Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan varmaan ärsyttävimmät asiakkaat ikinä. :D

Vierailija
20.06.2015 |

Laitetaan pakasteet pakastepussissa hihnalle, annetaan lapsen makoilla ostoskärryissä kun ei "jaksa" kävellä.

Jätetään rikkinäinen jogurttipurkki lattialle, potkaistaan sitä vaan vähän syrjään muiden tieltä. Haistellaan dödöt ja pesuaineet läpi. Ja otetaan pullat ja sämpylät vitriinistä paljain käsin. :D

Pistäkääs paremmaksi. ;-)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan taaperoni syödä irtokarkkeja suoraan irtokarkkihyllystä. Tai en anna, mutta kun komennan lopettamaan, niin taapero ei kuuntele yhtään ja nauraa hekotan vieressä kun se on niin jääräpää :D

Vierailija
42/45 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon supermarketin asiakkaita tai kunnon wt-touhua. Ärsyttävää yhtäkaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuut oikeen ylpeilemään sillä että oot huonokäytöksinen ja sun lapsia ei ole kasvatettu ollenkaan? Opetat sun lapsille että on ok syödä ruoka ensin ja sitten maksaa? On ok sotkea ja makoilla ostoskärryissä ja kassalla? Hyi tää perhetytppi on niin nähty. Lapsista tulee ihan samanlaisia kuin vanhemmista, täysin välinpitämättömiä juntteja jotka ei osaa käyttäytyä ollenkaan. Oon itse lukioaikana ollut kassalla töissä ja todennut että mun tulevasta perheestä ei ikinä tule tuollaista. Nyt on oma lapsi ja voin edelleen todeta että jopa näin yksinhuoltajana osaan kasvattaa mun lapsesta hyvin käyttäytyvän ja muut huomioon ottavan.

Vierailija
44/45 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hiukan hellyttävää, että ap ajatteli muidenkin ryhtyvän hersyviin tunnustuksiin kauppaidiotismista, mutta mutta vastaavia hölmöläisiä onkin harvassa ja tunnustuksia ei sadellutkaan odotetusti. :D

Vierailija
45/45 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi käytän aina ostoksilla ostoskoria, niin ei voi olla kenenkään kakaran saastuttama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi