Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti juo ilmeisesti ihan räkäkännit -.-

Vierailija
20.06.2015 |

Hyvää juhannusta munki perheelle -.-
Kotona ollaan. Iskä ja pikkusisko katsoo tv:tä. Äiti on kännissä ja kuuntelee musiikkia. Äsken ilmeisesti tiputti koneen lattialle. Halus lähtee baariin aikasemmin, mutta ei viitsinyt yksin.
Että mua ärsyttää tällänen käytös -.- eikö kohtuukäyttöä tunneta pyhinä yms. ollenkaan??
Taas yksi juhannus pilalla, kiitos äiti!! -.-

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun juhannus siitä muka on pilalla?

Vierailija
2/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:34"]Miten sun juhannus siitä muka on pilalla?
[/quote]
Eihän tässä mitään olisikaan pilalla jos olisin täysi-ikäinen ja en asuisi kotona, lähtisin menemään.
Mutta en voi lähteä menemään:) joudun olemaan kotona.
Voi tätä ihanaa perheen laatuaikaa <3
Voi vittu oikeesti -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isäsi suhtautuu äidin kännäämiseen?

Vierailija
4/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä semmonen yks juttu...Mun isä raiskas mut eilen kännissä...
Ap

Vierailija
5/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissaan? Soita johonkin, lastensuojeluun, poliisille? Pääset pois tuolta!! Sossu auttaa. Et voi jäädä kotiin. Minkä ikäinen olet? Ehkäisy?

Vierailija
6/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos äitisi juo 1-4 kertaa vuodessa räkäkännit, ei se vielä mitään. Minun äitini juo 4-5 kertaa viikossa räkäkännit. Karistin sen pirtin tomut heti, kun valkolakki oli päässä.

Jos olisit täysi-ikäinen etkä enää asuisi kotona, miten viettäisit juhannusta? Varmaankin vetäisit räkäkännit kavereiden kanssa. Nytpä tiedät, miltä tuntuu siitä yhdestä kaverista, joka ei juo mutta joka joutuu aina katsomaan muiden ryyppäämistä.

Vierailija
7/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:47"]Ja vielä semmonen yks juttu...Mun isä raiskas mut eilen kännissä...
Ap
[/quote]
Todella paska vitsi, et taida olla (ainakaan henkisesti) aikuinen.

Vierailija
8/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:50"]No jos äitisi juo 1-4 kertaa vuodessa räkäkännit, ei se vielä mitään. Minun äitini juo 4-5 kertaa viikossa räkäkännit. Karistin sen pirtin tomut heti, kun valkolakki oli päässä.

Jos olisit täysi-ikäinen etkä enää asuisi kotona, miten viettäisit juhannusta? Varmaankin vetäisit räkäkännit kavereiden kanssa. Nytpä tiedät, miltä tuntuu siitä yhdestä kaverista, joka ei juo mutta joka joutuu aina katsomaan muiden ryyppäämistä.
[/quote]
Älä selitä paskaa, jos et tunne henkilöä. Olen aina inhonnut kännäämistä ja sen katsomista. Kohtuu käyttö ok, mutta känniin juominen on vaan jotain niin aaarrgghh -.-

Vierailija
9/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:50"]Anna kun arvaan: isi tekee paljon töitä (24/7), äiti huolehtii oman kokopäivätyönsä lisäksi teistä. Siitä hyvästä apinat kitisevät ja rutisevat, pyörivät jaloissa niin etteivät vanhemmat voi edes seksiä harrastaa silloin harvoin kun yleensä tapaavat toisiaan kotona. Kasvakaa ja muuttakaa pois.
[/quote]
Noh, emme siskon (12v) kanssa olla apinoita eikä pyöritä jaloissa. Olen niin paljon pois äidin jaloista kuin mahdollista. Emme ruinaa karkkia kaupassa ja roiku äidin käsivarressa niin kuin kenties sun muksut? Teemme kotitöitä oma-aloitteisesti jne.

Vierailija
10/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:44"]Miten isäsi suhtautuu äidin kännäämiseen?
[/quote]
No kysyi tietysti yhes välis aikooko juoda ihan räkäkännit. Ei nyt onneksi raivoamaan alkanut. Se tästä vielä puuttuisi.

Vierailija
11/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:49"]Ootko tosissaan? Soita johonkin, lastensuojeluun, poliisille? Pääset pois tuolta!! Sossu auttaa. Et voi jäädä kotiin. Minkä ikäinen olet? Ehkäisy?
[/quote]
Ei ole mistään hengenhädästä kyse.
AP

Vierailija
12/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se raiskausjuttu joku vitsi, olihan?

Vierailija
13/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:50"]Anna kun arvaan: isi tekee paljon töitä (24/7), äiti huolehtii oman kokopäivätyönsä lisäksi teistä. Siitä hyvästä apinat kitisevät ja rutisevat, pyörivät jaloissa niin etteivät vanhemmat voi edes seksiä harrastaa silloin harvoin kun yleensä tapaavat toisiaan kotona. Kasvakaa ja muuttakaa pois. [/quote] Noh, emme siskon (12v) kanssa olla apinoita eikä pyöritä jaloissa. Olen niin paljon pois äidin jaloista kuin mahdollista. Emme ruinaa karkkia kaupassa ja roiku äidin käsivarressa niin kuin kenties sun muksut? Teemme kotitöitä oma-aloitteisesti jne.

[/quote]

Joo, näin tekevät minunkin muksuni. Ovat silloin siis talossa, ymmärrätkö? Ei rauhaa, ei seksiä. Aina korvaparit kuuntelemassa ympäri taloa. Harrastakaa jotain, menkää ulos. Talo on meidän, perinnöksi saatte sitten joskus.

Vierailija
14/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:58"]Oliko se raiskausjuttu joku vitsi, olihan?
[/quote]

Ei ollut ap.

Vierailija
15/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:50"]Anna kun arvaan: isi tekee paljon töitä (24/7), äiti huolehtii oman kokopäivätyönsä lisäksi teistä. Siitä hyvästä apinat kitisevät ja rutisevat, pyörivät jaloissa niin etteivät vanhemmat voi edes seksiä harrastaa silloin harvoin kun yleensä tapaavat toisiaan kotona. Kasvakaa ja muuttakaa pois. [/quote] Noh, emme siskon (12v) kanssa olla apinoita eikä pyöritä jaloissa. Olen niin paljon pois äidin jaloista kuin mahdollista. Emme ruinaa karkkia kaupassa ja roiku äidin käsivarressa niin kuin kenties sun muksut? Teemme kotitöitä oma-aloitteisesti jne.

[/quote]

Joo, näin tekevät minunkin muksuni. Ovat silloin siis talossa, ymmärrätkö? Ei rauhaa, ei seksiä. Aina korvaparit kuuntelemassa ympäri taloa. Harrastakaa jotain, menkää ulos. Talo on meidän, perinnöksi saatte sitten joskus.
[/quote]
Ei kannata muksuja hankkia, jos et heitä kestä.
Ja kyllä, me harrastamme. Reenit 6-8 krt viikossa.
Eikö riitä? Aloitanko jonkun muun harrastuksen siihen mukaan!?!?

Vierailija
16/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä, avaudun tänne ja saan kasan kettuilevia mammoja päälleni -.-
Oon varmaan syykin viä äidin ryyppäämiseen. Oon niin kamala koska olen TEINI!! KAMALA ANGSTTEINI!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme