Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytätkö ikäluokkasi kulttuuriset vaatimukset?

Vierailija
21.06.2015 |

Minä en. Ja tuntuu haasteelta. Tässä iässä pitäisi olla maksettu asunto, lapsenlapsia, mies ja ns. oikea elämä. On vain työ ja vuokra-asunto. Aika vähän yhteistä ikäisteni kanssa. En tiedä miten luovisin sosiaalisissa kuvioissa. Ei edes autoa, vaikka olisi varaa. En ole ollut naimisissa, en eronnut. Tunteeko kukaan muu olevansa ihan oman ikäryhmänsä outolintu? Kaipaan ihmisiä elämääni, mutta uusien löytäminen on vaikeaa, koska elämäni on jotain mitä pitää selitellä, kun se ei ole normisellaista. Olisinko tyytyväisempi jos hankkisin tästä syystä auton, ukon ja asuntolainan? Jotenkin ei vaan kiinnosta...elämäni on kiinnostavaa ja olen hyvää seuraa, miksi muuttua normi-ihmiseksi? N49

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen joissain asioissa ikäisiäni edellä ja joissain jälessä. Olen 21v ja olen kihloissa (suunnittelemme häitä 2016-kesäksi) ja meillä on 2,5v lapsi. Meillä on juuri tarjous vetämässä omasta asunnosta, katsotaan miten käy, mutta nyt vielä tosiaan asumme vuokralla. Näissä asioissa olen siis edellä. Lähes kaikki muut kaverini asuvat yksin tai kämppiksen kanssa (vain muutama avoliitossa) pienissä vuokra-asunnoissa ja yksi jopa vanhemmillaan. Heidän elämiinsä kuuluu koulu, harrastukset ja bilettäminen.

Toisaalta kun kavereilla on enää vuosi tai pari kouluja jäljellä, minä vasta aloitan syksyllä ensimmäisen koulun lukion jälkeen. En ole päässyt lähtemään reilaamaan ystävien/poikaystävän kanssa tms. 

Toisaalta en koe olevani jäljessä mistään, tein vaan asiat eri järjestyksessä. Veikkaan että 8 vuoden kuluttua olemme ystävieni kanssa samassa pisteessä. Kaikilla on koulut käyty ja töitä ehditty tehdä jo jonkin verran ja kaveritkin on varmaan ehtineet lapsia tehdä ja mennä naimisiin, ostaa asunnon. Ne siis jotka tuollaisista asioista unelmoivat.

Vierailija
22/22 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:31"]

Heh heh...sää oot 50?Hei rupee katteleen hautapaikkaa,ei kannata enää hirveeesti räpistellä..sun juna beibe meni jo!

[/quote]

Sanoo kommentoija, jonka asemalle juna ei ikinä edes saapunutkaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme