Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Suviseurat 2015, kuka menossa**

Vierailija
21.06.2015 |

:)

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:01"]

Tulee taas aikamoinen piikki teiniraskauksiin kun suviorgiat pääsee vauhtiin.

[/quote]Suviseuroissa pantiin nuorina ja naimattomina teltassa perseeseen, ettei neitsyys mennyt. 

ex- ja todellakin ex-vl
[/quote]

Se ei tarkoita sitä, että jos sinä olet jotain tehnyt, niin kaikki muutkin tekee sitä samaa.

Vierailija
162/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:01"] Tulee taas aikamoinen piikki teiniraskauksiin kun suviorgiat pääsee vauhtiin. [/quote]Suviseuroissa pantiin nuorina ja naimattomina teltassa perseeseen, ettei neitsyys mennyt.  ex- ja todellakin ex-vl [/quote] Se ei tarkoita sitä, että jos sinä olet jotain tehnyt, niin kaikki muutkin tekee sitä samaa.

[/quote]

Voi luoja, tarviiko tuota oivallusta nyt jankuttaa joka ketjussa. Kaikki kyllä tajuaa että KAIKKI ei tee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki menen kun sain työt järkättyä niin että pääsen lähtemään :)

Vierailija
164/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 22:10"]Aika älykästä porukkaa siellä suviseuroilla. Kuuntelin pienen hetken radiota sieltä. Puhuivat sisäänkäynnistä että monesti se muistetaan seuroista kun on eri teemoilla, linnut, kädet jne. Niin jäbä joka oli suunnitellut tään vuotisen sisäänkäynnin, sanoi suunnitelleensa portin josta kuljetaan sisään ja ulos :D Lessut varmaan ylistää herraa kun kun joku on ollut niin älykäs. Hei, oikeesti...
[/quote]

Ei se oo mikään sisäänkäynti :DD
[/quote]

Se on juhlaportti eli vastaa pikemminkin patsasta tms. taideteosta, jonka läpi ei kuljeta mihinkään. Mutta sen luona on aina valtavasti ihmisiä, koska on treffipaikka. Eikös Lopellakin ollut sellainen kaarisysteemi, jonka alla pystyi seisomaan.

Vierailija
165/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei mennä. Mukava olisi olla siellä, mutta matka on liian pitkä viikonloppureissuksi, rahat on vähissä, telttamajoitukseen en halua enkä jaksa lähteä yksin lasten kanssa. En jaksa pakata niin hirveää määrää tavaraa mukaan, nyt kun sääkin on epävakaista. Lisäksi on aivan älyttömän haastavaa olla siellä väkijoukossa meneväisten lasten kanssa, vähän väliä joku on hukassa. Lisäksi siellä on oltava aina liikkeellä kun jollain on vessahätä, toisella nälkä, kolmannella väsymys jne. Pitäisi olla parempi asenne, kunto ja apujoukot! Kuunnellaan netin kautta kotona, paremmin niitä täällä tulee kuunneltua kuin paikan päällä.

Vierailija
166/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:23"]Me ei mennä. Mukava olisi olla siellä, mutta matka on liian pitkä viikonloppureissuksi, rahat on vähissä, telttamajoitukseen en halua enkä jaksa lähteä yksin lasten kanssa. En jaksa pakata niin hirveää määrää tavaraa mukaan, nyt kun sääkin on epävakaista. Lisäksi on aivan älyttömän haastavaa olla siellä väkijoukossa meneväisten lasten kanssa, vähän väliä joku on hukassa. Lisäksi siellä on oltava aina liikkeellä kun jollain on vessahätä, toisella nälkä, kolmannella väsymys jne. Pitäisi olla parempi asenne, kunto ja apujoukot! Kuunnellaan netin kautta kotona, paremmin niitä täällä tulee kuunneltua kuin paikan päällä.
[/quote]

Mekään ei päästä vakavan sairauden vuoksi. Samalla lohduttaudun kanssasi, kuulee paremmin eikä mene voimat perustoimintoihin.

Vierailija
167/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on todella märät pellot nyt. Säälittää perheenäidit jotka joutuvat märillä pelloilla lapsensa hoitamaan. Mutta toivon parempia säitä viikonlopulle ja mukavia seuroja osallistuville!

Vierailija
168/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat ensimmäiset suvikset mihin en mene. Viime vuonna olin siellä eka kertaa lapsen kanssa. Tuli todettua että käy ihan työstä se tarpominen. Ei ole sen arvoista että menisin joka vuosi. Lisäksi itselleni lähinnä todella stressaava tapahtuma. En edes näe siellä aina ihmisiä joita haluaisin, koska puhelimethan ei alueella toimi ollenkaan. Tuli todella rentoutunut olo kun päätimme miehen kanssa olla lähtemättä.

Vierailija
169/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin menossa! Haluisin jakaa yhden ajatuksen siitä kun ihmiset miettii että viittiikö siellä käydä vaikka ihan mielenkiinnosta? Mikä ettei? Itseäni ainakin kiinnostaa eri uskonnot yms. Jos ihmiset katsoo sinua (esim. Jos olet radikaalisti porukasta erilainen, esim punanen tukka ja vähäpukeinen) tai ihan muuten vaan oudosti niin anna katsoa. Hymyile ystävällisesti vaikka takaisin. Tämän olen entisenä vl monesti tehnyt. Mitä vitsin väliä sillä on mitä muut ajattelee sinusta, tai kuinka katsoo. Se että katsoo toista negatiivisella tavalla on se katsojan ongelma! Monesti usea vl tekee sen "virheen" että katsoo tavallista pidempää ja ihmettelee "mitä toi täällä tekee" vaikka mielestäni pitäisi ottaa ystävällisesti vastaan ja arvostaa kaikkia ihmisiä juuri sellasena kun he ovat. Itse tykkään käydä ihan sen takia että näkee sukulaisia yms. Ja uskonhan itsekin edelleen raamattuun, mutta tulkitsen sen erilailla kun he. Arvostakaa ihmiset toisia ihmisiä sellaisena kun he ovat!! Ja tekee "uskovaisetkin" niitä virheitä. Kukaan täällä ei ole täydellinen. PS. Itse ainakin pidän uskovaisia kauniina, sisäisesti mutta myös ulkoisesti. Ja jos olen oikein ymmärtänyt niiltä ei ole kielletty mitään vaan he haluavat toimia niin kun ikinä kukin haluaakin. Osa katsoo yleä koneelta, jollakin on televisio yms. Anteeksi sekavasta tekstistä mutta tutustukaa asioihin ennen ku ihmettelette täällä,ja muistakaa, kaikki toimii niin kuin parhaaksi näkee mutta niitä yhdistää usko..

Vierailija
170/186 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 10:03"]Toivottavasti sää paranee- täällä sataa...asuntovaunuja oli levähdyspaikoilla kun ajoin töihin aamulla, telttoja en sentään nähnyt.

Sunnuntaina mennään paikan päälle katsastamaan nämä urbaanilegendat, von sitten raportoida teillekin

*vaasalainen, siivo syntinen*
[/quote]
Kävitkö? Raporttia odottelen!

Vierailija
171/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Eikö ihimisillä oikeasti ole muuta tekemistä, kuin haukkua toisten uskontoa. Lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä. Joku voisi nostaa tästä vaikka kunnían loukkauksen. Minä olen vanhoillislestadiolainen. Suorastaan sairasta ku ihmiset ensin puhuvat rasisteista ja sitten tulevat nettiin tyrannosoimaan ja haukkumaan toisten  uskontoa! Onhan noita muitakin joita voisi haukkua. Jokainen ihminen on maan päälle tarkoitettu sellaisenaan kun hän on ja sitä myöten saa uskoa mihin haluaa. Tässä taas nousee ilmoille ihmisten rasistisuus ja mitä väliä ja haittaa siitä on mihin joku muu ihminen uskoo? Eiköhän mennyt taas aikuisislla ihmisillä välillä täällä keskusteluissa liian pitkälle? Järki käteen!! :)

Vierailija
172/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole käynyt yhdessäkään esikoislestadiolaisessa perheessä kylässä, jossa ei olisi verhoja ollut ja esikoislestadiolaisena olen vieraillut aika monessa es.lest. kodissa:)

Vierailija
173/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän rukouksia seurojen puolesta, nettikuuntelukin tuntuu kuin itse olisi paikalla.

Vierailija
174/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan viksuna ihmisenä kysyn että miksi te uskovaiset ette hyväksy minua enään joka olen kieltänyt uskoni. En kuulu enään siis estadiolaisiin ja siä veti niin monet herneen nenään. Minusta tuli olio jota ei voi enään tuntea, kaupassa mennään eri hyllyn väliin , ei nosteta enää kättä vaikka naapurita ollaan. Lasten kaverit kiellettiin tulemasta meille, missä ikinä kuljenkin niin suatus ja pälyily kukee rinnalla. Kaikesta huolimatta olen aivan sama ihminen. aina fiksusti käyttäytyvä ja kaikki tunteva. nyt se ei vaan enään teille sovi. miten selitätte tämän että ette arvosta enään tavallista evl samaan jumalaan uskovaa kuin tekin. Ei ole ihme että lapset oppii että uskovaiset hylkää ja käyttäytyy näin niin kyllä se negatiivinen kanta tulee jatkumaan kun sen itse omalla käytksellänne tuotte esiin. Minusta tuli vain teidän silmissä niin syntinen yhtäkkiä . Samaa voin itsekin ajatella toisesta osapuolesta mutta kukapa osaisi kertoa miksi on näin.Siksi ätämme myös suviseurat väliin kun emme kerran ole enään arvoisia ihmisiä.

Vierailija
175/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunneltu kohta 4 tuntia, hieno saarna 70-luvulta oli.

Vierailija
176/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä. Ennen käytiin...kymmenissä seuroissa...

Oma järki ei salli nykyistä menoa...Ehkäisy...hoitokokoukset, ilkeät ihmiset ry:n jäsenenä...puhuu selän takana ja touhuaa selän takana....siinä suurimmat syyt miksi ei kiinnosta ry touhu enää..

Vierailija
177/186 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:17"]Me lähdetään sinne miehen ja kahden lapsen kanssa. Liikkeeseen ei enää kuuluta mutta siellä on todella kätevä nähdä sukulaiset vähän niinkuin kaikki yhdellä iskulla. Ei tarvi lähtä erikseen niiden hihhuleiden luona kyläilemään.
[/quote]

Kylläpäs sä puhut ystävälliseen sävyyn läheisistäsi ja sukulaisistasi..
[/quote]

Yritä itse kasvaa aikuiseksi ja sitten kasvattaa omat lapsesi ympäristössä jossa joka ikinen liikkeesi raportoidaan muille ja kaikki tekemisesi tuomitaan ihan vaan siksi koska et noudata heidän sääntöjä 100%. Eli hihhuleita ovat ne jotka sitä hommaa katselevat. Mutta rakkaita sellaisia kuitenkin.

Vierailija
178/186 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:35"]Kuulemma Vaasan poliisiasemalle on varattu mellakkavarusteita lestojen ja mamujen kohtaamista varten. Mm. Itä-Helsingin poliisilta lainattu vesitykki, jolla on muun toiminnan ohella tarkoitus sammuttaa autopalot. Uskonnolliset erimielisyydet ovat sen verran räjähdysherkkä juttu, että niiden kanssa ei ole leikkimistä.
[/quote]hahhah, Vaasan mamut ovat niin veteliä ettei niistä mihinkään mielenosoitukseen ole
[/quote]

Voi voi kun vaan tietäisit. Tämä video on kuvattu 2010 ja tässä kohdassa 1:20 alkaen kerrotaan ihan oikeasti Vaasan mamutilanteesta ja arvaappa onko se mennyt tänä päivänä parempaan suuntaan? Tässä kerrotaan että Vaasassa todella on esim rotusotaa, siitä ei uutisoida.

[/quote]

Kannattaa tosiaan uskiksien tämä katsoa ennen kuin jalallaan astuvat vaasan maaperälle

Vierailija
179/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:02"]Oi että, odotan! Huippua nähä kavereitakin, jotka on lähteny kesäksi muualle :) tosiaankaan kukaan ei kiinnitä huomiota jos siellä on värjättyjä hiuksia tai lakattuja kynsiä. Siellä on n. 100 000 ihmistä, ja aika paljon mahtuu niitäkin joukkoon.

N19
[/quote]

Ei ole kuin noin 70 000, 100 000 on ihan liioittelua.
[/quote] ainakin 80 000

Vierailija
180/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:53"]Me lähdetään näillä näkymin torstaina, pakko varmaan ostaa itsellekin saappaat. Huomenna alennusmyynteihin muutakin kampetta hakemaan! :)
[/quote]

Niin, suviseuroissahan kuuluu olla upouudet muoti/merkkivaatteet kaikilla.
[/quote]Monilla on kyllä siistit ja muodikkaatkin vaatteet ,mutta on siellä paljon ihan tavallisissakin vaatteissa olevia seuravieraita. Sydämen usko ohjaa meitä Rakastamaan Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseäni. Jumala on meidät kaikki ihmiset luonut omaksi kuvakseen ja olemme kaikki ihmiset yhtä arvokkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme