Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Suviseurat 2015, kuka menossa**

Vierailija
21.06.2015 |

:)

Kommentit (186)

Vierailija
41/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täl hetkel kenttä liukas ,saapaskeli.Kuulema huomenna kandee lähtee suvareihin ,sillon pääsee helpommin majotusalueelle -> kuivempi kenttä.

Vierailija
42/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:50"]Täl hetkel kenttä liukas ,saapaskeli.Kuulema huomenna kandee lähtee suvareihin ,sillon pääsee helpommin majotusalueelle -> kuivempi kenttä.
[/quote]Kyllä, seuraradiossa kehotettiin tulemaan huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan todella ihania saarnoja tänään kuulunut ja noi virret sekä siionilaulut ovat niin kauniita.
Kiitollinen olen, että pystyn kuuntelemaan radion välityksellä seuroja.

Vierailija
44/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:27"]

Aivan todella ihania saarnoja tänään kuulunut ja noi virret sekä siionilaulut ovat niin kauniita. Kiitollinen olen, että pystyn kuuntelemaan radion välityksellä seuroja.

[/quote]

Minäkin täällä ihan tippa silmässä kuuntelen juuri lauluja. 

Vierailija
45/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon itseni kaatohumalaan. Sitten oksennan aamulla.

Vierailija
46/186 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:27"]Kaikki, joiden kotona ei ole ikkunaverhoja, mutta mukuloita kiipeile ikkunalaudoilla niin paljon, että ei ole välttämättä väliksikään. [/quote] Nämä on esikoislestadiolaisia, ja ne ei köy suviseuroissa. [/quote] Kyllä meiltä ainakin ikkunaverhot löytyy. Puhut helluntailaisista? Tietääkseni heillä verhot yms kielletty. Ainakin tuttavapiiriini kuuluvilla helluntailaisilla näin. Tosin esikoislestadiolaiset ja helluntailaiset sekoitetaankin hyvin usein toisiinsa, vaikka eivät samaan kuulu.

[/quote]

Perushelluntailaiset sisustavat kotinsa kauniisti verhoja myöten. Jos on rahaa, se saa näkyä. Naiset meikkaavat ja miehillä on tyylikkäät vaatteet. On hyvin pieniä valtavirtahelluntailaisuudesta irtaantuneita porukoita, joissa melkein kaikki ajallinen kaunistus on kiellettyä.

Vierailija
47/186 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut, että nykyään ihmiset osaavat olla suvaitsevaisempia lestadiolaisiakin kohtaan. Itse ajattelen kaikkien ihmisten olevan samanarvoisia. Olemmekin jutelleet ei-lestadiolaisten ja lestadiolaisten kesken syvällisimmistäkin asioista, koska ennakkoluulot eivät ole olleet esteenä. Onhan se varmasti vaikeaa ymmärtää erilaista elämäntapaa kuin on itse tottunut. Itselläni on hyviä kavereita kummistakin. Kyllä ihmiset voivat tulla toimeen keskenään, hyvinkin, jos halua on. :) Niin, ja menen huomenna käymään Suviseuroissa, odotan innolla!  -Lestadiolainen

Vierailija
48/186 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvikset ohi, kiitosta mielemme täynnänsä. Ikävä on mutta ensi vuonna taas tavataan. Kiitos kaikille vaasalaisille koko sydämestä, meillä oli ihanat seurat ja te teitte Sen mahdolliseksi. Kaikkialla ihmiset olivat iloisia ja ystävällisiä vaikka aiheutimme ruuhkaa ja tungosta monin paikoin. Ihania ihmisiä vaasalaiset! 

Ihania muistoja taas talletettu sydämiin näistäkin suviseuroista, ihmiset monet niin rakkaat, toiveemme, että pian taas kohdataan.

Suurin kiitos nousee Isälle taivaaseen joka seuramme suuresti siunasi. 

Vierailija
49/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:20"]Käykö noissa paljon sinkkunaisia? Ovatko nättejä? Tuolta voisi löytyä laadukas, neitseellinen nainen.

T. ateisti M29
[/quote]

Muistathan kuitenkin, että seksi kuuluu vain avioliittoon, ja avioliitto ateistin (tai ylipäätään muun kuin vl:n kanssa) vaarantaisi vl:n uskon, eli kovin helppoa ei ole siellä ateistin pokailla neitsyitä. En suosittele edes yrittämään.

Vierailija
50/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:20"]Käykö noissa paljon sinkkunaisia? Ovatko nättejä? Tuolta voisi löytyä laadukas, neitseellinen nainen. T. ateisti M29 [/quote] Muistathan kuitenkin, että seksi kuuluu vain avioliittoon, ja avioliitto ateistin (tai ylipäätään muun kuin vl:n kanssa) vaarantaisi vl:n uskon, eli kovin helppoa ei ole siellä ateistin pokailla neitsyitä. En suosittele edes yrittämään.

[/quote]

No tämä M29 saa tietysti parannuksen tuolla. 

Vierailija
51/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään sinne miehen ja kahden lapsen kanssa. Liikkeeseen ei enää kuuluta mutta siellä on todella kätevä nähdä sukulaiset vähän niinkuin kaikki yhdellä iskulla. Ei tarvi lähtä erikseen niiden hihhuleiden luona kyläilemään.

Vierailija
52/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, että Suomessa muslimit mitenkään hyökkäilisivät kristittyjen päälle pelkkä uskonsota motiivina. Eiköhän nuo skinit ole osaltaan luomassa sitä jännitettä. Sen sijaan uskon kannalta molemmat ryhmät elävät omissa poteroissaan toista häiritsemättä. 

Vierailija
53/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen ei pidä olla "kuka menee?", vaan "miksi kukaan menee?".

Vierailija
54/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:51"]

Jumala varjelee omansa ja jos on tarkoitus kuolla, aika hyvä paikka sille olisi suviseurat, niin lähellä taivasta siellä usein tuntee olevansa. Ja ties vaikka ne mamut kääntyisivätkin itse...

[/quote]

Kääntyisivät mihin? Pitkälti samaa jumalaa suurin osa mamuistakin palvoo.
[/quote]

Ne palvoo Allahia, Allahilla ei ole tapana paritella norten naisten kanssa ja saada poikia. Eli uskovat vain yhteen jumalaan, eivät kolmeen kuten luterilaiset ja katolilaiset sekä ortodoksiksi rukoilevat satoja jumalolentoja alkaen Neitsyt Mariasta, hassu nimitys tuo neitsyt tämähän synnytti Jeesukselle useammankin sisarpuolen ja Paavi julistaa uusia pyhimyksiä koko ajan.

Vierailija
55/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:51"]

Jumala varjelee omansa ja jos on tarkoitus kuolla, aika hyvä paikka sille olisi suviseurat, niin lähellä taivasta siellä usein tuntee olevansa. Ja ties vaikka ne mamut kääntyisivätkin itse...

[/quote]

Koraani määrää kuolemantuomion sille, joka jättää islamin.

Vierailija
56/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, naiset pyhän hengen herkistäminä otillaan.

Vierailija
57/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:00"]

Itse en ainakaan Vaasassa lestadiolaisena menisi kovin lähelle Ristinummen suurmoskeijaa. Sen tunnistaa neljästä (ympäröivien neukkukuutioiden ylle kohoavasta) minareetista, mosaiikkikupolista ja viidesti päivässä ämyreistä 170 desibelin voimalla kaikuvasta rukouskutsusta. Varsinkaan en päästäisi jälkikasvua moskeijan viereisen koraanikoulun leikkikentälle, vaikka siellä onkin – kiitos Saudi-Arabian suurmuftin avokätisen rahakukkaron – Vaasan paras kiipeilytelinevalikoima.

[/quote]

Suomessa on vain yhdessä moskeijassa minareetti, Järvenpäässä, eikä sieltäkään lähetetä rukouskutsuja?

Vierailija
58/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:51"]

[/quote]

Koraani määrää kuolemantuomion sille, joka jättää islamin.

[/quote]

Ja n. 90% muslimeista ei ajattele noin, mutta koska annat pelolle vallan, kuten terroristit tahtovat, yleistät tämän pienen ja äänekään vähemmistön kannan kaikkiin muslimeihin.

Vierailija
59/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä, mutten rohkene eikä ole sopivaa kaveriakaan sinne. 

Vierailija
60/186 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö siellä ihan tavisluterilaisia? Siis muitakin kuin lestoja? Voiko sinne ihan vaan piipahtaa joku päivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi