Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteroparin miehet keskenään

Vierailija
21.06.2015 |

Tuttavapariskunta tuli viikonlopuksi mökille alkukesästä syömään ja saunomaan. Tulihan siinä muutama olutkin otettua. Ollaan siis nelikymppinen ihan sporttinen pariskunta. Illan mittaan saunottiin niin että naiset kävivät ensin ja sitten miehet kävivät omalla vuorolla saunassa. En olisi ikinä uskonut, mitä tapahtuisi, mutta nyt jälkeenpäin ajateltuna kokemus oli kiihottava tosiaan. Olimme kahdestaan tuttavapariskunnan miehen kanssa löylyissä kun jutut menivät seksin puolelle ja siitä miten seksi vaimon kanssa luistaa. Kävin siinä välissä hakemassa puita pesään kun palasin takaisin niin huomasin miten kaveri yritti peitellä jäykistynyttä kulliaan.  Kiipesin lauteille ja ajatus sai itselläni kepin seisomaan. Juteltiin vielä siinä seksielämästä kunnes kaveri vieressä kouraisi muniaan ja avasi sen verran jalkojaan niin että kulli näkyi. Vastasin tuohon samalla mitalla niin että kaveri näki erektioni. Olen aina tiennyt bi suuntautuneisuudestani, mutten siitä koskaan ole puhunut hänelle. Yllätys oli kuitenkin suuri, että kaveri oli myös kiinnostunut miesten välisestä.  Siinä tulikin sitten runkattua ja imettyä sen verran kiimassa lauteilla, että olen hämmentynyt. Mitä tapahtui ja miten jatkossa tämän jälkeen saunominen keskenämme onnistuu? Onko muilla tapahtunut tällaista?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut. Tosin olimme kaverin kanssa sinkkuja vielä silloin ja minä tunnetusti bi jo silloin. Kaverikin tuli sitten "kaapista" ulos. Molemmat nyt naimisissa ja kummankin puolisot tietoisia. Tapahtunut kerran sen jälkeenkin ja lukuisia kertoja saunottu ilman, että mitään tapahtunut. Eli hyvin mennyt. Osaksi huumorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi