Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotiaalla tyttärelläni on 10 vuotta vanhempi mies.

Vierailija
21.06.2015 |

Tuntuu vain niin kovin väärältä. Tyttö opiskelee ja mies on ollut jo pitkään työelämässä. 20-vuotias ei ole vielä aikuinen. Miten saan hänet pois tuosta suhteesta? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:37"]Ovat seurustelleet jo viisi vuotta. No jospa se ajan mittaan helpottaa.
Ap.
[/quote]
Noh 15v. ja 25v. ei ole ok. liian myöhään valitat

Vierailija
2/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tapasin nykyisen vaimoni 30-vuotiaana. Hän oli tuolloin 21v. Nyt naimisissa ja 3 ihanaa lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 20 v. kun tavattiin mieheni kanssa, joka on minua 13v. vanhempi. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi.
Sen suhteen olin onnellisessa asemassa että vanhempani suhtautuivat mieheeni hyvin heti ensi tapaamisesta alkaen. Ilmeisesti johtui siitä että heillä on tuttavapariskuntia vielä suuremmalla ikäerolla varustettuna joten ikäero ei ollut heille mikään kauhistus.

Vierailija
4/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin et 20v tyttärelläsi on 10 vuotta vanha mies.

Vierailija
5/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuo on. Itsellänikin on 10 vuotta vanhempi mies. Minkäs sille voi, että se sielunkumppani syntyi ensin? Tosin kyllä meitä välillä naurattaa kun mies meni naimisiin lastensa äidin kanssa niin minä olin 11 :D Tai se, että hän olisi voinut pitää minua olkapäällään kun olin vastasyntynyt ja nyt olen tämmöinen iso ämmä. Elämäni ei todellakaan ole pilalla. Jokainen päivä, jopa ne huonotkin on elämäni parasta aikaa :) 

Vierailija
6/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 20-vuotias on jo aikuinen, ja tekee omat päätöksensä. :)

Vierailija
7/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ja miehelläni on 10 vuotta ikäeroa. Olin 25 ja hän 35 kun tavattiin. Äitini mielestä se oli hullua, ja minä olin sekaisin. Hänen mielestään mieheni hyväksikäytti minua, sinisilmäistä tytönhupakkoa. Hänen mielestään olimme aivan erimaailmoista tuon ikäeron takia.

Noh, sitten hän tapasi mieheni ja asia on ollut hänelle ok siitä lähtien. Hän huomasi, ettei 10vuotta välttämättä ole suuri kuilu ihmisten elämässä. Meillä on nykyään lapsia ym ja äitini tykkää miehestäni.

Älä tuomitse ennenkuin näet miehen. Miehet nykyään kypsyy niin myöhään, et toi on mun mielestä jopa parempi vaihtoehto pitämään huolta tyttärestäsi kuin joku kaksymppinen pojanhulttio. Järkeä on ehtinyt jo kerääntyä, ehkä

Vierailija
8/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nillität anna vävylle toosaa, saat sinäkin peenistä.

Vierailija
9/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aikanaan se 30 - vuotias mies. Yhdessä edelleen 20 vuotta myöhemmin.

Vierailija
10/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat seurustelleet jo viisi vuotta. No jospa se ajan mittaan helpottaa.
Ap.

Vierailija
11/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:21"]

No minulla ja miehelläni on 10 vuotta ikäeroa. Olin 25 ja hän 35 kun tavattiin. Äitini mielestä se oli hullua, ja minä olin sekaisin. Hänen mielestään mieheni hyväksikäytti minua, sinisilmäistä tytönhupakkoa. Hänen mielestään olimme aivan erimaailmoista tuon ikäeron takia. Noh, sitten hän tapasi mieheni ja asia on ollut hänelle ok siitä lähtien. Hän huomasi, ettei 10vuotta välttämättä ole suuri kuilu ihmisten elämässä. Meillä on nykyään lapsia ym ja äitini tykkää miehestäni. Älä tuomitse ennenkuin näet miehen. Miehet nykyään kypsyy niin myöhään, et toi on mun mielestä jopa parempi vaihtoehto pitämään huolta tyttärestäsi kuin joku kaksymppinen pojanhulttio. Järkeä on ehtinyt jo kerääntyä, ehkä

[/quote]Hyvä postaus! 30v-miehet ovat yleensä jo vähän kehittyynempiä kuin 20v pikkupojat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi