Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5 vuotta yhdessä ja mies ei ole enää kovin halukas

Vierailija
21.06.2015 |

Onko normaalia näillä vuosilla? Olen miestäni paljon nuorempi, huolehdin itsestäni enkä ole ylipainoinen tms. Tiedän ettei petä, koska on luvannut ja toimii avoimesti, mutta ihmetyttää, että alakertansa siistii ennen työmatkoille lähtöä, jos kysyn asiasta sanoo että on siistinyt jo monta päivää sitten. Asia vaan vaivaa kun itsellä olisi haluja, mutta nytkin juhannuksen aikaan seksiä oli vain minun aloitteesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:04"]Onko normaalia näillä vuosilla? Olen miestäni paljon nuorempi, huolehdin itsestäni enkä ole ylipainoinen tms. Tiedän ettei petä, koska on luvannut ja toimii avoimesti, mutta ihmetyttää, että alakertansa siistii ennen työmatkoille lähtöä, jos kysyn asiasta sanoo että on siistinyt jo monta päivää sitten. Asia vaan vaivaa kun itsellä olisi haluja, mutta nytkin juhannuksen aikaan seksiä oli vain minun aloitteesta.
[/quote]

Eiköhän se sen alakerran siisti jotain naista varten.

Vierailija
2/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Kyllähän tuo vähän huolestuttavalta kuulostaa, jos seksi on yleensä sinun aloitteidesi varassa. Ja että mies sheivaa ennen työmatkaa eikä säännöllisesti muutenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on parempi nainen jossain....

Vierailija
4/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo valitettavasti vaikuttaa että pettää :/ mut jos pettää niin eroa! Saat vielä miehen joka arvostaa ja haluaa sinua ♡ !

Vierailija
5/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvä tapaus. Sillä on toinen nainen tai naisia. Kyllä 5 vuodessa mies kuin mies kyllästyy samaa lyyli jyystämään. Hanki sinäkin itsellesi rinnakkaiskumppani, loppuu voivottelut. 

Vierailija
6/6 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kuin mun salarakkaan elämästä, antaa vaimon tehdä aloitteen ja siistii kalunsa mua varten ;)