Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en vaan pysty 8/16 paastoon

Vierailija
10.02.2022 |

13 tuntia on ihan maksimi kun voin olla syömättä. Siinä ajassa menen jo todella heikkoon kuntoon ja verensokerit laskee. Olo on huono ja kädet tärisee. Vaikka sen jälkeen syön, niin kestää kauan ennen kuin saan voimat takaisin. Jos väkisin yritän olla 16h ravinnotta, niin joutuisin varmaan sairaalaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et pysty ja etsit itsellesi sopivan tavan syödä. Minä pystyn kun syömisikkunassa syö kunnolla rasvaa ja proteiinia. Jos on liikaa hiilaria niin kyllä nälkä kolkuttelee ja heikottaa.

Vierailija
2/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovin laiha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sua on pakottamassa paastoamaan?

Vierailija
4/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jokin vakava sairaus, jos 16h syömättä laittaa sinut sairaalakuntoon.

Vierailija
5/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile aluksi lyhyempää paastoaikaa esim. 10 tai 12 tuntia. Pidennä hiljalleen.

Vierailija
6/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et ole pätkäpaastolla. Itse syön päivällisen ennen klo 19 ja lounaan syön klo 11 ja hyvin pärjää tuon välin eikä edes tee mieli syödä aamiaista. Olen siis ollut pätkäpaastolla ihan tietämättäni, kun olen aina jättänyt aamiaisen väliin. 

Vierailija
7/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä väkisin kannata jatkaa jos ei hyvältä tunnu. Siihenhän sen pitäisi perustua, että ruokailurytmi tuntuu hyvältä ja luontevalta. Sun elimistösi tarvitsee selvästi jotain muuta tapaa aterioida, ei kaikki vouhotukset sovi kaikille.

Mä syön 6/18-rytmissä ja mä voin siinä hyvin. Jokaisen pitää löytää oma tapansa voida hyvin eikä väkisin tunkea itseään samaan muottiin kuin joku toinen.

Vierailija
8/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitten? Miksi pitäisi? Lakiko määrää syömään jonkun paastodieetin mukaan?

Vierailija
9/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten et pysty ja etsit itsellesi sopivan tavan syödä. Minä pystyn kun syömisikkunassa syö kunnolla rasvaa ja proteiinia. Jos on liikaa hiilaria niin kyllä nälkä kolkuttelee ja heikottaa.

Hei, kerro lisää! Olen ollut 16:8 paastolla 4kk ja en ole laihtunut yhtään. Liikun koko ajan pljon ja siksi syönyt hiilareita reilusti. Johtuuko hiilareista etten laihdu? En ole ylikaloreilla, katson tarkasti etten syö liikaa. Silti ei laihduta. Auttaisiko tuo rasvan lisäys?

Vierailija
10/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön just sillon ku hyvältä tuntuu. Pisin väli eli 14h on maksimissaan iltapalan ja aamupalan välillä, keskimäärin kyllä silloinkin vain 11h. Päivällä ehkä 4 tunnin välein tulee syötyä jotain.

Aina olen ollut terve, normaalipainoinen ja hyväkuntoinen.

Vierailija
11/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä hiilareita ja lisää rasvaa,tee näin kuukauden ajan ja koita sit paastoa uusiksi. Väitän että on ihan eri meininki

Vierailija
12/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kerro lisää! Olen ollut 16:8 paastolla 4kk ja en ole laihtunut yhtään. Liikun koko ajan pljon ja siksi syönyt hiilareita reilusti. Johtuuko hiilareista etten laihdu? En ole ylikaloreilla, katson tarkasti etten syö liikaa. Silti ei laihduta. Auttaisiko tuo rasvan lisäys?

Kun lisätään rasvaa, vähennetään hiilareita. Jos vedät molempia, lihot. Jos haluat laihtua, kannattaa perehtyä pätkäpaaston ja makrojen optimointiin. eri

Vierailija
13/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syöt reilusti hiilareita, niin ei silloin kannata rasvaa lisätä.

Jos haluat laihtua, vähennä hilareita ja lisää sitten rasvaa. Liikunta onnistuu oikein hyvin noinkin, kunhan elimistö tottuu.

Vierailija
14/14 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kerro, mitå syö, mutta tulee mieleen, että ruuan sisältöä voisi korjata. Jotain hänen ruokailussa mättää, jos vaikutukset on sellaiset, kuin hän kertoo.

Tällä en tarkoita, että pätkäpaasto sopisi hänelle tai yleensäkään kaikille, mutta ap:n reagointi kielii kyllä sopimattomasta ruuan sisällöstä juuri hänelle.