Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noh, kenellä meni vähän yli juhannuksena? Mitä tuli sekoiltua?

Vierailija
21.06.2015 |

Jaetaan morkkiksiamme!

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:06"]Scoretin oikein olan takaa ja panin elämäni rakkauden ystävää.

Morkkis.
[/quote]

Vai että oikeen elämäsi rakkaus? ja silti piti mennä pettämään? Toivottavasti saat maistaa omaa lääkettäs.....

Vierailija
2/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:06"]Scoretin oikein olan takaa ja panin elämäni rakkauden ystävää.

Morkkis.
[/quote]

No huhhuh. Missä se sun rakkautes oli sillon? Onko vaimo vai tyttöystävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:22"]Tuli paneskeltua kunnolla mieheni kanssa, tosin ei se kaduta kun kerta lasta yritämme ;) Alkoholittomalla oluella meni meidän juhannus!
[/quote]
Kannattais ryypätä jos lasta yrittää. Silloin se tärppää paremmin.

Vierailija
4/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:34"]Pistin poikaystävän kanssa poikki tekstiviestillä (suhde oli kyllä ollut kuihtumassa jo kuukausia) ja lähdin panemaan parhaimman näköistä, fiksuinta ja hauskinta jätkää joka on ikinä ollut minusta kiinnostunut. Olen itse ehkä juuri ja juuri 7,5/10, jätkä helposti 9/10. Ilta alkoi sivistyneesti juttelulla ja oluella, mutta aamukahdesta eteenpäin pantiin koko yö ja päivä. Isoin kulli jonka olen nähnyt, helvetin kiimaista seksiä ja nähdään varmasti vielä uudestaankin. Huhhuh! Tavallaan tiedän teon liikkuvan moraalisesti erittäin harmaalla alueella, mutta en vain osaa oikein katua asiaa. Poikaystävä tulee vielä ensi viikolla käymään kun haluaa kai vielä "jutella", se ahdistaa kyllä vähän, kun ei sille taida upota että tämä oli nyt tässä... [/quote] Tekstarilla jättäminen on raukkamaista, etenkin jos sen uskaltaa tehdä vasta kun on jotain "parempaa" tarjolla. Olet vastenmielinen paska.

[/quote]

Olimme poikaystäväni kanssa etäsuhteessa, tarkoitus oli hänet jättää joka tapauksessa seuraavalla kerralla kun näkisimme. Nyt vaan kävi niin että kyllä, tuli aivan liian hyvää tarjolle, en todellakaan olisi tätä jättänyt välistä, olen kyseiseen mieheen käynyt kuumana jo vuoden, mutten ikinä kuvitellut hänen kiinnostuvan minusta joten en ikinä tehnyt asialle yhtään mitään ennen tätä. Joten laitoin tekstarilla poikki, kerranhan sitä vaan eletään - tai no, tämän palstan perusteella jotkut eivät kyllä tunnu elävän ollenkaan...
[/quote]

Ei se susta ole kiinnostunut, lähinnä sun pillusta vaan. Kyllä naiset on typeriä.
[/quote]
Jep kunnon horoja

Vierailija
5/113 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:41"]Jaa, perjantai, Vaimo reissussa, minä kotona ja kaverien kanssa grillaamassa. Tinderistä 20 v pano yöksi. La baariin, tapasin entisen tyttöystävän, suutelua jne. Hänen poikaystävänsä tuli sinne myös ja vedin sitä kännissä turpaan. Nyt ihan megamorkkis. Jos en jää kiinni vaimolle, niin alan käymään kirkossa!!! [/quote] Asiaa! 3 pistettä! Pidän miehelle peukkuja, koska olisi hienoa, että kirkossa kävis muitaki ku mummoja ja riparilaisia :D

[/quote]

käykö Suomen ev.lut.kirkossa nykyään vain kolmenlaisia ihmisiä?

Vierailija
6/113 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin bileissä kaikkien kenkien päälle. Olin hyvin pidetty tämän jälkeen.

Vierailija
7/113 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin yhtä artistia himoksella keikan jälkeen. ei kaduta oli hyvä pano.

m25

Vierailija
8/113 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paneskeltua kunnolla mieheni kanssa, tosin ei se kaduta kun kerta lasta yritämme ;) Alkoholittomalla oluella meni meidän juhannus!

Vierailija
9/113 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen: kuka?

