Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka on aloittanut kaiken alusta

Vierailija
21.06.2015 |

Miten onnistui? Oletko yhteydessä entiseen lainkaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laajasti KAIKEN?

Vierailija
4/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juu. Kerralla vaihtui mies, koti ja työ. Lapsia ei silloin ollut. Rehellisesti voin sanoa, että vaihtamalla parani.

Vierailija
5/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:24"]Aloitin juu. Kerralla vaihtui mies, koti ja työ. Lapsia ei silloin ollut. Rehellisesti voin sanoa, että vaihtamalla parani.
[/quote]

...ja exään en ole missään yhteyksissä. Onneksi.

Vierailija
6/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin mennyt kaikki vaihtoon omaa sukua ja ystäviä lukuunottamatta. Mies, koti, kaupunki, maa, opiskelupaikka...

En enää missään tekemisissä exän kanssa. Viimeksi nähnyt, kun erottiin ja viimeisin yhteydenotto viisi vuotta eron jälkeen (s-postilla).

Vierailija
7/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitseeko ap alusta aloittamista? Minä harkitsen, kiitos aloituksesta.

Vierailija
8/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aika paljon aloitin eron jälkeen. Muutin Helsinkiin, uusi työ, katkesi välit kotipaikkakunnan tuttuihin paitsi vanhempiin. Eipä tämä kyllä onnea ole tuonut, työ on ihan jees mutta olen täällä äärettömän yksinäinen.

Vierailija
9/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:41"]Miten onnistui? Oletko yhteydessä entiseen lainkaan?
[/quote]

Vaihdoin työn. Muutin uuteen kotiin, sillä mieheni kuoli enkä kestänyt enää asua siellä. Kaikki kävi parissa kuukaudessa, miten jaksoin ja ehdin kuoleman jälkeen. Työn vaihdoin, koska en jaksanut sitä sääliä ja asioista muistuttelua kun aloin voimaan paremmin surun keskellä ja sen jälkeen.
...
Ja en ole yhteydessä, en sentään niin pöpi ole. "Heh."

Vierailija
10/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla lähtöruutuun palasin kun erosin miehestäni. Onneksi meillä ei ollut lapsia erosta kärsimässä, eikä ole enää pidetty yhteyttäkään kun molemmilla on uudet puolisot jne. Olin aluksi 2-4 vuotta yksinäinen (muutin kaupunkiin ja sitten vielä Helsinkiin) ja taloudellisesti tosi tiukilla. 

Alku oli siis raskasta, mutta kun muutaman muutosvuoden läpi pääsi, niin kaikki muuttui niin ihanaksi. Sain todella uuden elämän, ihanan parisuhteen, tukea, kannustusta, huolenpitoa jne. Varmasti sitä oli itsekin niinä yksinäisinä ja niukkoina vuosina muuttunut kypsemmäksi ja nöyremmäksi ja sitä kautta hyvä ihmissuhde tuli mahdolliseksi jne. Hyvät asiat lähtivät vihdoinkin kumuloitumaan,

eli jos minulta kysytään kannattaako putsata pöytä niin sanon että go ahead : ) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi