Suuri Juhannus seksi gallup!
Voitas alkaa kertoo.minkälaista seksiä harrastettii Juhannuksena kuinka paljon..ja jatkuu krapula panot viälä tänää.8
Kommentit (6)
Kulli on niin kipeä juhannusaatosta ettei kykene vaikka haluttaisM50+.
Vittu hellä ei jaksa ainakaan vielä. N36
Aattona panin vaimon pikkusiskoo ja tunti sen jälkeen vaimoo..;-)
Juhannuspäivä vietettiin kullan kanssa kaksin. Hyvää ruokaa ja juomaa, päälle kahden tunnin seksisessio, leffa ja hyvä uni. Asentoa vaihdeltiin ja paikkaa. Oltiin sohvalla, keittiössä pöydän päällä ja tuolissa istuen, seisaaltaan, sängyssä... Oltiin ihan himosta sekasin :D Mies tulee taas iltavuoron jälkeen käymään, onneks ei oo paikat hellänä ;)
N21
Oltiin miehen kanssa maalla hänen sukunsa mökillä jossa oli sukua ja porukkaa vähän enemmänkin, kuten perinteisesti aina juhannuksena on. Aattoillan juhlinnan jäljiltä heräsin aamuyöstä pimeässä aitassa karmeaan krapulaan. Vedin peittoa pääni yli menin kippuraan sen alle, mutta ei hitto että siellä haisi sperma. Olo oli todella nihkeä. Huomasin, että lakanassa peppuni alla oli iso märkä läntti ja pikkaritkin tuntuivat jotenkin nihkeille ja kun nousin ylös, niin lisää vetiseksi muuttunutta spermaa valahti pillusta niihin, enkä siellä pimeähämärissä edes löytänyt paperia, siistiäkseni paikkojani. Miestäni ei näkynyt nukkumassa ja hetken ihmeteltyäni huomasin, että eihän tämä ole ollenkaan se nukkuma-aitta, jonne olimme miehen kanssa vaatteemme ja varusteemme päivällä kantaneet ja joka on aina siellä käyttöömme varattu, vaan olin ranassa olevassa aitassa, joka ei ollut tällä kertaa kenenkään käytössä... En edes tiedä, enkä muista miten ja missä vaiheessa yötä olin aittaan eksynyt, vai oliko joku vienyt minut sinne juotuani liikaa... No lähdin siitä saunan kautta, jonka jälkilämmöissä sain pestyksi ja siistityksi hiukan paikkojani ylös omaan aittaamme, jossa mies nukkui. Vaihdoin ylleni puhtaat pikkarit ja uuden T-paidan, jonka jälkeen kömmin vähin äänin sänkyyn.
Tuosta juhannus reissusta jäi vaan nyt kamala epätietoisuus siitä, oliko se mieheni, joka pani mua kännissä ollessani tuolla pimeässä aitassa, vai oliko ehkä joku muu noista muista siellä olleista miehistä ? Itse en muista siitä mitään, joten olen ollut ilmeisesti itse hirveessä jurrissa, tai sammuneena siinä touhussa vaan jotenkin mukana. On kamalaa, kun ei voi asiaa suoraan mieheltä kysyä herättämättä epäilyksiä. Kaiken muun lisäksi lopetin pillerit touko- kesäkuun vaihteessa, koska alettiin miehen kanssa esikoisen yritys. Ensimmäisiä "luomumenkkoja" odottelen alkaviksi nyt kuun lopussa, mutta entäpä jos kaatokännissäni tulin tahtomattani levittäneeksi reiteni joillekin noista mieheni sukulaismiehistä, niin sekin mahdollisuus vaivaa?
Ei kiinnosta pennin vertaa.