei, oikeesti...
Hetkittäin olen tänään kokenut kaipuuta suviseuroihin. Lapsuuden pitkät, mutta ihanat ja tunnelmalliset suviseuramatkat ovat päällimmäisenä olleet mielessä. Suviseurojen haju (hake), virret, puheet. Pystyn vieläkin haistamaan ja kuulemaan minkälaista siellä oli. Sitten tulee kuitenkin mieleeni asiat, joiden takia 7 vuotta sitten sanouduin liikkeestä irti. Ehkä lähden nyt viikonloppuna käymään Vaasassa. Olen valmis siihen.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:10"]Aika älykästä porukkaa siellä suviseuroilla. Kuuntelin pienen hetken radiota sieltä. Puhuivat sisäänkäynnistä että monesti se muistetaan seuroista kun on eri teemoilla, linnut, kädet jne. Niin jäbä joka oli suunnitellut tään vuotisen sisäänkäynnin, sanoi suunnitelleensa portin josta kuljetaan sisään ja ulos :D Lessut varmaan ylistää herraa kun kun joku on ollut niin älykäs. Hei, oikeesti...
[/quote]
Ei se oo mikään sisäänkäynti :DD
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:41"]Tulen soittamaan hevimusiikkia sinne [/quote] Kunhan hyvää soitat. ;)
[/quote]
Käykö black metal?
Tänäänkös ne alkoi? Ei ole hääppöstä säätä Vaasassa. Sataa ja reippaasti.