Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei haluaisi, että pesen hiuksiani

Vierailija
21.06.2015 |

Mun pitäisi kuulemma tuntea aina ja ikuisesti huonoa omaatuntoa siitä, kun pesen hiukseni, kun siihen menee kuulemma liikaa hänen vettään. Mun pitää muutenkin kysyä aina häneltä lupa, ennen kuin menen suihkuun. En edes nykyään uskalla käydä suihkussa kuin joka toinen tai joka kolmas päivä ja hiukset pesen kerran viikossa. Kun asuin yksin, kävin joka päivä suihkussa ja pesin hiukset noin joka toinen päivä. Ahdistaa joutua olemaan likaisena.

Usein menenkin salaa suihkuun silloin, kun mies on poissa kotoa. Mies itse käy melko harvoin suihkussa, mutta täsmälleen silloin, kun häntä huvittaa. Mun sen sijaan pitää aina anella lupaa ja yleensä hän ei haluaisi sitä edes antaa.

Tämä tilanne on aivan sairas ja olen todella ahdistunut tähän elämään, nimittäin lisäksi mies myös haukkuu minua aivan tauotta mitä ilkeimmillä nimityksillä ja kun siivoan, niin hän haukkuu siivoustuloksen tai tulee ulkoa likaisilla kengillä kävelemään juuri hetkeä aikaisemmin pesemälleni lattialle. :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä sitten. Onnea suhteestasi.

Vierailija
22/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta.....toivottavasti ei ole....niin eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä. Onko sillä paksu patukka, vai miksi olet vielä maisemissa?

Vierailija
24/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jäät tuollaiseen suhteeseen?! 

En voi ymmärtää.

Vierailija
25/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä, lähde kävelemään. Oikeasti, suhteessa ei ole molemminpuolista rakkautta. Nyt on aika lähteä.

Vierailija
26/26 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:55"]

Noniiiin ja sitten kysyn: Miksi helvetissä oot hänen kanssaan?!

[/quote]

Perhesyiden takia, tosin ero on suunnitteilla, sillä en enää vain jaksa sitä kaikkea p*skaa, mitä mies syytää päälleni jatkuvalla syötöllä (tämä aloitukseni on vain jäävuoren huippu). Aluksi hän ei myöskään kieltänyt peseytymistäni. Kuulin myöhemmin, että mieheni oli myös lapsuudenkodissaan kieltänyt äidiltään pitkät kylvyssäkäynnit, sillä mieheni oli lapsena/teininä valittanut jatkuvasti veden kulutuksesta. Lopulta miehen äiti oli vissiin myöntynyt siihen ja nykyään hän on todellakin haiseva vanhempi ihminen, joka käy pesulla ehkä kerran kahdessa viikossa. Kerran hän ohimennen mainitsi siitä, ettei viitsi enää niin paljoa käydä pesulla, kun "noi pojat valittivat siitä jatkuvasti". Ehkä mieheni siis istutti häneenkin sen syyllisyydentunnon. Mun mielestäni sellainen on tosiaan sairasta, kun en kuitenkaan lotraa sitä vettä mitenkään valtavasti ja suljen hanan aina saippuoinnin ja shampoon levityksen ajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi