Voiko mies tulla jätetyksi liian pienen vehkeen takia
Yksi tuttu uskoo näin olevan omalla kohdallaan. Mun on vaikee uskoo että tuo vois olla tosi.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:07"]Kyllä.
Seksin pitää sujua parisuhteessa.
[/quote]
Ja pienellä vehkeellä se ei voi sujua?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 05:31"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:07"]Kyllä.
[/quote]
[/quote]
No ei, isojakin on tarjolla, joten miksi tyytyä minimunaan?
Höpöhöpö. Ei se ole todellakaan koosta kiinni.
Kaiken kokoisia olen nähnyt, työssäni sairaalassa, mutta ei ole tullut mieleenikään, että että joku jättäisi pienen peniksen takia miehensä. Tyhmiä naisia, jos näin toimivat.
Penikseen voi tulla myös syöpä ja se voidaan amputoida. Kenellä on kanttia jättää mies silloin?
Hoitsu
Kyllä voi! Seurustelin hetken pikkukikkelisen miehen kanssa ja aina oli ällö tunne, ihan kun olisi nainnut lasta.Yök!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 05:42"]Höpöhöpö. Ei se ole todellakaan koosta kiinni.
Kaiken kokoisia olen nähnyt, työssäni sairaalassa, mutta ei ole tullut mieleenikään, että että joku jättäisi pienen peniksen takia miehensä. Tyhmiä naisia, jos näin toimivat.
[/quote]
Ai jos seksi ei tunnu miltään niin pitäisikö siinä suhteessa sitten olla väkisin ettei pikkupiliselle miehen rassukalle vaan tulis paha mieli?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 05:40"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 05:31"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:07"]Kyllä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lörppävittuset akat vastailee näköjään.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 05:45"]
Penikseen voi tulla myös syöpä ja se voidaan amputoida. Kenellä on kanttia jättää mies silloin?
Hoitsu
[/quote]
Aivan jokaisella naisella.
Riiittää kun miehelle tulee flunssa, niin naiset alkavat puhua vähätellen ja halveksivaan sävyyn "miesflunssasta." Eli miehelle ei sallita mitään sairastamista, koska se on heikkouden merkki ja naisen ei tarvitse katsella sellaista vässukkää, onhan uusi kumppani saatavilla sormia napsauttamalla, tai nykyään älypuhelinta klikkaamalla. 15 sekunttia ja uusi panija on jo matkalla jyystämään - ja elättämään.
Itse tykkään vähän pienempivehkeisistä, tai ainakaan ei saa olla kovin paksu, koska se sattuu. Riippuu siitä, miten nainen on itse rakennettu.
Miehestä voi joutua luopumaan myös liian ison takia, jos ei ole yhteensopiva. Kaiken kaikkiaan miehet rakentaa liikaa itsetuntoaan tällaisten asioiden varaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 05:40"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 05:31"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:07"]Kyllä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lörppävittuset akat vastailee näköjään.
[/quote]
Ja minimunaiset miehet...
Onpa herkullisen näköinen korvasieni.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:02"]
Onpa herkullisen näköinen korvasieni.
[/quote]
http://ist2-2.filesor.com/pimpandhost.com/1/_/_/_/1/1/J/Z/U/1JZU7/tumblr_m3qa470QRL1rutinco1_500.jpg
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:59"]
Yksi tuttu uskoo näin olevan omalla kohdallaan. Mun on vaikee uskoo että tuo vois olla tosi.
[/quote]
Tavallaan ei voi tulla jätetyksi, koska pienellä kalulla ei pääse minkäänlaiseen suhteseen. Tulee dumpatuksi saman tien, kun vehkeen koko selviää. "Mut kyllä me voidaan olla kavereita!"
Mulla on pieni, joten tiedän mistä puhun.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:11"]
[/quote]
Tavallaan ei voi tulla jätetyksi, koska pienellä kalulla ei pääse minkäänlaiseen suhteseen. Tulee dumpatuksi saman tien, kun vehkeen koko selviää. "Mut kyllä me voidaan olla kavereita!"
[/quote]
Minkäkokoinen on pieni? Näistä kun on erilaisia mielipiteitä.
Vastenmielistä siinä pienessä vehkeessä on se, kun mies kitisee jatkuvasti miten pieni hänellä on. Kantaisi kalunsa kunnialla, niin mahdollisuudet pyrähtäisi pilviin.
[/quote]
[/quote]
Mitat?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juhlakunnossa 13 cm ja ohut. Löysänä ihan nysä, en ole kehdannut siinä tilassa edes mitata paljonko.
Kukaan nainen ei ole halunnut tavata toista kertaa sen jälkeen, kun ollaan oltu sukupuoliyhdynnässä. Ei kukaan. Näitä kaveriehdotuksia tai sitten häipyvät vähin äänin. Pari kertaa sanottu suoraan, että voisit olla paremmin varusteltu. Mitä siihen vastaamaan muuta kuin että niinpä, mutta minkäs teet.
Koska en ole täysin tyhmä, johtopäätös on helppo vetää minun kohdallani ->MGTOW
Valitettavasti kyllä. En voinut mitään sille, että kävi ällöttämään koko seksi kun mitään ei tuntunut. Itselle tuli käytetty olo.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juhlakunnossa 13 cm ja ohut. Löysänä ihan nysä, en ole kehdannut siinä tilassa edes mitata paljonko.
Kukaan nainen ei ole halunnut tavata toista kertaa sen jälkeen, kun ollaan oltu sukupuoliyhdynnässä. Ei kukaan. Näitä kaveriehdotuksia tai sitten häipyvät vähin äänin. Pari kertaa sanottu suoraan, että voisit olla paremmin varusteltu. Mitä siihen vastaamaan muuta kuin että niinpä, mutta minkäs teet.
Koska en ole täysin tyhmä, johtopäätös on helppo vetää minun kohdallani ->MGTOW
[/quote]
Eihän 13cm ole edes pieni.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:35"]
Kyllä uskon että voi. Mieshän voi tulla jätetyksi mm. vääränlaisen naurun, vääränlaisten katseiden takia, siksi että jättää wc-pöntön reunuksen aina ylös, vääränlaisen musiikkimaun, vääränlaisten ruoka-/juomamieltymysten, vääränlaisen poliittisen kannan, vääränlaisen uskonnollisen kannan, vääränlaisten ystävien, vääränlaisten sukulaisten, naisten mielestä epämiellyttävän vaate- ja hiustyylin jne. vuoksi. Jotkut naiset on todella tarkkoja ja pikkuasiat latistaa koko muuten lupaavan suhteen. Oikeasti näin on, tiedän kun olen ystäviäni kuunnellut. Olen siis itse nainen ja 90 % ystävistä naisia myös.
[/quote]
Haluaisitko kiihkokommunistin jos itse olet maltillisesti oikeistolainen? Tai haluaisitko miehen jonka kaverit vaikuttaa huumeidenkäyttäjiltä? Onhan noissa typeriä pikkuasioita en sitä kiellä mutta ei nuo läheskään kaikki luetellut ole mitään täysin merkityksettömiä asioita.