Mikä ihmeen juttu tämä vangit ja teksti-tv on?
Ensinnäkin, en ole edes tiennyt että vielä on olemassa teksti-tv. Mistä sellaista voi edes katsoa? Ja sinne voi kuka vaan lähettää viestejä, milloin vaan? Kännykälläkö viestit lähetetään? Ja vankilassa vangit sitten kyttää silmä kovana teksti-tv:tä, jos siellä sattuis tulemaan joku viesti heille?
Oon vähän pöyristynyt ja huvittunut :D
Kommentit (26)
Kylmäkoski vilkuta tänä iltana sellin valoja viidesti jos järkkään kokaa ja kymmenesti, jos hašaa.
Sukeva olkaa valmiina aidalla ulkoilun alkaessa.
Vierailija kirjoitti:
Käytin itsekin teksti tvn chattia 90-luvulla
Tyhmiä vanginvartijoita jos eivät tuota tajunneet. Toisaalta kyllähän me tiedettiin ennestäänkin että vanginvartijat ovat tyhmiä.
Tyhmempi rikollinen joutuu vankilaan ja pitää vartijaa tyhmänä?
Jos vanki olisi viisaampi kuin vartijansa, hän olisi käynyt koulunsa, mennyt laillisiin töihin ja puhuisi normisti puhelimellaan, jonka laskun maksaisi itse. Olisi kunnon ihminen kunnon perheensä kanssa.
Chatit sulkeutuu 4.4. kun tekstitv lakkaa toimimasta, niin siiheb loppuu tämäkin hupi.
Vaan tiesittekö että vangit saavat käyttää sähköpostia. Viestittely jatkuu siellä.
Siis poistuuko tuo vankichatti? Ku uutisissa nyt että mtv lopettaa teksti tv:n? Ääh oon mielenkiinnosta seurannu tuota chattia jo pari vuotta vaikken ite oo koskaan ollu vankilas tai kukaan minun läheisistä. Harmi jos loppuu. Yritän aina bongata salakieltä jos huumeista tms puhuvat tuolla :D
Mustalaisethan tuota on iät ja ajat tehneet, monesti telkkarin chateissä oli niiden viestejä.