Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustestin tulkinta? AUTTAKAA!

Vierailija
21.06.2015 |

Dpo 7 ja 8. Näkeekö kukaan muu mitään vai onko nämä nyt niitä viivanpaikkoja? Ja tiedän että oon ihan liian aikaisin testannut. Oon hätähousu :D ja

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin näkevinäni jonkinlaisen viivan. Entä jos kokeilisit testata vaikka muusta nesteestä, kuten vedestä tai sun miehesi pissasta ja näkisit sitten et tuleeko niihinkin testeihin samanlaiset viivanpaikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nää vielä mitään. Mulla apteekin testi näytti 3+4 jo ihan selkeätä viivaa. Oottele nyt ihan rauhassa!

Vierailija
4/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negalta näyttää vielä, kokeile viikon päästä uudelleen.

Vierailija
5/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkion siirrosta 7 päivää ja selkä plussa.

Vierailija
6/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo niitä nyt enempää mutta tilasin lisää raskauskeijulta. Tulee varmaan tiistaina :) mulla olis nyt kuukautisista laskettuna jo rv 4+0 mutta ovulaation tikutin vasta viikko sitten, oli aika myöhään kun oli vasta kp 21. :/
Ap

Vierailija
7/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti onnittelisin :) mä käytän noita samanlaisia testejä, eikä oo koskaan tullu viivanpaikkaa ellei raskaana. Mutta kannattaa testailla uudestaan vaikka parin päivän tai viikon kuluttua, sittenhän se varmistuu :)

Vierailija
8/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoisin että ihan kuin jotain näkyisi! :) Varovaiset onnittelut siis täältäkin. Odota muutama päivä ja tee uusi, jospa olisi vahvistunut.

Vierailija
9/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen viivat, onnea. :)

Vierailija
10/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:36"]Näen viivat, onnea. :)
[/quote]
Höpö höpö

Vierailija
11/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se nyt olis sitten sitä♥ onko kellään muuten kokemusta näistä raskauskeijun erittäin herkistä että antaako ne yleensä viivnpaikkaa? 

Ap

Vierailija
12/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivanpaikan olen ainakin itse nähnyt kyseisissä testeissä, enkä ole ollut koskaan raskaana :p

Vierailija
13/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samannäköset viivat kun plussasin :) juurikin raskauskeijun testeillä :)

Vierailija
14/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut juuri noita ko. testejä, mutta itsellä oli plussatessa Rfsun testissä aika samanlainen superhaalea viiva ja sit Pregcheckissä samaan aikaan kokeillessa vahvempi viiva. Kaipa se sääntö yleensä on, että jos paljaalla silmällä ilman mitään vääntelyitä ja kääntelyitä jotain näkee, niin silloin siinä testissä jotain myös on. Toki täytyy siis tulla testiajan sisään.

Nimim. 7 kiertoa ennen plussaa testejä tiirailemalla silmänsä lähes pilannut, eikä yhdessäkään ikinä ollut minkäänlaista merkkiäkään viivasta testiajalla katsottuna (kuivuttua saattoi näkyä jotain sävyeroja, mutta niistähän ei voi tulkita mitään).

Vierailija
15/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla viivanpaikka jos on kuivunut testi?

Vierailija
16/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi