Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän ilmiöitä, joihin olet törmännyt vain täällä?

Vierailija
21.06.2015 |

Olen lukenut aloituksia, joista en tunnista yhtään reaalimaailman piirrettä. En ole koskaan nähnyt, kuullut tai kuvitellutkaan sellaisia olevan. 

Esim. nyt pyörivä: miksi ihmiset tuijottelevat ostoskärryihini. En ole kuuna päivänä tuijotellut, en ole kullan valkeana huomannut, että kukaan tuijottelisi minun tai kenenkään muidenkaan kärryihin. 

En myöskään ole kohdannut live-keskusteluissa moista asiaa. 

Muita erikoisuuksia täältä?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ujot ja introvertit parempia, älykkäämpiä ihmisiä, kuin normaalit, sosiaaliset ihmiset. Nämä hölöttävät vailla asiasisältöä. Joo ei mene näin reaalimaailmassa.

Normaalin painoindeksin yläpäässä oleva on auttamatta läski.

Lapset tarvitsevat eläinrasvoja, etenkin voita.

Koulukiusaajaa voi vaatia tilille lapsuuden pahoista teoista, ja on ok toivoa, että hän kuolee.

Julkinen puoli ei tarjoa lainkaan mielenterveyshoitoa.

Vierailija
62/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ikävät ihmiset on narsisteja. Jokatoisen äiti ainakin
Toisaalta lapsi voi olla luonnostaan paha... Psykopaatti varmaan. On ok että äiti vihaa sellaista kasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen voi jo 10 v jättää yksin kotiin
Lasten käskeminen, pakottaminen ja jopa kurittaminen on oikein. Näin ei ole omassa elinpiirissä ja kaikki lapset osaa käyttäytyä
Ei uskota hyvän kohtelun ja hyvin käyttäytyvien lasten yhteyteen. Sulle on vaan sattunut kiltit lapset

Vierailija
64/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä en ole koskaan törmännyt veloihin eli vapaaehtoisesti lapsettomiin. Kukaan ei ole ainakaan puhunut ääneen tällaisesta valinnasta.

Vierailija
65/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomessa saa pillua vain Robin. Eikä sekään kauaa kun on parin vuoden päästä täysi-ikäinen. 

Vierailija
66/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:00"]Kaikki ikävät ihmiset on narsisteja. Jokatoisen äiti ainakin
Toisaalta lapsi voi olla luonnostaan paha... Psykopaatti varmaan. On ok että äiti vihaa sellaista kasta
[/quote]

Tässä ei nähdä edes ristiriitaa. Mitähän se paha lapsi myöhemmin sanoo häntä vihaavasta äidistä...

Vierailija
67/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajien dissaaminen ja aliarvioiminen. Olen itse lähihoitaja, enkä ole koskaan täällä oikeassa maailmassa törmännyt vastaavaan mitä tällä palstalla, päivastoin. Tuntuu, että akateemiset ystäväni pitävät minua suunnilleen lääkärin tasolla olevana lääketieteen eksperttinä, jolta kysytään neuvoja vaivaan kuin vaivaan.

Lisäksi se, että kertoessani ammattini uusille tuttauuksille, niin nousen ilmiselvästi kunnioituksen tasossa notkahduksen ylöspäin. "Hieno ammatti", on yleisin kommentti. Miehet myös pitävät lähihoitajan ammattia jollain tapaa seksikkäänä, koska saan vitsailevia flirttikommentteja ammatistani.

Vierailija
68/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää miten paljon on typeriä naisia, jotka kattoo ukkojaan ja pysyy yhdessä. :D ukkoja, jotka perjantaisin tulee kotiin, kiskoo kossun naamaa ja viskoo naista pitkin seiniä.

Vierailija
69/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkankorotusta ei koskaan ota kukaan fiksu vastaan koska siitä ei ole mitään hyötyä verotuksen vuoksi.

Vierailija
70/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:10"]

ihmetyttää miten paljon on typeriä naisia, jotka kattoo ukkojaan ja pysyy yhdessä. :D ukkoja, jotka perjantaisin tulee kotiin, kiskoo kossun naamaa ja viskoo naista pitkin seiniä.

[/quote]

Ihmetyttää pikemminkin miten paljon on typeriä no-life naisia, jotka jaksavat viikosta toiseen keksiä noita tarinoita tänne...

Vierailija
71/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:10"]lähihoitajien dissaaminen ja aliarvioiminen. Olen itse lähihoitaja, enkä ole koskaan täällä oikeassa maailmassa törmännyt vastaavaan mitä tällä palstalla, päivastoin. Tuntuu, että akateemiset ystäväni pitävät minua suunnilleen lääkärin tasolla olevana lääketieteen eksperttinä, jolta kysytään neuvoja vaivaan kuin vaivaan.

Lisäksi se, että kertoessani ammattini uusille tuttauuksille, niin nousen ilmiselvästi kunnioituksen tasossa notkahduksen ylöspäin. "Hieno ammatti", on yleisin kommentti. Miehet myös pitävät lähihoitajan ammattia jollain tapaa seksikkäänä, koska saan vitsailevia flirttikommentteja ammatistani.
[/quote]
Tähän liittyen, lähihoitaja voi tienata 54 000€ vuodessa. En usko.

Täällä on myös ollut lähäreitä, jotka uskovat omaavansa paremmat tiedot kuin moni lääkäri. En ole tällaista tavannut oikeassa elämässä, ylimielisyyttä tosin.

Vierailija
72/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:48"]Työttömät ovat itse valinneet osansa. Mitäs ovat laiskoja.
[/quote]

Täällä on myös niitä, jotka kehuu miten hyvin on asiat, kun ei tarvi olla kapitalistin orja. Ja muita sossua huijaavia. Rahat nostetaan samalla matkustellen.
Tätä ei näe muualla. Tämä on koventanut asenteitani

Vierailija
73/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä, jotka eivät harrastaisi seksiä naisen kanssa, jolla on häpykarvat.

Vierailija
74/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:48"]Työttömät ovat itse valinneet osansa. Mitäs ovat laiskoja.
[/quote]

Täällä on myös niitä, jotka kehuu miten hyvin on asiat, kun ei tarvi olla kapitalistin orja. Ja muita sossua huijaavia. Rahat nostetaan samalla matkustellen.
Tätä ei näe muualla. Tämä on koventanut asenteitani
[/quote]
Luulen, että osa näistä huijareista on trolleja, jotka pyrkivät koventamaan asenteita!
IRL tunnen enemmän niitä,jotka eivät vaan tajua, ettei raha tipu taivaasta. Heillä on oikeuksia, ei velvollisuuksia.

Vierailija
75/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapussin viemisen nolouteen en ole koskaan törmännyt muualla kuin täällä ja olen äimissäni.

Vierailija
76/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:27"]

Roskapussin viemisen nolouteen en ole koskaan törmännyt muualla kuin täällä ja olen äimissäni.

[/quote] Samaan kategoriaan kuulunee myös vessapaperin ostaminen!

Vierailija
77/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on paljon ihmisiä, jotka lajittelevat pyykkinsä niin, että pesevät alusvaatteet ja sukat erillään muista pyykistä. Itse lajittelen vaaleisiin ja tummiin/värillisiin ja ohjelämpötilan mukaan esim. lakanat 60 asteeseen ja neuleet 30 asteeseen.

Vierailija
78/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:27"]Roskapussin viemisen nolouteen en ole koskaan törmännyt muualla kuin täällä ja olen äimissäni.
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:27"]Roskapussin viemisen nolouteen en ole koskaan törmännyt muualla kuin täällä ja olen äimissäni.
[/quote]

Tai se ettei voi käydä kylässä vessassa

Vierailija
79/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:27"]Roskapussin viemisen nolouteen en ole koskaan törmännyt muualla kuin täällä ja olen äimissäni.
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:27"]Roskapussin viemisen nolouteen en ole koskaan törmännyt muualla kuin täällä ja olen äimissäni.
[/quote]

Tai se ettei voi käydä kylässä vessassa

[/quote]
Etenkään paskalla ei voi käydä kodin ulkopuolella. Jos on pakko, niin tehdään käsikakka :)

Vierailija
80/126 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:55"]Se, että ujot ja introvertit parempia, älykkäämpiä ihmisiä, kuin normaalit, sosiaaliset ihmiset. Nämä hölöttävät vailla asiasisältöä. Joo ei mene näin reaalimaailmassa.

Normaalin painoindeksin yläpäässä oleva on auttamatta läski.

Lapset tarvitsevat eläinrasvoja, etenkin voita.

Koulukiusaajaa voi vaatia tilille lapsuuden pahoista teoista, ja on ok toivoa, että hän kuolee.

Julkinen puoli ei tarjoa lainkaan mielenterveyshoitoa.
[/quote]
Mistäs on alapeukuttajat eri mieltä? Mikä muka on normaalin maailman ilmiö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi