Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän ilmiöitä, joihin olet törmännyt vain täällä?

Vierailija
21.06.2015 |

Olen lukenut aloituksia, joista en tunnista yhtään reaalimaailman piirrettä. En ole koskaan nähnyt, kuullut tai kuvitellutkaan sellaisia olevan. 

Esim. nyt pyörivä: miksi ihmiset tuijottelevat ostoskärryihini. En ole kuuna päivänä tuijotellut, en ole kullan valkeana huomannut, että kukaan tuijottelisi minun tai kenenkään muidenkaan kärryihin. 

En myöskään ole kohdannut live-keskusteluissa moista asiaa. 

Muita erikoisuuksia täältä?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:20"]

Itä-Helsingin ghettoutuminen, sadat mamut ja narkkarit, jotka ryöstävät ihmisiä ja piikittävät itseään Tallinnanaukiolla keskellä kirkasta päivää. En ole huomannut mitään tuollaista, vaikka siellä suunnilla säännöllisesti liikunkin. 

[/quote]

Jaa, no on se sitten muuttunut paremmaksi sitten 90-luvun kun minä sielläpäin asuin. Ei siellä tietysti satoja niitä ollut, mutta kyllä meidänkin talon hiekkikseltä löytyi tämän tästä huumeruiskuja ja kun vein lastani päiväkotiin aamulla, talon viereiselle bussipysäkille kaartoi maija joka otti narkin siitä kyytiin, poliisit keräili onneksi ne ruiskut pois siitä maasta. Eipä täällä kehäkolmosen paremmalla puolella moista näe vieläkään. Silloin kun muutin 1990 Helsinkiin, oli meillä nuorilla tytöillä tapana ajanvietteenä ajella ratikoilla ympäriinsä, ja siellä oli tosi usein miehiä jotka vetivät käteen siinä kaikkien nähden, ei nyt ihan täydessä ratikassa mutta silloin kun oli muutama nainen siinä lähistöllä näkemässä. Vihreetä menneniä joivat sitten päälle...

Vierailija
122/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:10"]

lähihoitajien dissaaminen ja aliarvioiminen. Olen itse lähihoitaja, enkä ole koskaan täällä oikeassa maailmassa törmännyt vastaavaan mitä tällä palstalla, päivastoin. Tuntuu, että akateemiset ystäväni pitävät minua suunnilleen lääkärin tasolla olevana lääketieteen eksperttinä, jolta kysytään neuvoja vaivaan kuin vaivaan.

Lisäksi se, että kertoessani ammattini uusille tuttauuksille, niin nousen ilmiselvästi kunnioituksen tasossa notkahduksen ylöspäin. "Hieno ammatti", on yleisin kommentti. Miehet myös pitävät lähihoitajan ammattia jollain tapaa seksikkäänä, koska saan vitsailevia flirttikommentteja ammatistani.

[/quote]Oletpa naiivi. Juuri nuo vitsailevat flirttikommentit paljastavat, kuinka vähän ihmiset todellisuudessa lähihoitajan ammattia arvostavat. Ylipäänsä, mitä enemmän ihmiset vakuuttelevat, et hyvä ammatti, niin tarpeellinen, sitä vähemmän arvostettu ko. ammatti todellisuudessa on. Esim. siivosin itse nuorempana ja usein kerroin ihmisille olevani siivooja (olin opiskelija) ja sain kuulla juuri tuollaista vakuuttelua hinosta ja tärkeästä työstä. Sitten kun valmistuin nykyiseen ammattiin (vaatii pitkän yliopistokoulutuksen) ei vakuutella yhtään mitään, jotkut kyselevät, mitä tienaan. DDD Ihmiset puhuvat usein päinvastaista mitä tarkoittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:00"]Itsetehty vatsan pienennysoperaatio... [/quote] Mikä ketju?

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4503708/ketju/haluaisin_uuden_vatsanpienennysleikkauksen

Vierailija
124/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:44"]

No ihan ekana tulee mieleen tää perus pyllypyyhe ja huuhtelu joka paskalla käynnin jälkeen

[/quote]

mulla taas päinvastoin; kuulin täällä ekaa kertaa etteivät kaikki pese persettään vedellä paskalla käynnin jälkeen vaan kaapivat pelkällä paperilla.

Vierailija
125/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:04"]

Katti Matikainen -fetissi.

[/quote]

tämä.

Vierailija
126/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset