tiliote veikkauksen peleistä
Pyytääkö sossu tiliotetta veikkauksen peleistä
Kommentit (19)
Koittakaa nyt sossupummit tajuta että tulo on tuloa. Jopa veikkaukselta saatu. Toimeentulotuki on viimeindn vaihtoehto, jos olet voittanut esim 300e veikkaukselta, niin se tietysti vähennetään tttuesta! Niinkuin pitääkin
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:35"]Kaverilta on kuulemma pyydetty. Ei kannata sossun elätin netissä pelata.
[/quote]
Pitää maksaa käteisellä ja nostaa mahdolliset voitot veikkauspisteestä
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:37"]Koittakaa nyt sossupummit tajuta että tulo on tuloa. Jopa veikkaukselta saatu. Toimeentulotuki on viimeindn vaihtoehto, jos olet voittanut esim 300e veikkaukselta, niin se tietysti vähennetään tttuesta! Niinkuin pitääkin
[/quote] Niinpä, harmi vain kun laitat lottoon kympin ja voitat kaksi, tuloiksi katsotaan 20e vaikka todellisuudessa olet voittanut 10e.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:37"]Koittakaa nyt sossupummit tajuta että tulo on tuloa. Jopa veikkaukselta saatu. Toimeentulotuki on viimeindn vaihtoehto, jos olet voittanut esim 300e veikkaukselta, niin se tietysti vähennetään tttuesta! Niinkuin pitääkin
[/quote] Niinpä, harmi vain kun laitat lottoon kympin ja voitat kaksi, tuloiksi katsotaan 20e vaikka todellisuudessa olet voittanut 10e.
[/quote]
Sossuraha on liian pieni, mutta on varaa laittaa 10e lottoon?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:37"]Koittakaa nyt sossupummit tajuta että tulo on tuloa. Jopa veikkaukselta saatu. Toimeentulotuki on viimeindn vaihtoehto, jos olet voittanut esim 300e veikkaukselta, niin se tietysti vähennetään tttuesta! Niinkuin pitääkin
[/quote]
Maksaa käteisellä niin ei näy tiliotteessa
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:37"]Koittakaa nyt sossupummit tajuta että tulo on tuloa. Jopa veikkaukselta saatu. Toimeentulotuki on viimeindn vaihtoehto, jos olet voittanut esim 300e veikkaukselta, niin se tietysti vähennetään tttuesta! Niinkuin pitääkin
[/quote]
[/quote]
Kaljaan ja tupakkaan menee monen kertainen summa
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:37"]Koittakaa nyt sossupummit tajuta että tulo on tuloa. Jopa veikkaukselta saatu. Toimeentulotuki on viimeindn vaihtoehto, jos olet voittanut esim 300e veikkaukselta, niin se tietysti vähennetään tttuesta! Niinkuin pitääkin
[/quote]
[/quote] Itse en elä sossun rahoilla, toin vain ilmi tämän epäkohdan.
Mikä on tiliote veikkauksen peleistä? Pankin tiliotehan niille on toimitettava kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:26"]Mikä on tiliote veikkauksen peleistä? Pankin tiliotehan niille on toimitettava kuitenkin.
[/quote]
Tämän minäkin haluaisin tietää
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:26"]Mikä on tiliote veikkauksen peleistä? Pankin tiliotehan niille on toimitettava kuitenkin.
[/quote]
[/quote] Veikkaustililtä saa myös tiliotteen. Haluavat varmaankin siksi k.o tiliotteen, ettet ole voittoja siirtänyt jollekin salatilille. Veikkaustiliotetta pyydetään jos tililtäsi näkyy yksikin siirto veikkaustilille. Silloin kun itse olin sossun asiakas minulla oli toinen tili jonka kautta hoidin kaiken nettipelaamisen. Päätililtäni en koskaan tehnyt mitään siirtoja salatilille tai millekään pelitilille. En jäänyt koskaan kiinni.
mulle ainakin tulee sähköpostiin pelitilin yhteenveto ja sen voi tulostaa veikkauksen sivuillakin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:26"]Mikä on tiliote veikkauksen peleistä? Pankin tiliotehan niille on toimitettava kuitenkin.
[/quote]
[/quote] Veikkaustililtä saa myös tiliotteen. Haluavat varmaankin siksi k.o tiliotteen, ettet ole voittoja siirtänyt jollekin salatilille. Veikkaustiliotetta pyydetään jos tililtäsi näkyy yksikin siirto veikkaustilille. Silloin kun itse olin sossun asiakas minulla oli toinen tili jonka kautta hoidin kaiken nettipelaamisen. Päätililtäni en koskaan tehnyt mitään siirtoja salatilille tai millekään pelitilille. En jäänyt koskaan kiinni.
[/quote]
Sossuun pitää toimittaa tiliotteet kaikista tileistä
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:26"]Mikä on tiliote veikkauksen peleistä? Pankin tiliotehan niille on toimitettava kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
[/quote] Niin pitää, mutta en toimittanut. Joo tiedän että petossyyte olisi tullut jos olisin kiinni jäänyt. Yleensä eivät edes rupea kyselemään muoden tilien perään, ellei heillä ole syytä epäillä toista tiliä. Tiliselvitykset tein ensimmäisellä käynnillä ja silloin minulla ei ollut kuin yksi tili. Toisen tilin avasin vasta myöhemmin.
Yksi tuttava muutama vuosi sitten haki tt-tukea. Oli pari kuukautta aikaisemmin sulkenut toisen tilin, piti toimittaa siitä suljetusta tilistä 3kk tiliotteet
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:26"]Mikä on tiliote veikkauksen peleistä? Pankin tiliotehan niille on toimitettava kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
[/quote] Niin pitää, mutta en toimittanut. Joo tiedän että petossyyte olisi tullut jos olisin kiinni jäänyt. Yleensä eivät edes rupea kyselemään muoden tilien perään, ellei heillä ole syytä epäillä toista tiliä. Tiliselvitykset tein ensimmäisellä käynnillä ja silloin minulla ei ollut kuin yksi tili. Toisen tilin avasin vasta myöhemmin.
[/quote]
Pitääkö sossiin ilmoittaa jos aukaisee toisen tilin?
Kaverilta on kuulemma pyydetty. Ei kannata sossun elätin netissä pelata.