Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini poikani rakentaa omaa taloa, olen huolissani

Vierailija
09.02.2022 |

Hei

Sain vastikkaan huoltajuuden lapseeni jota minulle ei ole ollu 13 vuoteen. Hän on 13 vuotias ja rakentaa itselleen mobiilitaloa eli pientaloa jota pystyy auton koukulla siirtämään. Olen todella huolissani hänestä, selvästi lapsen isä on kasvattanut hänet huonosti kun poika luulee että 13 vuotias on kykeneväinen tuommoiseen urakkaan. Ja kunta on vielä hultittomampi kun on antanut rakennusluvat tuommoiselle keskenkasvuiselle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Antaa rakentaa, jos ei siihen tolkuttomasti tuhlaa rahojaan. Mistä 13 -vuotias edes saisi rahaa? Siitä tulee käytännössä varmaankin kätevä kesämaja, jota voi siirtää paikasta toiseen. Vähän kuin siirtolapuutarhamökki pyörillä. 13 -vuotiaalla voisi olla paljon pahempiakin harrastuksia.

Vierailija
2/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Antaa rakentaa, jos ei siihen tolkuttomasti tuhlaa rahojaan. Mistä 13 -vuotias edes saisi rahaa? Siitä tulee käytännössä varmaankin kätevä kesämaja, jota voi siirtää paikasta toiseen. Vähän kuin siirtolapuutarhamökki pyörillä. 13 -vuotiaalla voisi olla paljon pahempiakin harrastuksia.

Miten sä todella kehtaat ottaa hänen puolen? 13 vuotias ei ole kykenväinen tuommoiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua täällä sönkötetään?

Vierailija
4/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se pojalla olla runkkukoppi.

Vierailija
6/6 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyy.Itse ompelin vaatteita ja kudoin vanttuita 7 vuotiaana pienemmille sisaruksille. Siihen siivoaminen, ruoanlaitto ym. Liisteripuuro meni hyvin alas viidelle pienelle sisarukselle, kun ei muutta ollut tarjolla. 

Vanttuut kaikki yhden kokoisia ,sopi pienimmälle siskolle.