Kelpaako tämä ruoka vieraille?
Olen mies ja huono kokki. Mutta osaa tehdä pihvejä. Laitan huomenna grilliin tomaatteja päälle pippuria ja parmesaania ja maissia. Keitän uusia perunoita. Grillaan sisäfileet. Valmis pippurikastike laitan siihen sekaan kermaa. Jälkiruokana on vohvelit. Teen ne pussista. Päälle kermavaahtoa ja mansikoita. Hyvä vai huono? Kaksi frendiä ja niiden muijat ja mutsi ja sen mies.
Kommentit (12)
Ihan loistava menu, anna mennä vain! Ehkä joku simppeli vihreä salaatti vielä rinnalle, niin täydellinen juhannussafka.
Hyvältä kuulostaa, tosin jokin salaatti tai kasvislisäke olisi vielä kiva, varmaan ainakin naisten mielestä.
Tosi hyvältä kuulostaa. Ilmestyn paikalle!
Mistä pussista teet vohvelit? Pakastepussista tehdyissä on muovinen maku.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:23"]Mistä pussista teet vohvelit? Pakastepussista tehdyissä on muovinen maku.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:23"]
Mistä pussista teet vohvelit? Pakastepussista tehdyissä on muovinen maku.
[/quote]
Joo, paperipussista tulee ehdottomasti parhaat.
Valmiskastikkeissa on valitettavasti teollinen maku. Mutta, jos vieraasi eivät mitään gourmet-väkeä ole, niin eipä kai tuohon mitään huomautettavaa.
Söisin fileen tässä tapauksessa ilman kastiketta. Sisäfileen -- kai kyseessä on häränfilee?-- maku on niin hieno, että en pilaisi jollain pussikastikkeella ollenkaan. Suolaa ja mustapippuria vain.
Vohvelitaikina olisi kyllä maailman yksinkertaisin tehdä itse, nämä pussista ovat mauttomia.
Jos ei osaa oikein mitään, kannataa suosia varmoja perusmakuja mieluummin kuin käyttää valmisruokia. Laittaisin ehkä vain jäätelöä, kermavaahtoa ja mansikoita. Jotain vähän parempaa jäätelöä kuin Pirkka. Ja kerman vatkaat itse, ne pursotettavat jostain syystä ovat kamalan makuisia.
Kuullostaa hyvältä.
Kutsutko minutkin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 07:45"]
Valmiskastikkeissa on valitettavasti teollinen maku. Mutta, jos vieraasi eivät mitään gourmet-väkeä ole, niin eipä kai tuohon mitään huomautettavaa.
Söisin fileen tässä tapauksessa ilman kastiketta. Sisäfileen -- kai kyseessä on häränfilee?-- maku on niin hieno, että en pilaisi jollain pussikastikkeella ollenkaan. Suolaa ja mustapippuria vain.
Vohvelitaikina olisi kyllä maailman yksinkertaisin tehdä itse, nämä pussista ovat mauttomia.
Jos ei osaa oikein mitään, kannataa suosia varmoja perusmakuja mieluummin kuin käyttää valmisruokia. Laittaisin ehkä vain jäätelöä, kermavaahtoa ja mansikoita. Jotain vähän parempaa jäätelöä kuin Pirkka. Ja kerman vatkaat itse, ne pursotettavat jostain syystä ovat kamalan makuisia.
[/quote]
Pirkka yoghurt con frutti di bosco on yksi parhaita jäätelöjä.
Missä olet...meidänkin perhe tulee. Kuulostaa ihanalta, vohveleita nam!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 07:45"]Valmiskastikkeissa on valitettavasti teollinen maku. Mutta, jos vieraasi eivät mitään gourmet-väkeä ole, niin eipä kai tuohon mitään huomautettavaa.
[/quote]
Tässä on kyllä osattu aika paljon...
Jätä tuo parmesaani pois, pilaa tomaatit. Parmesaani haisee sukkahielle ja maistuukin kamalalle (en ole sukkahikeä maistanut, joten en tiedä maistuuko siltä). Muuten on ihan ok tarjottavat, vaikka nyt osa tuleekin pussista. Toivottavasti kermavaahto on kuohukermasta, eikä sitä pursotettavaa.