Vierailija
10/113 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:34"]Vitonen: kuka?
[/quote]
Leila K

m25

Vierailija
11/113 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:31"]No horostahan ei voi tehä vaimoo :) sitäpaitsi noloa ylpeillä tommosella, "ei kaduta". No, kuulisitpa vaan mitä ne kaverukset susta puhuu. Halpa lutka. Thats what you are.
[/quote]

Mulla on hyvä aviomies ja kummallakin meistä on aika villi seksihistoria. Kummallakin yli 30 kumppania:) tuli mustakin vaimo! Ei kyllä edes kauheesti olla keskusteltu aiheesta kun kummatkaan ei anna toisille ihmisille arvoa vain sukupuolielämän perusteella.. t ohis

Vierailija
12/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin pahimmat kännit ikinä. Kaverin mutsi tuli jeesaan jossai vaiheessa ku laattailin joka paikkaan. Joku muutama vuos nuorempi tyttöki siinä oli jossai kohti. Huikeen idioottimaista käytöstä multa!

Vierailija
13/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ei kaduta ei tarkota että olis ylpeä. Miksi katua tekoja joissa ei nää väärää :'D ja ei, tiedän että jätkät ei keskenään puhu kun tää toinen, jonka kanssa seksiä harrastettiin kahdesti, on hyvä kaveri ja hänen kanssa on sovittu että muitakin saa panna jos kumia käyttää. Ja kondylooma on hyvin epätodennäköinen, kun kondomia käytetty :) maailmassa on paljon kivoja miehiä ja seksi on kivaa, miksei sitä siis sinkkuna harrastaisi? En yleensäkkään jätä asioita tekemättä vain koska ne tuomitaan yleisesti. Omasta mielestäni parisuhteet ovat muutenkin yliarvostettuja, enkä perinteistä sellaista itselleni haluiskaan, joten näin nuorena ja nättinä voin nauttia ja panna menemään niin paljon kun haluan.

Vierailija
14/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:53"]

tulikos se appiukon panija tähän ketjuun jo? :)

[/quote]

Tässähän mää terve...

Vierailija
15/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:53"]

tulikos se appiukon panija tähän ketjuun jo? :)

[/quote]

Tässähän mää terve...
[/quote]
No moro. Kuvaile, minkä näköinen se äijä nyt onkaan.

Vierailija
16/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:00"]

Panin to-yönä eri jätkää, pe aamuna toista, pe-yönä yhtä ja la-iltana vielä samaa kuin pe-aamuna. Pe- ja la-jätkät vielä kavereita keskenään:) ei kaduta.

[/quote]

nauti kondyloomastasi huora<3

[/quote]

Ai että, joku taitaa olla katkera! Jäit ilman, vaikka yritys oli kova? =D

Vierailija
17/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:53"] tulikos se appiukon panija tähän ketjuun jo? :) [/quote]   Tässähän mää terve... [/quote] No moro. Kuvaile, minkä näköinen se äijä nyt onkaan.

[/quote]

Hyvin pukeutuva yrittäjä, mökilläkin siistit vaatteet, parta ajettu jne. Maantienruskea tukka, keskipitkä, normaalivartaloinen vatsalihaksilla. Hymyilevät, ystävälliset kasvot (sängyssä sitten vähän villimmät). Että sinänsä ihan saalis muuten =D

Vierailija
18/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin sänkyyn, joka oli varattu yhelle parille. Itsehän en asiasta tiennyt ja heidän mielestään tein sen tahallani. Jälkeenpäin minua mustamaalattiin oikein olan takaa, kiitos tästä!

Vierailija
19/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin poikaystävän kanssa poikki tekstiviestillä (suhde oli kyllä ollut kuihtumassa jo kuukausia) ja lähdin panemaan parhaimman näköistä, fiksuinta ja hauskinta jätkää joka on ikinä ollut minusta kiinnostunut. Olen itse ehkä juuri ja juuri 7,5/10, jätkä helposti 9/10. Ilta alkoi sivistyneesti juttelulla ja oluella, mutta aamukahdesta eteenpäin pantiin koko yö ja päivä. Isoin kulli jonka olen nähnyt, helvetin kiimaista seksiä ja nähdään varmasti vielä uudestaankin. Huhhuh!

Tavallaan tiedän teon liikkuvan moraalisesti erittäin harmaalla alueella, mutta en vain osaa oikein katua asiaa. Poikaystävä tulee vielä ensi viikolla käymään kun haluaa kai vielä "jutella", se ahdistaa kyllä vähän, kun ei sille taida upota että tämä oli nyt tässä...

Vierailija
20/113 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:32"]

Oksensin sänkyyn, joka oli varattu yhelle parille. Itsehän en asiasta tiennyt ja heidän mielestään tein sen tahallani. Jälkeenpäin minua mustamaalattiin oikein olan takaa, kiitos tästä!

[/quote]

Viaton, kaltoinkohdeltu uhri! Mä sentään tajusin edes hävetä humalaisia sekoilujani, silloin kun vielä moisia harrastin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän