Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te muut näyttävät ja

Vierailija
09.02.2022 |

näyttävästi pukeutuvat naiset

Itse pidän kehostani ja minästäni. Monet kutsuvat hutsuksi ja noin, vaikka leopardia (inhoan vaatteena, eläimenä ihailen) en käytä. Tiukat vaatteet, hyvä meikki ja kaula-aukko uhkeana naisena, sekö minä olen? En. On lähinnä huvittavaa saada kommenttia pukeutumistyylistäni.

Kuinka te muut olette saaneet "lokaa niskaan". Prostituoitua huutavat perheen äiditkin kun vien lastani tarhaan. En ole. Enkä paljasta todellakaan liikaa. Mikä tässä maailmassa on vikana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaula-aukko uhkeana naisena? En tiedä.

Oikea nimitys on muuten pääntie, ei kaula-aukko. Samoin kuin vaatteissa on kädentiet, ei hiha-aukkoja.

Vierailija
2/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka asut, kun perheen äidit huutelevat prostituoitua kun viet lapsia tarhaan?

Uudenlainen ajatus, siitä 1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaula-aukko uhkeana naisena? En tiedä.

Oikea nimitys on muuten pääntie, ei kaula-aukko. Samoin kuin vaatteissa on kädentiet, ei hiha-aukkoja.

Kappas. Tämä on seksipalsta, mutta kaula-aukko lienee sitten väärin kiinnittynyt suomen kieleen. Tuosta en osaa sanoa, mutta mielenkiintoinen huomio, jos pitää paikkansa. Pääntie ei taida tosin monella korvia soittaa. Mainiota ja mielenkiintoista. Nyt muut asiaan!

Vierailija
4/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muka asut, kun perheen äidit huutelevat prostituoitua kun viet lapsia tarhaan?

Eivät suoraan toki. Helsingissä asun. Juorupiireistä olen kuullut, että minkämoisissa vaatteissa se lastaankin tarhaan vie. Kateellisuus vai jotain muuta. En tiedä.

Vierailija
5/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät suoraan toki. Helsingissä asun. Juorupiireistä olen kuullut, että minkämoisissa vaatteissa se lastaankin tarhaan vie. Kateellisuus vai jotain muuta. En tiedä.

No minkämoisissa vaatteissa sitten viet? Avaapa vähän.

Vierailija
6/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slutsheimaus pukeutumisen perusteella on ikävä naisvihan muoto ja sitä harrastavat valitettavasti myös naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän