Lainaatko kaverillesi huulipunaasi tai ripsariasi?
Tai onko kavereilla eroa, eli bestiksille tai siskolle kyllä, mutta esim. työkavereille et lainaisi?
Kommentit (16)
En todellakaan. Ripsissäkin voi olla satiaisia ja huulista tarttuu härpes.
Ei minulla ole ystäviä. Korkeintaan ihmisiä, joiden kanssa olen nuoruudessa juonut viinaa.
En lainaa. Ja eriytyisesti huulipunan lainaaminen olis viimeistä mitä kukaan haluaa tehdä.
Voi tarttua huuliherpes, tai mikä muu tahansa suussakin oleva sairaus tai infektio.
Huulipunaa saa ottaa omalla siveltimellä. Ripsiväriä en lainaa.
No hyi, en ikinä! Enkä anna muiden hörppiä vesipullostanikaan.
Yleisesti en. Eikä ole kukaan ystävä ollut vaillakaan lainaan. Tähän tekee poikkeuksen vain oma perhe. Tyttäreni lainaavat niin minun kuin isoäitinsä meikkejä.
Lainaa mulle huulipunaa niin pyörittelen sitä anuksessani ja ripsivärin pyöritän ulosteessa. Saat uudet sävyt takaisin kun palautan.
Vierailija kirjoitti:
Luotat siihen, että sivellin on puhdas? Ettei ole pyörinyt jossain meikkipussin/laukun pohjalla tai ties missä :O
Ripsiväriä en lainaa kenellekään, hyvälle kaverille lainaan huulimeikkejä silleen, että kaveri ottaa sormeen sitä punaa/kiiltoa ja sivelee sitten omiin huuliinsa.
En lainaa enkä ota muilta. Epähygieenistä, hyi. Silmätulehdus voi tulla. Tai huuliherpes.
Anuksessa vierailee huulipuna kirjoitti:
Lainaa mulle huulipunaa niin pyörittelen sitä anuksessani ja ripsivärin pyöritän ulosteessa. Saat uudet sävyt takaisin kun palautan.
Oih! Aika kiva luonnonmukainen vivahde sävyssä xD Ja vähän tekstuuriakin mukana!
Kumminkin pussailette estottomasti tuntemattomia yhden illan ihastuksia baareissa, mutta ette lainaa huulipunaa kaverille?
En todellakaan. En myöskään halua lainata itselleni jonkun muun vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Se sivellin tarttuttaa sen huulipunan, sillä sehän sivellin käy toisen ihmisen huulilla ja voi käydä myös jonkin verran suun puolella.
Voin lainata, mut pyyhkäsen kyllä huulipunan pinnan ennenkuin itse käytän taas.