Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutsuuko miehenne teitä emännäksi?

Vierailija
20.06.2015 |

Mä en kestäis...ARRHG

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vitunkantotelineeksi.

Vierailija
2/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu, koska se minä olen, vieläpä useamman tilan emäntä. Kestän tämän ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan seksimisukaksi. Se sopii hyvin.

Vierailija
4/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan linnuksi

Vierailija
5/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu, olen tuleva tilan emäntä.
T. Itä-suomi

Vierailija
6/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Ei haittaa. Mieluummin emäntä kuin ämmä tai muija.

Vierailija
7/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutsu, thank God.

Vierailija
8/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutsu. Olen pyytänyt, että kavereidenkin keskun puhuu vaimosta, tai mikä parempaa, ihan etunimellä.

Meillä ei ole taloa, joten en ole emäntä. Vieraita jos on, niin silloin toki olen hyväkin emäntä vierailleni, mutta hekin kutsuvat minua nimeltä, korkeintaan fraasein "kiitos emmännälle".

Muija, akka, ämmä tms. en ole missään tapauksessa. Joskus mies rouvittelee, kun on jostain asiasta näreissään :-)

Vierailija
9/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutsu. Kutsuisikin vaikka emännäksi, mutta kun kutsuu äidiksi.

Vierailija
10/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksikin maatilaa ja on luontevaa, että kutsuu emännäksi. Olen käynyt emäntäopistonkin. Kun vertaa sitä työmäärää, jonka teen, kutsuu joskus piiaksikin, mutta minä tykkään emännästä enemmän. Sängyssä ei kutsuta emännäksi vaan nimeni on ihan jotain muuta, kuten villikissa, ratsastaja jne.

Vierailija
11/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu :/ Yksi päivä oltiin menossa kauppaan ja miehen puhelin soi, se vastasi ja sanoi "en oikeen ehdi puhua, ollaan emännän kanssa ajelulla, soitan sulle illalla".

Vierailija
12/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. En tykkää, mutta se taitaa olla aika yleistä täällä Kainuun seudulla. Mulle emäntä on talon emäntä. 

Vierailija
13/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu. Mua ei haittaa, oikeestaan ihan kivaa. Mutta mä olenkin maalta (vaikken mikään "oikea" emäntä).

Vierailija
14/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutsu, vaan yleisin nimeni on Älä Saatana, teinpä mitä hyvänsä.

Vierailija
15/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:37"]

Ei kutsu. Olen pyytänyt, että kavereidenkin keskun puhuu vaimosta, tai mikä parempaa, ihan etunimellä. Meillä ei ole taloa, joten en ole emäntä. Vieraita jos on, niin silloin toki olen hyväkin emäntä vierailleni, mutta hekin kutsuvat minua nimeltä, korkeintaan fraasein "kiitos emmännälle". Muija, akka, ämmä tms. en ole missään tapauksessa. Joskus mies rouvittelee, kun on jostain asiasta näreissään :-)

[/quote]

Onko sunkin mies kainuusta? Meillä kanssa tämä rouva.. ja sitten tulee jotain moitetta. Rouva on jättänyt valot vessaan tai jotain tällaista. 13

Vierailija
16/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Yleensä vaimoksi, kullaksi ja silloin tällöin vitsillä "hallitukseksi" :D Ja tietenkin kotona kaksin ollessa kaikilla ällösöpöillä nimityksillä :D

Vierailija
17/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:37"]

Ei kutsu. Olen pyytänyt, että kavereidenkin keskun puhuu vaimosta, tai mikä parempaa, ihan etunimellä. Meillä ei ole taloa, joten en ole emäntä. Vieraita jos on, niin silloin toki olen hyväkin emäntä vierailleni, mutta hekin kutsuvat minua nimeltä, korkeintaan fraasein "kiitos emmännälle". Muija, akka, ämmä tms. en ole missään tapauksessa. Joskus mies rouvittelee, kun on jostain asiasta näreissään :-)

[/quote]

Muija olet yleisesti, akka keski-iän jälkeen, ämmä jos olet harvinaisen vittumainen. Näin aina itse puhuttelen kaikkia naisia. T. M28

Vierailija
18/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:37"]

[/quote]

Onko sunkin mies kainuusta? Meillä kanssa tämä rouva.. ja sitten tulee jotain moitetta. Rouva on jättänyt valot vessaan tai jotain tällaista. 13
[/quote]

Mies on pohjosesta, mutta murteissa selvästi yhteneväisyyttä :-D

Vierailija
19/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin on: avokki

Vierailija
20/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille puhuessa sanoo. Muuten olen kulta.