Elämänkoulu
Ketkä muut täältä on sitä mieltä, että elämänkoulu on paras koulu? Itse olen saanut kaikki tärkeät opit elämän koulussa. Käykää vaan turhat korkeakoulunne, elämänkoulua te ette tule ymmärtämään.
Kommentit (11)
Kaikkihan sen elämänkoulun käypi. :-)
Ihmisarvoa ei mitata millään yli opiskelulla.
elämän koulu on paras koulu ja Mv-lehti on paras lehti
Yksi elämän koululainen ilmoittautuu. Lähinnä käytän tuota fb profiilissani sen takia, että koen saaneeni elämältä ja itse lukemalla/opiskelemalla parhaan koulutuksen, kuin yhdestäkään koulusta mitä olen käynyt.
Tuon kyseisen koulun käynti tekisi hyvää teille yläluokkaisillekkin, kun kovin kärkeviä olette kommentienne kanssa.
Itse olen keskituloinen, omakotitalossa poikani ja kissani kanssa asuva elämän koululainen.
Elämän koulu -termi on vain nolo! Tulee mieleen sellainen ihminen, joka on olevinaan muita parempi kun ei tyhjänpäiväisissä kouluissa ole hukannut aikaansa vaan on kuule käyny "elämän kovan koulun".
Eiköhän me kaikki olla siellä samelämän "elämänkoulussa" oltu ja ollaan edelleen. Tietty ihmistyyppi vaan tuntee olevansa erityinen koska on ELÄÄ (ihan niinkuin kaikki muutkin elävät elleivät ole kuolleita). Voi niiiiin noloa..
Mulla lukee elämänkoulu ja oon ihan akateemisesti koulutettu. Koska elämä opettaa kuitenkin enemmän kuin yliopisto.
Paras koulutus on elämäm koulu