Millä raikastaa hengitys kun purkka ja pastillit ei käy
IBS ja kaikki sokerialkoholi-makeutusaineet ärsyttää vatsaa. Töissä en voi ruuan jälkeen hampaita pestä. Onko ainoa vaihtoehto suuvesi?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:30"]Jaha. Taas mainostetaan blogia. OTTAA PÄHÄN, BLOGIT PURSUAVAT KORVISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[/quote]
Pahoittelut, löysin blogin itse vähän aikaa sitten ja koska koin siitä olevan mulle hyötyä, halusin siitä vinkata muillekin. En ole kyseinen bloggaaja, opiskelen eri alaa ja olen lapseton. Ja asun eri kaupungissa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:32"]Sähköallergialle jatkoa :D
[/quote]
http://www.pirkanmaanallergia.fi/ruokaohjeet/tieto/ristiallergiat.html
Huomioi ohistelija, että kyseessä on fodmap yhdellä o:lla. Tuo on siis lyhenne niistä oireita aiheuttavista hiilareista. :)
Juo paljon sokeroimatonta piparminttuteetä! Auttaa oikeasti niin vatsaan kuin hengitykseenkin.
Piparminttuöljyä sisältävä WOW drops -tipat, saa tilattua esim. amazonista tai iherbistä, varmaan muualtakin. Muutama tippa kämmenselälle, siitä nuolaisu ja hengitys on superraikas.
Tsemppiä vatsan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:18"]
Sb12,apteekista.
[/quote]
Ap kokeillut tätä?
Vielä, eikö se IBS näy tähystyksissä? (Ohutsuolenbalku- ja loppupäätähän niissä näkyy kai vähän myös? Ohis